Forumnaam en partner
dinsdag 29 juli 2008 om 12:58
Lees de laatste tijd de leukste partnerbenamingen op het forum die gekoppeld zijn aan de forumnaam van de poster.
Ik spreek altijd over martini-mate, maar vanaf nu doop ik hem maar martino. Ik las net ergens een lien met een linoleum ook fantastisch!!
Wat is jullie forumnaam en heb je daar ook een bijpassende partnernaam bij ??
Ik spreek altijd over martini-mate, maar vanaf nu doop ik hem maar martino. Ik las net ergens een lien met een linoleum ook fantastisch!!
Wat is jullie forumnaam en heb je daar ook een bijpassende partnernaam bij ??
woensdag 30 juli 2008 om 01:42
De Q-family bestaat uit Q (ikzelf ), Qlief en Qtie, onze dochter, die irl ook echt een cutie is. Vinden wij dan dus.
Qlief heeft trouwens zelf ook een inlognaam onder zijn eigen nick. Kon hij op het forum het laatste nieuws over mij vertellen tijdens mijn zwangerschap. Verder taalt hij niet echt naar forummen (echt niet dus ).
Qlief heeft trouwens zelf ook een inlognaam onder zijn eigen nick. Kon hij op het forum het laatste nieuws over mij vertellen tijdens mijn zwangerschap. Verder taalt hij niet echt naar forummen (echt niet dus ).
woensdag 30 juli 2008 om 12:43
woensdag 30 juli 2008 om 18:12
quote:Goldielocks schreef op 30 juli 2008 @ 17:33:
[...]
Oeh, ik had net inspiratie:
Goldfinger
Als eerste dacht ik bij Goldielocks aan Golddigger. Maar aangezien ik jou en je man niet ken heb ik het maar niet gepost.
- misschien mister Gold
- Lockman
- Goldenman
[...]
Oeh, ik had net inspiratie:
Goldfinger
Als eerste dacht ik bij Goldielocks aan Golddigger. Maar aangezien ik jou en je man niet ken heb ik het maar niet gepost.
- misschien mister Gold
- Lockman
- Goldenman
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 30 juli 2008 om 23:10
quote:mylenevalerie schreef op 30 juli 2008 @ 18:12:
[...]
- misschien mister Gold
- Lockman
- Goldenman
Whahaha, Goldigger, past eerlijk gezegd ook wel!
Mister Gold bekt wel lekker.
Goeie ideen maisjes!
Word nog moeilijk kiezen...
[...]
- misschien mister Gold
- Lockman
- Goldenman
Whahaha, Goldigger, past eerlijk gezegd ook wel!
Mister Gold bekt wel lekker.
Goeie ideen maisjes!
Word nog moeilijk kiezen...
donderdag 31 juli 2008 om 19:57
vrijdag 1 augustus 2008 om 17:20
vrijdag 1 augustus 2008 om 17:33