Grapjes over de stint, MH17 kan dat?
woensdag 27 november 2019 om 10:30
Momenteel circuleert er op Facebook een grappig bedoeld bericht over de kerstman waarin bijvoorbeeld de stint wordt vergeleken met de slee van de Kerstman. Ik vind dit walgelijk maar blijkbaar zijn er mensen die dit wel leuk vinden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
woensdag 27 november 2019 om 13:10
maar wat vind jij dan leuk?Draakje2018 schreef: ↑27-11-2019 13:01Ik hou daar gewoon niet van, zo simpel kan het toch zijn?
En ik denk niet dat ik jou daarvan zou moeten overtuigen!
(pure interesse hoor)
woensdag 27 november 2019 om 13:19
Nou, noem het gedrag van Lambik tegenover Sidonia maar beschaafd.
woensdag 27 november 2019 om 13:24
Ik moet eerlijk toegeven dat ik thuis de X-rated versie van Suske en Wiske heb. En van Lucky Luke
woensdag 27 november 2019 om 13:27
woensdag 27 november 2019 om 13:33
Echt hoor, er sterven per dag gemiddeld 140.000 mensen en velen daarvan onder de meest gruwelijke omstandigheden, als je daar steeds bij stilstaat dan is geen enkele grap nog gepast, want je kunt altijd wel iemand kwetsen.simbalabimba schreef: ↑27-11-2019 13:27Er is zoveel verdriet en ellende bij de mensen die ermee geconfronteerd zijn, dat ik moeite heb met grappen erover.
woensdag 27 november 2019 om 13:40
Daar sta er niet steeds bij stil.
Vlgs mij zijn er genoeg grappen die niet - specifiek- over een bepaalde situatie gaan, waarvan je weet dat daar veel verdriet achter zit.
Ik verplicht jou niet zoiets niet leuk te vinden. Ik laat me niet verplichten het wel leuk te vinden; met welke reden iemand dan ook aan komt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 27 november 2019 om 13:42
Ik ben tot nu toe in mijn leven geen enkele verplichting aangaande dergelijke zaken tegengekomen.simbalabimba schreef: ↑27-11-2019 13:40Daar sta er niet steeds bij stil.
Vlgs mij zijn er genoeg grappen die niet - specifiek- over een bepaalde situatie gaan, waarvan je weet dat daar veel verdriet achter zit.
Ik verplicht jou niet zoiets niet leuk te vinden. Ik laat me niet verplichten het wel leuk te vinden; met welke reden iemand dan ook aan komt.
woensdag 27 november 2019 om 13:50
Hààt aan de oenen. Suske en Wiske hebben geen moppenrubriek toch?
woensdag 27 november 2019 om 13:52
MeredithGrey schreef: ↑27-11-2019 13:02Maar dan kunnen we dus alle caberetiers, spotprents, strips in de krant en een sloot aan tv-programma's (Dit was het Nieuws, ZML etc.) ook beter gelijk opdoeken..
Als jij er aanstoot aanneemt, kun je het vermijden. Je hoeft er immers niet naar te kijken, maar laat mensen zelf bepalen wat ze grappig vinden en niet. Anders wordt het wel heel saai.
Ik zit in een wereld waar vooral grappen gemaakt worden over dit soort gebeurtenissen, het is een manier om ermee om te gaan. Dat betekent niet meteen dat ik iets niet erg vind oid.