HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 05:25
vrijdag 31 juli 2009 om 07:13
Heb er een nachtje over geslapen en wil nog steeds komen. Droomde over MV die voor iedereen lolly's ging maken van perenijs met chocolade haha..
Zie dat het aantal op hyves al flink gegroeid is. Mocht iemand mij toe willen voegen mag dat. Moet je wel ff op ongeveer pagina 2 van het voorstelrubriekje kijken wie ik ben.
Zie dat het aantal op hyves al flink gegroeid is. Mocht iemand mij toe willen voegen mag dat. Moet je wel ff op ongeveer pagina 2 van het voorstelrubriekje kijken wie ik ben.
anoniem_8170 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 07:21
Reden: nog te vroeg
Reden: nog te vroeg
% gewijzigd
vrijdag 31 juli 2009 om 09:29
quote:juniper8 schreef op 31 juli 2009 @ 07:13:
Heb er een nachtje over geslapen en wil nog steeds komen. Droomde over MV die voor iedereen lolly's ging maken van perenijs met chocolade haha..
Wel een lekkere combinatie.
(MV even onder account Yam)
Wel een lekkere combinatie.
(MV even onder account Yam)
vrijdag 31 juli 2009 om 10:05
quote:Digitalis schreef op 31 juli 2009 @ 01:53:
Ja, ben aan de race Iry
Nee te veel forummers. Ik val IRL best mee maar denk niet dat men van de eerste forumindruk nog een toffe indruk kan maken. Plus privacy, die heb ik nodig. He, als ik kon zuipen dan zou ik komen maar ik ben alcoholist-af.
Tenzij het verkleedpartijtje wordt, dan kom ik als de duivel (Halloween he). Dat was vorig jaar ook een succes.
*is moe*Van mij mag je verkleed hoor, het is niet voor niets halloween
Ja, ben aan de race Iry
Nee te veel forummers. Ik val IRL best mee maar denk niet dat men van de eerste forumindruk nog een toffe indruk kan maken. Plus privacy, die heb ik nodig. He, als ik kon zuipen dan zou ik komen maar ik ben alcoholist-af.
Tenzij het verkleedpartijtje wordt, dan kom ik als de duivel (Halloween he). Dat was vorig jaar ook een succes.
*is moe*Van mij mag je verkleed hoor, het is niet voor niets halloween
vrijdag 31 juli 2009 om 10:40
Gaaf snel mailen dan zoebie!
Alleen, um gelukkig nog ver weg? Moet dat dan de meeste zijn blij als het dichtbij is.
Alleen, um gelukkig nog ver weg? Moet dat dan de meeste zijn blij als het dichtbij is.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 31 juli 2009 om 10:45
vrijdag 31 juli 2009 om 11:01
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 31 juli 2009 @ 10:40:
Nee IBI in verband met ziekte van mijn man ben ik blij dat het nog even duurt. Als het al binnenkort was, zou het me niet lukken.
Nu zit de kans erin dat ik wel kan.
Nee IBI in verband met ziekte van mijn man ben ik blij dat het nog even duurt. Als het al binnenkort was, zou het me niet lukken.
Nu zit de kans erin dat ik wel kan.
vrijdag 31 juli 2009 om 11:21
Ik ga voor een misschien.
Het lijkt me aan de ene kant heel leuk, maar ook wel weer een beetje eng. En ik heb geen flauw idee hoe mijn rooster dan zal zijn.
En hebben jullie allemaal een aparte hyves account aangemaakt, of gebruiken jullie een niet anonieme hyves?
Het lijkt me aan de ene kant heel leuk, maar ook wel weer een beetje eng. En ik heb geen flauw idee hoe mijn rooster dan zal zijn.
En hebben jullie allemaal een aparte hyves account aangemaakt, of gebruiken jullie een niet anonieme hyves?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.