HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Maak een Hyvesprofile aan, net zo gemakkelijk.
quote:Zamirah schreef op 03 augustus 2009 @ 22:58:

Ik kom incognito hoor! Met een zak op mijn kop.

quote:minny schreef op 03 augustus 2009 @ 23:12:

Hyves aanmaken met je nick Pompiedoe oja......tis ook bedtijd voor mij, mail je morgen Minny. Welterusten
quote:minny schreef op 03 augustus 2009 @ 21:53:

[...]

Nee, tis een verborgen Hyves. Maar onder Home zie je het wel bij je groepen staan (tip van Cour).

Ja helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal onderaan die site. Even zoeken.

Sjesus kan ik na 34 jaar eindelijk mijn bevallingsfoto's laten kijken om te laten zien dat ik leuke baby's had, (Over de rest zwijg ik maar in alle talen) mag het niet eens.

Tssss.
quote:floor72 schreef op 03 augustus 2009 @ 22:55:

[...]

Elninjoo?El heeft zich nog niet aangemeld.
Leuk zo'n meeting... Hoewel ik ook nog ff in dubio sta of ik het wel durf

Ik kan in ieder geval wel die datum... Dus... ik hou hem verder ook vrij en ik laat nog ff van mijn moedigheid afhangen of ik wel durf...
Ja Yr, gewoon komen hoor! Er zijn een heleboel mensen die het eng vinden. Ik maak anders wel een ENG hoekje. Dan kunnen jullie met zijn allen daar staan bang te zijn.
Hahahaha.... Ik denk dat ik maar gewoon een ENG masker op ga zetten... dan hebben we een reden om bang te zijn...

Ach.... Ik heb jullie in ieder geval 2 mailtjes gestuurd dus nou wacht ik op de link voor de hyves...

(hmmm... en dan maar ff vervoer regelen voor die datum --> vriend ff lief aan kijken )
Ik kom, tot nu toe alleen maar goeie herinneringen aan ontmoetingen met forummers.

Is het al bekend waar precies in DH?
Zam, het zal in het centrum van Den Haag zijn maar ik ben nog in onderhandeling met kroegbazen enzo.
Ik kan uit ervaring vertellen dat een forummeeting ontzettend leuk is !

In mei ben ik naar een meeting geweest van de "oudere diva's" op dit forum en dat was erg gezellig. Of we elkaar al jaren kenden. Tuurlijk is het een beetje eng spannend, maar dat is heel snel voorbij.

Veel plezier in Den Haag !
Ik ken verder niks in Den Haag trouwens...

Is er een parkeerplaats in of buiten Den Haag waar je makkelijk (en niet al te duur) de hele dag kunt parkeren?
Yraatje, Hoornwijck!
Als ik jou nou heel lief of boos aankijkt, kan ik je dan overhalen ook te komen Tia?

*weet dat het hopeloos is*
Yraatje, je kunt je auto makkelijk kwijt in DH is mijn ervaring. Is maar een klein stadje.
*Kijkt voorzichtig om het hoekje*

Mag ik ook komen? Vind ik wel heel eng, is de anonimiteit waarmee je veilig op een forum zit ineens weg. Of gaat iedereen gemaskerd? Verkleed ik me als mevr. S. C.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Zamirah schreef op 04 augustus 2009 @ 10:02:

Yraatje, je kunt je auto makkelijk kwijt in DH is mijn ervaring. Is maar een klein stadje.Maar neem wel een tomtom mee als je DH niet kent... het is een drama stad om in te rijden.... ze zijn echt áltijd met de weg bezig, altijd hele wijken overhoop.... gewoon altijd!
DTEEZ!
Wat leuk zo'n meeting!

Hoeveel mensen zijn inmiddels aangemeld?
quote:Zwieber schreef op 04 augustus 2009 @ 09:56:

Als ik jou nou heel lief of boos aankijkt, kan ik je dan overhalen ook te komen Tia?

*weet dat het hopeloos is*Gheh, ik sta wel inmiddels op de Haifs, schat! Hangt er verder vanaf hoe ik me voel etc etc.
Komt Miezjuh ook?

Zou ik leuk vinden
Och... Overal met de weg bezig in DH? Dat doen ze hier nou ook altijd..

Hmmm... ik ben er wel voor om dan de volgende meeting in Enschede e.o. te doen Daar weet ik de weg tenminste....
Minny heb je een mailtje gestuurd met mijn aanmelding
quote:Pompiedoe schreef op 04 augustus 2009 @ 18:46:

Minny heb je een mailtje gestuurd met mijn aanmeldingHey, jij heet zoals mijn knuffel van toen ik nog een klein Zwiepje was.
Mail terug!
quote:Zwieber schreef op 04 augustus 2009 @ 18:49:

[...]

Hey, jij heet zoals mijn knuffel van toen ik nog een klein Zwiepje was.Zal ik jou eens een geheimpje vertellen...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven