Forummer van de maand
maandag 20 februari 2012 om 15:00
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".
Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.
Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:
1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).
2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.
Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:
1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).
2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
vrijdag 2 maart 2012 om 20:35
Martin, na mijn vraag ben je alweer twee keer online geweest en heb je iets gepost hier. Maar.... geen antwoord op mijn vragen.
Hoe kan ik jou nou serieus nemen als jij nooit op mijn vragen ingaat? En ga je straks weer in de slachtofferrol dat je hier gepest wordt e.d.?
Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi!
*gaat weer uit de martin-alike-grootheidswaan-modus*
Hoe kan ik jou nou serieus nemen als jij nooit op mijn vragen ingaat? En ga je straks weer in de slachtofferrol dat je hier gepest wordt e.d.?
Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi!
*gaat weer uit de martin-alike-grootheidswaan-modus*
vrijdag 2 maart 2012 om 22:54
quote:martin81 schreef op 02 maart 2012 @ 18:13:
We zitten op 111 bladzijden.
Wat mij betreft sluiten we deze discussie. Ik heb me lang en breed bewezen.
Ben je niet blij met je prijs? Een bedankje kan er wel af hoor, er zijn mensen die zomaar de moeite hebben genomen om je de Gouden Eikel 2012 te laten winnen.
Inderdaad, je hebt je bewezen en dat loont!
We zitten op 111 bladzijden.
Wat mij betreft sluiten we deze discussie. Ik heb me lang en breed bewezen.
Ben je niet blij met je prijs? Een bedankje kan er wel af hoor, er zijn mensen die zomaar de moeite hebben genomen om je de Gouden Eikel 2012 te laten winnen.
Inderdaad, je hebt je bewezen en dat loont!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
vrijdag 2 maart 2012 om 23:06
vrijdag 2 maart 2012 om 23:11
zaterdag 3 maart 2012 om 13:20
quote:[message=11364728,noline]
Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi! *Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.
Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi! *Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.
zaterdag 3 maart 2012 om 14:25
quote:martin81 schreef op 03 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.
Of Molly intellectueel is kun jij helemaal niet beoordelen.
Maar dat jij niet aardig en erg arrogant bent is inmiddels wel duidelijk. Dat je dat dan zelf vervolgens weer niet doorhebt maakt je weer minder intellectueel.
Dus ik stem opnieuw op Molly
[...]
Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.
Of Molly intellectueel is kun jij helemaal niet beoordelen.
Maar dat jij niet aardig en erg arrogant bent is inmiddels wel duidelijk. Dat je dat dan zelf vervolgens weer niet doorhebt maakt je weer minder intellectueel.
Dus ik stem opnieuw op Molly
zaterdag 3 maart 2012 om 14:44
Oké, dus Molly krijgt er 5 stemmen bij, van MVK, Kier_V en drie van BrightEyes80.
Score tot nu toe:
Molly: 7
Martin: -5
Oriane:1
MVK: 2
Verstopte mod: 2
missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 4
Scamp: 1
Mrsstanleywalker: 1
http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif
lughnasadh: 2
Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar
Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 534
Genomineerd voor het halfzachte lente ei: Martin.
Score tot nu toe:
Molly: 7
Martin: -5
Oriane:1
MVK: 2
Verstopte mod: 2
missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 4
Scamp: 1
Mrsstanleywalker: 1
http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif
lughnasadh: 2
Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar
Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 534
Genomineerd voor het halfzachte lente ei: Martin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 3 maart 2012 om 15:05
Mag je jezelf nomineren, of moet je genomineerd worden?
En heb je nog bijzondere eigenschappen of prestaties nodig om genomineerd te kunnen worden? Kampioen oorwarmers teenpunniken bijvoorbeeld?
Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.
En heb je nog bijzondere eigenschappen of prestaties nodig om genomineerd te kunnen worden? Kampioen oorwarmers teenpunniken bijvoorbeeld?
Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.
zaterdag 3 maart 2012 om 15:09
Martin heeft zichzelf ook genomineerd en ging er zelfs al vanuit dat hij de titel zou krijgen, dus ik zie niet in waarom er andere regels zouden gelden voor de rest van het plebs.
Overigens is het intellect van Martin een waan van hemzelf. Niemand anders schijnt hier aan te lijden.
Edit: ik heb de nominatielijst aangepast en ook op jou gestemd.
Overigens is het intellect van Martin een waan van hemzelf. Niemand anders schijnt hier aan te lijden.
Edit: ik heb de nominatielijst aangepast en ook op jou gestemd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 3 maart 2012 om 15:10
quote:lughnasadh schreef op 03 maart 2012 @ 15:05:
Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.Daarmee de chimpansee kwetsend aangezien deze zich zelfs ongetwijfeld achter de oren krabt bij het lezen van zoveel dommigheid van Martin.
Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.Daarmee de chimpansee kwetsend aangezien deze zich zelfs ongetwijfeld achter de oren krabt bij het lezen van zoveel dommigheid van Martin.