HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
dinsdag 4 augustus 2009 om 08:14
quote:minny schreef op 03 augustus 2009 @ 21:53:
[...]
Nee, tis een verborgen Hyves. Maar onder Home zie je het wel bij je groepen staan (tip van Cour).
Ja helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal onderaan die site. Even zoeken.
Sjesus kan ik na 34 jaar eindelijk mijn bevallingsfoto's laten kijken om te laten zien dat ik leuke baby's had, (Over de rest zwijg ik maar in alle talen) mag het niet eens.
Tssss.
[...]
Nee, tis een verborgen Hyves. Maar onder Home zie je het wel bij je groepen staan (tip van Cour).
Ja helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal onderaan die site. Even zoeken.
Sjesus kan ik na 34 jaar eindelijk mijn bevallingsfoto's laten kijken om te laten zien dat ik leuke baby's had, (Over de rest zwijg ik maar in alle talen) mag het niet eens.
Tssss.
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:17
Hahahaha.... Ik denk dat ik maar gewoon een ENG masker op ga zetten... dan hebben we een reden om bang te zijn...
Ach.... Ik heb jullie in ieder geval 2 mailtjes gestuurd dus nou wacht ik op de link voor de hyves...
(hmmm... en dan maar ff vervoer regelen voor die datum --> vriend ff lief aan kijken )
Ach.... Ik heb jullie in ieder geval 2 mailtjes gestuurd dus nou wacht ik op de link voor de hyves...
(hmmm... en dan maar ff vervoer regelen voor die datum --> vriend ff lief aan kijken )
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:52
Ik kan uit ervaring vertellen dat een forummeeting ontzettend leuk is !
In mei ben ik naar een meeting geweest van de "oudere diva's" op dit forum en dat was erg gezellig. Of we elkaar al jaren kenden. Tuurlijk is het een beetje eng spannend, maar dat is heel snel voorbij.
Veel plezier in Den Haag !
In mei ben ik naar een meeting geweest van de "oudere diva's" op dit forum en dat was erg gezellig. Of we elkaar al jaren kenden. Tuurlijk is het een beetje eng spannend, maar dat is heel snel voorbij.
Veel plezier in Den Haag !
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:33
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:35
quote:Zamirah schreef op 04 augustus 2009 @ 10:02:
Yraatje, je kunt je auto makkelijk kwijt in DH is mijn ervaring. Is maar een klein stadje.Maar neem wel een tomtom mee als je DH niet kent... het is een drama stad om in te rijden.... ze zijn echt áltijd met de weg bezig, altijd hele wijken overhoop.... gewoon altijd!
Yraatje, je kunt je auto makkelijk kwijt in DH is mijn ervaring. Is maar een klein stadje.Maar neem wel een tomtom mee als je DH niet kent... het is een drama stad om in te rijden.... ze zijn echt áltijd met de weg bezig, altijd hele wijken overhoop.... gewoon altijd!
DTEEZ!
dinsdag 4 augustus 2009 om 12:12