HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
zondag 2 augustus 2009 om 13:23
Heb me ook aangemeld voor hyves.
Ik kom uit de buurt van Leeuwarden en ga met de auto, en wil graag meerijders.
Ik vind het heel eng om er naar toe te gaan, maar als er mensen zijn die met me mee wil rijden durf ik het wel aan. Dan kan ik eerst een beetje inkomen.
Wil wel zelf rijden, ben een beetje angstig en wil het gevoel hebben dat ik kan vertrekken wanneer ik wil....niet dat dat ooit nodig is. Het gevoel is al voldoende.
Ik kom uit de buurt van Leeuwarden en ga met de auto, en wil graag meerijders.
Ik vind het heel eng om er naar toe te gaan, maar als er mensen zijn die met me mee wil rijden durf ik het wel aan. Dan kan ik eerst een beetje inkomen.
Wil wel zelf rijden, ben een beetje angstig en wil het gevoel hebben dat ik kan vertrekken wanneer ik wil....niet dat dat ooit nodig is. Het gevoel is al voldoende.
zondag 2 augustus 2009 om 17:58
quote:Chardonnay schreef op 02 augustus 2009 @ 01:19:
Ik ben helaas vorig jaar, tijdens de Mariekeloop, geblesseerd geraakt. En nu moet ik al een half jaar beginnen met opbouwen, en het lukt me gewoon niet
*Gaat Evy op haar mp3 zetten*
joh ik ben ook al tig keer opnieuw begonnen.. en nu dus weer hehehe. Maakt niet uit, opnieuw beginnen kan toch ook gewoon.
Heel erg leuk dat je ook komt!
Ik ben helaas vorig jaar, tijdens de Mariekeloop, geblesseerd geraakt. En nu moet ik al een half jaar beginnen met opbouwen, en het lukt me gewoon niet
*Gaat Evy op haar mp3 zetten*
joh ik ben ook al tig keer opnieuw begonnen.. en nu dus weer hehehe. Maakt niet uit, opnieuw beginnen kan toch ook gewoon.
Heel erg leuk dat je ook komt!