Forumnaam en partner
dinsdag 29 juli 2008 om 12:58
Lees de laatste tijd de leukste partnerbenamingen op het forum die gekoppeld zijn aan de forumnaam van de poster.
Ik spreek altijd over martini-mate, maar vanaf nu doop ik hem maar martino. Ik las net ergens een lien met een linoleum ook fantastisch!!
Wat is jullie forumnaam en heb je daar ook een bijpassende partnernaam bij ??
Ik spreek altijd over martini-mate, maar vanaf nu doop ik hem maar martino. Ik las net ergens een lien met een linoleum ook fantastisch!!
Wat is jullie forumnaam en heb je daar ook een bijpassende partnernaam bij ??

dinsdag 29 juli 2008 om 17:31
De bijnamen van mijn vriend zijn door mede-forummers bedacht. In eerste instantie heette hij Frits, nu heet hij Man-Netje. Vond het persoonlijk wel erg leuk gevonden, meestal noemde ik hem zelf gewoon 'Lief'.
anoniem_43579 wijzigde dit bericht op 29-07-2008 17:31
Reden: schrijffoutje
Reden: schrijffoutje
% gewijzigd
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
dinsdag 29 juli 2008 om 17:49
quote:lapin schreef op 29 juli 2008 @ 17:20:
Ja, en ik dan? Wat moet ik nou van Lapin maken? Ik zeg altijd maar ManLapin of gewoon mijn man. Iemand suggesties?
*Stampertje misschien? *
Eigenlijk ben jij natuurlijk lapine en hij lapin
De uitdrukking 'lapin de choux', betekent: Tam konijn...
Vind het heel lief klinken. Alleen moet je dan misschien het weer zo vaak uitleggen
En mon chou betekent mijn lief... (mot de tendresse...).
Ik heb het: Monchou!!!
Lapin en Monchou!!!
Ja, en ik dan? Wat moet ik nou van Lapin maken? Ik zeg altijd maar ManLapin of gewoon mijn man. Iemand suggesties?
*Stampertje misschien? *
Eigenlijk ben jij natuurlijk lapine en hij lapin
De uitdrukking 'lapin de choux', betekent: Tam konijn...
Vind het heel lief klinken. Alleen moet je dan misschien het weer zo vaak uitleggen
En mon chou betekent mijn lief... (mot de tendresse...).
Ik heb het: Monchou!!!
Lapin en Monchou!!!

dinsdag 29 juli 2008 om 18:56
quote:koeka schreef op 29 juli 2008 @ 14:32:
Koekpa vond "Snorrie" destijds trouwens een geschikte nick voor jouw vriend, Morrie! (Maar intussen was hij al tot Harry gedoopt, dus ik heb er verder nooit meer aan gedacht. Dit topic herinnert me er ineens weer aan.)
Hahaha, maar dan denkt iedereen dat hij een snor heeft .
Ik vraag me nu weleens af of mensen denken dat hij echt Harrie heet. .
Koekpa vond "Snorrie" destijds trouwens een geschikte nick voor jouw vriend, Morrie! (Maar intussen was hij al tot Harry gedoopt, dus ik heb er verder nooit meer aan gedacht. Dit topic herinnert me er ineens weer aan.)
Hahaha, maar dan denkt iedereen dat hij een snor heeft .
Ik vraag me nu weleens af of mensen denken dat hij echt Harrie heet. .

dinsdag 29 juli 2008 om 19:11
quote:Inad schreef op 29 juli 2008 @ 14:20:
Ik had een Chico (ex), omdat ik dochter altijd Chica noem op t forum (gewoon meisje in het Spaans dus, is geenszins haar echte naam goden zij dank ) en nu een Ier, omdat vriend uit Ierland komt.
Hier werkt forumpartnerbenaming andersom, want sinds Ier wordt ik wel eens Iernad genoemt ipv Inad Ik heb ook 2 ieren, maar dan in hondvorm (zie avatar)
Ik had een Chico (ex), omdat ik dochter altijd Chica noem op t forum (gewoon meisje in het Spaans dus, is geenszins haar echte naam goden zij dank ) en nu een Ier, omdat vriend uit Ierland komt.
Hier werkt forumpartnerbenaming andersom, want sinds Ier wordt ik wel eens Iernad genoemt ipv Inad Ik heb ook 2 ieren, maar dan in hondvorm (zie avatar)
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
dinsdag 29 juli 2008 om 19:49
IN topics waar ik veel kom, noem ik mijn man Elvis.. maar in andere topics Dreamlief.. omdat Dreamlief himself dit een vréselijke naam vond, werd het dus Elvis in de topics waar ik veel kom en waar ze weten over wie ik het heb.
De kinderen heten daarom dus LD (little Dreamer) en LE (Little Elvis)
Reden dat ik de familie namen gegeven heb, ipv het over mijn zoon/dochter/man te hebben, is dat dat verhalen soms erg lang maakt en af en toe nog overzichtelijk ook. Heb ik het nog makkelijk met zoon en dochter, als je meer van één hebt, moet je het hebben over oudste zoon/dochter, jongste, middelste, enz. Nahja.. daarom dus.
De kinderen heten daarom dus LD (little Dreamer) en LE (Little Elvis)
Reden dat ik de familie namen gegeven heb, ipv het over mijn zoon/dochter/man te hebben, is dat dat verhalen soms erg lang maakt en af en toe nog overzichtelijk ook. Heb ik het nog makkelijk met zoon en dochter, als je meer van één hebt, moet je het hebben over oudste zoon/dochter, jongste, middelste, enz. Nahja.. daarom dus.
Later is nu
dinsdag 29 juli 2008 om 23:18
Op dit moment heb ik ook even geen inspiratie....iemand een suggestie?
Voor mijn man:
Winterwit...Lentegroen..Zomergeel.. of iets met zwart als ik midden in mijn PMS zit of zo?
O ja, en de kids...dat heb jij handig opgelost Dreamer.
Ik heb 3 jongens, dus dat wordt wat moeilijker dan.
Ooit heb ik de 2 oudste (tweeling) Storm en Tornado genoemd, dus dan wordt de jongste misschien Windje?
Nou ja, wel goed om te lezen dat er zoveel creatievelingen rondlopen hier!
Voor mijn man:
Winterwit...Lentegroen..Zomergeel.. of iets met zwart als ik midden in mijn PMS zit of zo?
O ja, en de kids...dat heb jij handig opgelost Dreamer.
Ik heb 3 jongens, dus dat wordt wat moeilijker dan.
Ooit heb ik de 2 oudste (tweeling) Storm en Tornado genoemd, dus dan wordt de jongste misschien Windje?
Nou ja, wel goed om te lezen dat er zoveel creatievelingen rondlopen hier!