Forumnaam en partner

29-07-2008 12:58 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees de laatste tijd de leukste partnerbenamingen op het forum die gekoppeld zijn aan de forumnaam van de poster.

Ik spreek altijd over martini-mate, maar vanaf nu doop ik hem maar martino. Ik las net ergens een lien met een linoleum ook fantastisch!!

Wat is jullie forumnaam en heb je daar ook een bijpassende partnernaam bij ??
Ik wacht nog even, want van deze suggesties wordt ik natuurlijk niet blij (Lepin!!!!!!)
Echt wel! Thanks.
@ Lapin, wat dacht je dan van Pino?
quote:lapin schreef op 29 juli 2008 @ 17:27:

Ik wacht nog even, want van deze suggesties wordt ik natuurlijk niet blij (Lepin!!!!!!)Aan de andere kant, ik zie hem nu pas 'le' pin (hoezo blond? ).
De bijnamen van mijn vriend zijn door mede-forummers bedacht. In eerste instantie heette hij Frits, nu heet hij Man-Netje. Vond het persoonlijk wel erg leuk gevonden, meestal noemde ik hem zelf gewoon 'Lief'.
anoniem_43579 wijzigde dit bericht op 29-07-2008 17:31
Reden: schrijffoutje
% gewijzigd
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Dat bedoelde ik. Lukt me nog niet om een pakkende andere naam te verzinnen.
Het franse woord voor haas?
quote:lapin schreef op 29 juli 2008 @ 17:20:

Ja, en ik dan? Wat moet ik nou van Lapin maken? Ik zeg altijd maar ManLapin of gewoon mijn man. Iemand suggesties?

*Stampertje misschien? *

Eigenlijk ben jij natuurlijk lapine en hij lapin

De uitdrukking 'lapin de choux', betekent: Tam konijn...

Vind het heel lief klinken. Alleen moet je dan misschien het weer zo vaak uitleggen

En mon chou betekent mijn lief... (mot de tendresse...).

Ik heb het: Monchou!!!

Lapin en Monchou!!!
quote:mamzelle schreef op 29 juli 2008 @ 17:35:

Het franse woord voor haas?Dat is 'lièvre', dat vind ik persoonlijk niet zo eh... lief klinken. En lijkt ook erg veel op livre...
Quinty, ik vind ze allebei leuk, 'Monchou' en 'lievre' (krijg alleen dat trema niet op mijn e ).

* Is bij jullie trouwens het Viva-forum ook zo ongelooflijk traag? Zit iedere keer 2 minuten te wachten voor ik een topic kan openen

. Ik hou er mee op voor nu *.
Ik heb Erwtenman, maar soms heet ie ook gewoon Xander
Peas on earth!
Mister Sunshine denk ik dan :D Of Mister Sun :P
Vrouwenhumor?
quote:koeka schreef op 29 juli 2008 @ 14:32:

Koekpa vond "Snorrie" destijds trouwens een geschikte nick voor jouw vriend, Morrie! (Maar intussen was hij al tot Harry gedoopt, dus ik heb er verder nooit meer aan gedacht. Dit topic herinnert me er ineens weer aan.)

Hahaha, maar dan denkt iedereen dat hij een snor heeft .

Ik vraag me nu weleens af of mensen denken dat hij echt Harrie heet. .
quote:zusenzo schreef op 29 juli 2008 @ 13:04:

Mhh, nog nooit over nagedacht noem hem altijd mijn man,

wellicht is manenzo iets?manohman lijkt me ook wel leuk
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:wen schreef op 29 juli 2008 @ 13:05:

Tja, Wenman klinkt voor geen meter, dus ik hou het meestal maar op 'mijn vriend'. Iemand nog suggesties? Then?
quote:lapin schreef op 29 juli 2008 @ 18:35:

Quinty, ik vind ze allebei leuk, 'Monchou' en 'lievre' (krijg alleen dat trema niet op mijn e ).

.

Je moet ook geen trema hebben, maar een streepie.

Meave & Mav (oorspronkelijk Maverick, maar dat vond ik te lang).
quote:Inad schreef op 29 juli 2008 @ 14:20:

Ik had een Chico (ex), omdat ik dochter altijd Chica noem op t forum (gewoon meisje in het Spaans dus, is geenszins haar echte naam goden zij dank ) en nu een Ier, omdat vriend uit Ierland komt.

Hier werkt forumpartnerbenaming andersom, want sinds Ier wordt ik wel eens Iernad genoemt ipv Inad Ik heb ook 2 ieren, maar dan in hondvorm (zie avatar)
Mijn man heet hier meestal Mr. Setter. Saai eigenlijk...
quote:Goldielocks schreef op 29 juli 2008 @ 14:36:

Heb het eignelijk atijd gewoon oven mijn man, maar ik sta open voor sugesties...Meneer Goudhaartje
IN topics waar ik veel kom, noem ik mijn man Elvis.. maar in andere topics Dreamlief.. omdat Dreamlief himself dit een vréselijke naam vond, werd het dus Elvis in de topics waar ik veel kom en waar ze weten over wie ik het heb.

De kinderen heten daarom dus LD (little Dreamer) en LE (Little Elvis)

Reden dat ik de familie namen gegeven heb, ipv het over mijn zoon/dochter/man te hebben, is dat dat verhalen soms erg lang maakt en af en toe nog overzichtelijk ook. Heb ik het nog makkelijk met zoon en dochter, als je meer van één hebt, moet je het hebben over oudste zoon/dochter, jongste, middelste, enz. Nahja.. daarom dus.
Later is nu
Ik heb het eigenlijk altijd over 'mijn vriend'. Als we straks getrouwd zijn moet dat dan maar Capiman worden ofzo, tenzij iemand een betere suggestie heeft?
Op dit moment heb ik ook even geen inspiratie....iemand een suggestie?

Voor mijn man:

Winterwit...Lentegroen..Zomergeel.. of iets met zwart als ik midden in mijn PMS zit of zo?

O ja, en de kids...dat heb jij handig opgelost Dreamer.

Ik heb 3 jongens, dus dat wordt wat moeilijker dan.

Ooit heb ik de 2 oudste (tweeling) Storm en Tornado genoemd, dus dan wordt de jongste misschien Windje?

Nou ja, wel goed om te lezen dat er zoveel creatievelingen rondlopen hier!
Capibara...Capibaartnooit misschien?

Sorry hoor, flauw, ik weet het...
Man gaat hier door voor Manmik, eerst was het Mikman, maar Manmik heeft hier een periode gepost en die naam mocht niet. Zoon heet Zoonmik of C.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven