HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Haha.... ik kan m'n msn niet in om de één of andere duistere reden. Probeer het straks of morgen nog wel een keer.

Maarre.... als er mensen zijn die afhaken, omdat ik ook kom, dan blijf ik thuis!

Net een hele woeste, grote wesp vermoord hier. Was bang dat ie 't babietje ging pesten dus wilde daarom niet slapen. Wesp is nu dood, ga man vertellen dat ik de held heb uitgehangen en ga vervolgens slapen. Denk ik!
Klik maar ff op de link zodra je er in kan, dan zie je het vanzelf. Lukt het nog niet, meld je dan nog eens aan. Van sommige mensen kreeg ik 3 aanmeldingen achter elkaar
ik blijf niet zeggen dat de hyves wel zichtbaar is op de homepage van hyves (als je aangemeld en ingelogd bent) ...

als iedereen het zo fijn vind om met favorieten en linkjes te kloten... be my guest ...

*neemt zich voor niet meer behulpzaamachtig te doen*
Doe maar niet nee, ik word er achterdochtig van
hoe werkt dat, hyves?

jah ik vind het zelf ook maar eng, dus ik kap er weer snel mee
quote:rider schreef op 03 augustus 2009 @ 02:22:

hoe werkt dat, hyves?niet
quote:Zoete schreef op 03 augustus 2009 @ 01:31:

Dames, lekker gepland maar-niet-heus. Juist dat weekend hebben Zoeteman en ik ons 'jubileum', dus zijn wij het land uit om dat te romantisch samen vieren. Zou anders zeker van de partij zijn.

xZoete

Jammer!

Kun je dat jubileum niet op een andere weekend doen. Wat maakt het feitelijk uit die paar dagen op een mensenleven?

*geen wonder dat ik zoete niet kon vinden op de hyves, die heeft een waterdichte smoes gevonden *
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Zo hee! Er is heel wat bij-gepost hier! Ik sta versteld

Hoeveel mensen hebben al toegezegd te komen? Het is nog wel een tijdje voordat de date is, natuurlijk, dus wie weet denk ik er tegen die tijd anders over. Maar zoals ik het nu zie is het een 'nee' Ik vind juist het onbekende van het forum wel leuk: je creëert je eigen wereldje.

Is de hyves trouwens alleen voor mensen die van plan zijn te komen? Anders wil ik me daar namelijk ook wel aanmelden.
quote:Nijntje schreef op 31 juli 2009 @ 16:07:

[...]

Dat had ik in het begin ook, Sprok. Toen ben ik toch gaan mieten en dat was toch erg leuk. Het bleken allemaal hele normale vrouwen te zijn die houden van gezelligheid (anders ga je natuurlijk niet mieten).

Twee jaar geleden onwijs leuke middag gehad met Demo, Loomii, Tweeling, Lonbonton en ondergetekende. Hele dag op een bootje door de zonnige grachten gevaren met liters en liters rosee aan boord.

Inmiddels (na ca. 5 jaar) is er voor mij niet veel betovering meer op het forum, en dat bedoel ik niet eens negatief. Ik kom hier voor de leut en om tips te vragen over gordijnen enzo. Dus in die zin kan de anonimiteit me ook gestolen worden.

Yas, gezellig. Eindelijk!

Hmmmm....ik ben ook heus wel gezellig hoor maar kweenie...

Ik zie het dan als volgt voor me:

Dan loop je met je avaterbutton op en "herken" je iemand met wie je op bepaalde topics wel eens gein hebt gemaakt...je stevent erop af en roept Heeeeeeeeeeee (naam van degene) want zo spontaan kan ik zijn en vervolgens draait diegene zich op, checkt je button en zegt vervolgens heel koel "hee hallo" draait zich om en kletst verder met degene met wie zij in gesprek was.

nou....dan heb ik gegeten en gedronken hoor.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Trouwens....komen er ook een hoop momzilla's op zo'n meeting (compleet met bevallingsfoto's etc..)

Of hebben zij hun eigen meetings???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Jaschenca schreef op 03 augustus 2009 @ 03:25:

[...]

nietok, mooi. Veel plezier dan 31/10
quote:sprokkelientje schreef op 03 augustus 2009 @ 11:10:

Trouwens....komen er ook een hoop momzilla's op zo'n meeting (compleet met bevallingsfoto's etc..)

Of hebben zij hun eigen meetings???Misschien zitten hier wel een hoop momzilla's undercover

Of hebben zij hun eigen meetings??? Lijkt mij dat die er ook wel een aantal zullen zijn. Een meeting is immers niet aan de hand van topics in te delen
Hoi Minny, ik heb je net een mail gestuurd ter aanmelding. Ik dacht: ik meld het hier ook even :-)
Je hebt mail terug Robo
Bevallingsfoto's worden bij de deur geconfisqueerd en pas bij vertrek weer teruggegeven. Op die ongein zitten we niet te wachten
Ik durf niet meer te komen. Zit in een identiteitscrisis sinds Minny zich afvraagt welke Toet ik ben
quote:rider schreef op 03 augustus 2009 @ 11:11:

[...]

ok, mooi. Veel plezier dan 31/10 Misschien had ik moeten zeggen dat Hyves niet werkt voor mij . Ik ben er overigens niet bij hoor, de 31e, dan zit ik heul ergens anders.
quote:Jaschenca schreef op 03 augustus 2009 @ 12:38:

[...]

Misschien had ik moeten zeggen dat Hyves niet werkt voor mij . Ik ben er overigens niet bij hoor, de 31e, dan zit ik heul ergens anders. ja zeg, nu heb ik al andere plannen voor de 31e gemaakt!
Ik wil me aanmelden voor die Haifs!
Als je ff mailt naar het adres in mijn motto dan krijg je de link Zamirah.

Of hebben zij hun eigen meetings???*gooit haar zelfgeplakte fotoalbum maar in de oud-papier bak, 3 dagen werk naar de knoppen *
quote:Toet schreef op 03 augustus 2009 @ 12:35:

Ik durf niet meer te komen. Zit in een identiteitscrisis sinds Minny zich afvraagt welke Toet ik ben
quote:minny schreef op 03 augustus 2009 @ 12:12:

Bevallingsfoto's worden bij de deur geconfisqueerd en pas bij vertrek weer teruggegeven. Op die ongein zitten we niet te wachten Bevallingsvideo's worden geconfisqueerd en doorgestuurd naar sbs6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven