Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
.
.
Maarrr, ik ga weer eens mijn gezicht laten zijn aan rl. Fijne avond iedereen!
Martin, na mijn vraag ben je alweer twee keer online geweest en heb je iets gepost hier. Maar.... geen antwoord op mijn vragen.

Hoe kan ik jou nou serieus nemen als jij nooit op mijn vragen ingaat? En ga je straks weer in de slachtofferrol dat je hier gepest wordt e.d.?

Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi!

*gaat weer uit de martin-alike-grootheidswaan-modus*
quote:martin81 schreef op 02 maart 2012 @ 18:13:

We zitten op 111 bladzijden.

Wat mij betreft sluiten we deze discussie. Ik heb me lang en breed bewezen.

Ben je niet blij met je prijs? Een bedankje kan er wel af hoor, er zijn mensen die zomaar de moeite hebben genomen om je de Gouden Eikel 2012 te laten winnen.

Inderdaad, je hebt je bewezen en dat loont!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik vind niet dat Martin de Gouden Eikel moet krijgen. Wel het Halfzachte Lente-ei.
Ook die lente ertussen. Dat maakt m wel erg toepasselijk ja!
Ik heb er als kind ja-ren over gedaan om de ui, ij en ei uit elkaar te halen. Schreef ik op moederdag voor mijn moeder een gedichtje over beschijtjes.
http://www.marktplaza.nl/ ... dere-verhalen-1772733.jpg

Er is er dus echt nog 1! Vandaar die stem?
Beschijtjes!!!!
.
hihi, mooooie link...

Ja, maar die Martianen verstoppen zich in peulen, en als je die eet, wordt je hele lijf door ze over genomen.

En voor je het weet, kom je nooit meer weg uit de "sticky topics!"
quote:nerd_ schreef op 02 maart 2012 @ 23:09:

Je bent wel echt een secretia....

(lid van de cacteeën)Het is waar. Ik kom hier virtueel een beetje steken en prikken, zodat ik in "het echte leven" mijn geduldige aandachtige zelf kan zijn. Wat een misbruik van zo'n mooi forum.

Krijg buikpijn van jou!!!
quote:[message=11364728,noline]

Jouw 'grootste leger van intellectuele en morele topvrouwen uit de wereldgeschiedenis' zul je niet compleet krijgen. Want je zult er eentje missen die niet mee wil doen: moi! *Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.
quote:martin81 schreef op 03 maart 2012 @ 13:20:

[...]

Volgens mij ben je best aardig, Molly. Maar je bent zeker geen intellectueel. En dat weet je zelf ook wel.

Of Molly intellectueel is kun jij helemaal niet beoordelen.

Maar dat jij niet aardig en erg arrogant bent is inmiddels wel duidelijk. Dat je dat dan zelf vervolgens weer niet doorhebt maakt je weer minder intellectueel.

Dus ik stem opnieuw op Molly
Absoluut, zonder enige twijfel: MOLLY
Molly! Molly! Molly!
Ah, gelukkig hoef ik niet bij Martin zijn leger.
Oké, dus Molly krijgt er 5 stemmen bij, van MVK, Kier_V en drie van BrightEyes80.

Score tot nu toe:

Molly: 7

Martin: -5

Oriane:1

MVK: 2

Verstopte mod: 2

missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 4

Scamp: 1

Mrsstanleywalker: 1

http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif

lughnasadh: 2

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar

Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 534

Genomineerd voor het halfzachte lente ei: Martin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mag je jezelf nomineren, of moet je genomineerd worden?

En heb je nog bijzondere eigenschappen of prestaties nodig om genomineerd te kunnen worden? Kampioen oorwarmers teenpunniken bijvoorbeeld?

Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.
Martin heeft zichzelf ook genomineerd en ging er zelfs al vanuit dat hij de titel zou krijgen, dus ik zie niet in waarom er andere regels zouden gelden voor de rest van het plebs.

Overigens is het intellect van Martin een waan van hemzelf. Niemand anders schijnt hier aan te lijden.

Edit: ik heb de nominatielijst aangepast en ook op jou gestemd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:lughnasadh schreef op 03 maart 2012 @ 15:05:

Mag je jezelf nomineren, of moet je genomineerd worden?

En heb je nog bijzondere eigenschappen of prestaties nodig om genomineerd te kunnen worden? Kampioen oorwarmers teenpunniken bijvoorbeeld?

Intellect is zo zwaar overschat. Ik bedoel maar, als Martin het summum van intellectualiteit is, dan wil ik helemaal niet intellectisch zijn, doe mij dan maar dat IQ van een chimpansee.Daarmee de chimpansee kwetsend aangezien deze zich zelfs ongetwijfeld achter de oren krabt bij het lezen van zoveel dommigheid van Martin.
Spreekkoor: Molly Molly Molly Molly Molly Molly Molly Molly!

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven