Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!







Deel 1



Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Oudblond schreef:
15-07-2019 15:44
Frisdrank in de Lidl... Vroeguh stonden de witte en de gele frisdrank per zes verpakt op 2 pallets. Sinds een tijd staan die twee soorten door elkaar heen op hetzelfde pallet. Ik wil de gele.... en moet dan -tig pakketten witte frisdrank weghalen om bij dat ene gele pak te komen. Heel lang heb ik alles daarna weer netjes op z'n plek gezet maar afgelopen weekend moest ik 13! (het zijn 6 flessen van anderhalve liter) stuks weghalen voor ik de juiste frisdrank kon pakken en had ik de puf niet om ze weer op te stapelen.
Erg hé zo onlogisch, hier precies het zelfde. En nog iets raars bij de Lidl hier met de Griekse yoghurt met vruchtensmaak de ene keer hebben ze een tree met 3 smaken aardbei, mandarijn/anas en bessen en de andere keer hebben ze framboos, passievruchten en aardbei. De laatste variant die is veel gewilder maar niet altijd te krijgen bij ons filiaal heel apart en jammer.
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij een Lidl filiaal waar ik vaak kom, stinkt het altijd naar rottende eieren :'( :sick: ( letterlijk staan daar de eieren weg te rotten). En ik heb altijd verschimmelde Sinasappels bij de Lidl, zo ontzettend smerig. En dan geef ik dat aan, en zeggen ze doodleuk, dan neemt u de sinaasappels weer mee terug, ja ik ga speciaal voor een net Sinaasappels weer helemaal terug :bonk:
Voor iedereen een groene tuin
Fruit bij de Lidl is hartstikke slecht. Als ze nog niet wegrotten duurt dat maximaal een dag.
Sophiever schreef:
15-07-2019 20:50
Fruit bij de Lidl is hartstikke slecht. Als ze nog niet wegrotten duurt dat maximaal een dag.

Volgens mij is fruit bij de Lidl juist bijna overal erg goed. Ze winnen al jaren de prijs voor beste groente en fruit.

https://www.distrifood.nl/vers/nieuws/2 ... 1563223022

De Lidl in mijn woonplaats heeft iig altijd erg vers spul.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
15-07-2019 20:37
Laatst bij een Lidl filiaal waar ik vaak kom, stinkt het altijd naar rottende eieren :'( :sick: ( letterlijk staan daar de eieren weg te rotten). En ik heb altijd verschimmelde Sinasappels bij de Lidl, zo ontzettend smerig. En dan geef ik dat aan, en zeggen ze doodleuk, dan neemt u de sinaasappels weer mee terug, ja ik ga speciaal voor een net Sinaasappels weer helemaal terug :bonk:
Oeh dan heb jij echt een hele slechte vestiging. Hier is het aanbod fruit en groente altijd supervers. Veel beter dan in de plaatselijke AH of toko.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
PoesinBoots schreef:
15-07-2019 22:38
Volgens mij is fruit bij de Lidl juist bijna overal erg goed. Ze winnen al jaren de prijs voor beste groente en fruit.

https://www.distrifood.nl/vers/nieuws/2 ... 1563223022

De Lidl in mijn woonplaats heeft iig altijd erg vers spul.
Volgens mij is jullie woonplaats dan de uitzondering. In meerdere locaties in Nederland heb ik dat aangetroffen. Ik geloof niet meer zo in de betrouwbaarheid van de onderzoek waar ze de prijs hebben gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
15-07-2019 22:38
Volgens mij is fruit bij de Lidl juist bijna overal erg goed. Ze winnen al jaren de prijs voor beste groente en fruit.

https://www.distrifood.nl/vers/nieuws/2 ... 1563223022

De Lidl in mijn woonplaats heeft iig altijd erg vers spul.
Ja dat zeggen ze ja...dat ze er jarenlang prijzen mee winnen. Ik heb vaak fruit gekocht waarvan ik dacht dat het nog zacht zou worden, maar het bleef keihard en echt niet zoet, echt een teleurstelling want goedkoop is het niet, ook niet bij de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij meerdere vestigingen van de Lidl hier, verschimmelde sinaasappels gehad. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat bij andere supermarkten heb. Echt totaal verschimmelde Sinasappels verstopt in zo’n grote 4 kilo zak, bah :@@:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het Lidl fruit nou ook niet echt mooi.
Alle reacties Link kopieren
Groente en fruit van de Lidl is bij mij altijd goed, het vlees daarentegen is niet te eten. Dat is echt smerig zeg. Waterige kip, gehakt met stukjes en de tartaar smaakt bedorven. Nee, dat haal ik daar niet meer.

Ik heb 2 vestigingen waar ik kom en de ene is veel netter dan de andere. Bij de ene liggen er altijd kapotte eieren te rotten en zien ze het niet eens als er potten stuk zijn gevallen. De andere is altijd netjes en opgeruimd, dus daar kom ik liever.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Gehakt met stukjes bot heb ik in meerdere supermarkten ervaren. Het smerigste vlees ooit waren de goedkoopste hamburgers/ grillburgers van de jumbo. Dat was net alsof ik bot met vlees zat te eten :pukey: . Uiteraard ben ik ermee terug gegaan en kreeg netjes mijn geld terug.
Voor iedereen een groene tuin
Even een algemene irritatie; ik hoorde gisteren dat de Agrimarkt door de Jumbo wordt overgenomen. Dat betekend dat we straks 3 Jumbo's hebben in een kleine woonplaats waarvan er dan 2 vrijwel naast elkaar zitten. Hoe stom is dat? En als ik nou graag bij de Jumbo kwam... Ik zou liever meerdere AH's zien, daar hebben we er maar 1 van :-(
Alle reacties Link kopieren
Fruit en groente van de Lidl in mijn woonplaats is ook vaak slecht.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
flaagje schreef:
14-07-2019 15:56
o_o Ik zag laatst 2 kinderen die gewoon de tap open deden en het sap weg lieten stromen. Ouders nergens te bekennen :-?
ik zou daar echt wat van zeggen, belachelijk...
Don't cry, buy a bag and move on.
Doubletree20 schreef:
16-07-2019 10:22
Even een algemene irritatie; ik hoorde gisteren dat de Agrimarkt door de Jumbo wordt overgenomen. Dat betekend dat we straks 3 Jumbo's hebben in een kleine woonplaats waarvan er dan 2 vrijwel naast elkaar zitten. Hoe stom is dat? En als ik nou graag bij de Jumbo kwam... Ik zou liever meerdere AH's zien, daar hebben we er maar 1 van :-(
Ja hier hetzelfde. Hier is de Emté grotendeels overgenomen door Jumbo. 3 Emté-filialen in de buurt, 2 daarvan zijn Jumbo geworden. Echt jammer, vond de Emté een fijne winkel. Jumbo ben ik geen fan van. Heel soms haal ik er weleens wat aanbiedingen, maar het assortiment vind ik niet zo fantastisch.
Liever de AH inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
16-07-2019 10:22
Even een algemene irritatie; ik hoorde gisteren dat de Agrimarkt door de Jumbo wordt overgenomen. Dat betekend dat we straks 3 Jumbo's hebben in een kleine woonplaats waarvan er dan 2 vrijwel naast elkaar zitten. Hoe stom is dat? En als ik nou graag bij de Jumbo kwam... Ik zou liever meerdere AH's zien, daar hebben we er maar 1 van :-(
Ja ook gelezen. Gisteren was ik in mijn pauze even naar de agrimarkt gelopen, en toen dacht ik nog: Fijn dat de agrimarkt er nog is, anders kun je alleen nog maar boodschappen doen bij ah, lidl of jumbo
Agrimarkt vind ik een fijne winkel, ook om het aanbod van lokale groente, fruit en andere producten.
Getver, lees ik vanochtend, weer een Jumbo erbij ( inderdaad op 100 meter van de andere Jumbo). Bizar

Gelukkig blijft de agritank wel bestaan

Ik vind de Jumbo ook niks, ook dat stomme 4 in de rij, gratis boodschappen gedoe

Ik was eens 4e in de rij, ik dacht dan dat ik zelf niet hoefde te gillen, want de cassiere keek wel degelijk steeds mijn kant op. Maar omdat ik dan te bescheiden ben om dat te zeggen, zei ze ook niks.
En pas weer bij dezelfde jumbo: Ik kom aanlopen, weer 3 voor me. Snelt er een medewerker naar me toe, pakt me zo'n beetje bij de hand en neemt me mee naar een lege kassa want "er komt zo iemand". Na 10 minuten wachten komt er eindelijk iemand aanlopen... Ja zo kan ik ook met die regeltjes omgaan.
Doe gewoon niet van de 4e in de rij regels, dit geeft alleen maar ergernis
Ik vind de Jumbo ook echt niks hoor, ik vind het geen prettige winkels (die 2 in mijn woonplaats dan, wellicht heb je ook wel fijne Jumbo's ???)
Dat 4e in de rij gedoe vind ik ook stom. M'n moeder had dit ooit eens en zij zei er wat van. Nou, een heel drama en ze probeerden van alles om er van onder uit te komen. Manager en al er bij. Uiteindelijk heeft ze het wel gratis gekregen maar vraag niet hoe.
Bij de Agrimarkt kom ik niet zo vaak moet ik eerlijk zeggen, wel heb ik het idee dat deze best duur is? (soms duurder dan de AH) Maar ik vind verschillende supermarktketens juist wel fijn, bij de 1 hebben ze toch een ander assortiment als bij de ander.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
16-07-2019 10:32
Ja hier hetzelfde. Hier is de Emté grotendeels overgenomen door Jumbo. 3 Emté-filialen in de buurt, 2 daarvan zijn Jumbo geworden. Echt jammer, vond de Emté een fijne winkel. Jumbo ben ik geen fan van. Heel soms haal ik er weleens wat aanbiedingen, maar het assortiment vind ik niet zo fantastisch.
Liever de AH inderdaad.
Hier precies zo, woon je ook in het oosten?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen jumbo-fan. Komt ook mede omdat ze idd die stomme 4e in de rij hanteren en dat elke jumbo zijn eigen prijzen hanteert. De ene jumbo is duurder dan de ander..ligt aan de concurrentie aan supermarkten. En vaak zijn de schappen leeg. Doe mij maar AH, ook leuke acties vaker en 35% korting. En lekkere bananen :biggrin:

Edit: Ah schijnt ook de beste winkel van 2019 te zijn
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Onze Lidl heeft wel goede groenten en fruit vind ik.

Mijn ergernis is dat de kleine Plus bij ons om de hoek weg is :cry: Was zo makkelijk als je iets vergeten was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het liefste AH, de XL. Hoogvliet XL nummer 2, daarna normale AH, daarna pas Jumbo. En daarna is alles even ruk dus maakt het mij niet meer uit.

AH heeft het lekkerste vlees, de beste brood afdeling en de meeste keus overall vind ik. Jumbo vind ik inderdaad beetje stom met die regeltjes die ze hanteren maar niet vrijwillig in uitvoering brengen. Ik heb het zelf niet meegemaakt maar door de vele ervaringen van anderen krijgt het gewoon een slechte naam en weet ik al dat ik niet op gratis boodschappen of een andere zekerheid meer hoef te rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
16-07-2019 11:43
Ik heb ook het liefste AH, de XL. Hoogvliet XL nummer 2, daarna normale AH, daarna pas Jumbo. En daarna is alles even ruk dus maakt het mij niet meer uit.

AH heeft het lekkerste vlees, de beste brood afdeling en de meeste keus overall vind ik. Jumbo vind ik inderdaad beetje stom met die regeltjes die ze hanteren maar niet vrijwillig in uitvoering brengen. Ik heb het zelf niet meegemaakt maar door de vele ervaringen van anderen krijgt het gewoon een slechte naam en weet ik al dat ik niet op gratis boodschappen of een andere zekerheid meer hoef te rekenen.
Ik heb het nooit gedurfd, hardop roepen dat ik 4e ben :$ . Dus voor mij sowieso een stomme regel.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
16-07-2019 11:49
Ik heb het nooit gedurfd, hardop roepen dat ik 4e ben :$ . Dus voor mij sowieso een stomme regel.
Maar goed ook want als je dat zegt dan krijg je het toch niet. 1 van de bedriegingen van Jumbo is het namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee het is al gênant dat je het zelf moet roepen, en als de caissière dan ook nog eens moeilijk gaat doen en de manager met videobeelden moet erbij komen wordt het nog eens 30x meer gênant.
Alle reacties Link kopieren
Jumbo is sowieso een bedrieger, noemt zichzelf de goedkoopste vd buurt (ja logisch met alleen een Ah als concurrent). En zijn helemaal niet goedkoop, want ze zijn de duurste jumbo uit de hele regio). Er is een onderzoek geweest vorig jaar met alle jumbo’s van nl. Die jumbo hier in de buurt rekent zo 20ct per artikel meer dan die in de stad verderop, kwam ik zelf ook achter. En die AH is nog goedkoper soms hier.

De jumbo is gewoon monopolie aan het spelen, door alle winkelketens op te kopen (c1000, emte etc). :|
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven