Electrische deken en bedplassen

24-11-2010 16:44 41 berichten
Mijn dochter mag graag lekker warm slapen snachts, nu kan ik dat dmv een kruik doen, maar ik weet nog dat ik het als kind heerlijk vond om op een electrische deken te slapen (nu niet meer hoor, hoe kouder het bed hoe lekkerder ik het vind)

Nu zag ik dat ze bij de Action die electrische dekens verkopen, maar inenen bedacht ik me, en wat als ze nu eens in bed plast? Is dat gevaarlijk icm zo'n deken?

Ik heb werkelijk geen idee, heb al gegoogled, maar kom er niet uit.
anoniem_63586 wijzigde dit bericht op 24-11-2010 17:21
Reden: kleine aanpassing X-D
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2010 @ 17:03:

[...]

Briljant plan. Zelfde als met zo'n halsband voor huisdieren. Ik vind 't slim!Ja... goeie plaswekker! Minder duur dan die echte...
quote:maroon5 schreef op 24 november 2010 @ 16:44:

Mijn dochter mag graag lekker arm slapen snachts .

Dit lijkt me gewoon een gemene smoes om steeds haar spaarpot af te pakken. Anders: ter adoptie afstaan in een derdewereldland?

quote:Cateautje schreef op 24 november 2010 @ 16:54:

Als je kind er aan went om met een electrische deken te slapen, loop je grote kans dat het een vreselijke koukleum wordt, die de winterkou, ook met een warme jas, niet meer kan verdragen. Dus ik zou er nog eens over nadenken.Wat een ontzettende onzin.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Murdoch schreef op 24 november 2010 @ 17:12:

[...]

Dit lijkt me gewoon een gemene smoes om steeds haar spaarpot af te pakken. Anders: ter adoptie afstaan in een derdewereldland?

Ja, dat vind ik echt.

[...]

Ik wilde hem net bij Eausm zetten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Zal het direct aanpassen!
Ik zou het lekker bij een kruikje houden. Ik vind dat nog steeds heerlijk, een lekkere warme kruik in een verder koud bed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik leg altijd een paar uur voor het slapen gaan de electrische deken onder het dekbed. Bij het naar bed gaan haal ik hem weer weg en is het bed heerlijk warm en loop je ook geen risico!
Ik ga er altijd nog 5 minuutjes op liggen voor ik de stekker eruit trek.

Maar stel, dat om wat voor reden dan ook, dat ding dan nat wordt (plotselinge lekkage bijv. ), wordt je dan echt geëlektrocuteerd? Hebben ze er niet een veiligheidsmechanisme ofzo ingebouwd?
http://www.dulu.info/thui ... n-elektrische-matras.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hahahaha, het is allemaal letterlijk vertaald BGB op die site!

Maar er staat oa "Verder degenen die lijden aan urine-incontinentie mag geen gebruik maken van elektrische matras kussens of dekens. Dit omvat een aantal van de ouderen en kinderen die wellicht nog steeds af en toe een nachtelijk ongeval. Hoewel het zeer onwaarschijnlijk, een lichte gevaar van elektrocutie bestaat uit een ongeval in de nacht terwijl een pad is ingeschakeld."
quote:maroon5 schreef op 24 november 2010 @ 18:07:

hahahaha, het is allemaal letterlijk vertaald BGB op die site!

Ik heb even in de gauwigheid hier en daar een woord gelezen en gezien dat het - redelijk - relevant was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja dat klopt hoor! Er is sprake van een licht geval van electrocutie, tenminsta dat staat in dat stukje van jou.

Vanavond slaapt ze dus nog maar lekker met de kruik!
quote:moekie76 schreef op 24 november 2010 @ 16:57:

En hoe krijg je hem dan goed schoon na een ongelukje? Hij kan niet in de wasmachine!Volgens de gebruiksaanwijzing van mijn elektrische deken mag die wel in de wasmachine. Ik heb het nog niet gedaan hoor, hij heeft er verleden jaar winter tijdens de koude periode een maand of twee op gelegen dus ik vond het toen niet nodig.
Mmmm ik had vroeger ook een elektrische deken en die stond de hele nacht aan. Soms werd ik wakker van het zweten, omdat ik het zo heet had gekregen..........

Mijn hemel ik had wel dood kunnen gaan, zweet is ook vocht.....brrr.
Alleen gebruiken om voor te verwarmen, en daarna de stekker eruit.

Elektrische dekens mogen volgens de gebruiksaanwijzing wel in de wasmachine. Ik heb die van de aldi gekocht, 15 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven