Goede voornemens?
maandag 31 december 2018 om 08:27
Goede voornemens? Ok dan:
- meer structuur als in meer kleine dagelijkse routines aanbrengen in huis en werk
- weer gaan zwemmen en een andere hobby opnieuw/nieuw oppakken
- zorgen dat veel restklusjes in huis zijn gedaan (verven, opruimen, lampen hangen, meubeltjes kinderen)
- stoppen met R..... ergens in 2019, niet zijnde januari
- sparen
- gave vakantie in de zomer met zijn viertjes
-cactusverzameling in de woonkamer beginnen
Vooral de eerste is een uitdaging. Hou ik eigenlijk niet van, maar denk dat het wel helpt in het krijgen van meer rust en ‘ruimte’ voor mijn andere voornemens.
- meer structuur als in meer kleine dagelijkse routines aanbrengen in huis en werk
- weer gaan zwemmen en een andere hobby opnieuw/nieuw oppakken
- zorgen dat veel restklusjes in huis zijn gedaan (verven, opruimen, lampen hangen, meubeltjes kinderen)
- stoppen met R..... ergens in 2019, niet zijnde januari
- sparen
- gave vakantie in de zomer met zijn viertjes
-cactusverzameling in de woonkamer beginnen
Vooral de eerste is een uitdaging. Hou ik eigenlijk niet van, maar denk dat het wel helpt in het krijgen van meer rust en ‘ruimte’ voor mijn andere voornemens.
maandag 31 december 2018 om 20:05
Jij bent Heleen van Rooijen?
maandag 31 december 2018 om 20:07
Nou. Hihi. Spannend hoor.
maandag 31 december 2018 om 21:48
dinsdag 1 januari 2019 om 01:50
dinsdag 1 januari 2019 om 09:36
Dat is wel de beste manier denk ik, als ik zie dat ik een aantal kilo's ben aangekomen gaat er even de rem op. Niet drinken scheelt trouwens ook enorm in de kilo's, dit is voor mij de eerste nieuwjaarsdag zonder katerontbijt in jaren. Bevalt goedredbulletje schreef: ↑01-01-2019 08:50In de overgang komen werkt daar heel goed bij, ik drink nauwelijks meer
Ik moet dringend de 3 kilo die ik er de afgelopen 3 weken heb aangevreten afvallen. Daarna ben ik nog steeds veel te dik hoor, maar wat er nu zit zit extra in de weg.
dinsdag 1 januari 2019 om 09:37
telefoontje schreef: ↑01-01-2019 09:36Dat is wel de beste manier denk ik, als ik zie dat ik een aantal kilo's ben aangekomen gaat er even de rem op. Niet drinken scheelt trouwens ook enorm in de kilo's, dit is voor mij de eerste nieuwjaarsdag in jaren zonder katerontbijt. Bevalt goed![]()