HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Gemaild!

En Brummetje, je kunt het toch gewoon proberen? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen in een hoek blijven zitten omdat er niemand met ze wil praten... echt niet.

De enige plaats waar het stil zal zijn is de stiltehoek .
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik denk dat mensen in de rij zullen staan om met Brum te kletsen eigenlijk. Gewoon om te kijken hoe ze in het echt is. Ik verwacht hetzelfde qua rijvorming bij HPL en Min en MissC.
Rijvorming? Does normaal!
"nee, ik wil met Kip praten"

Duwt ander opzij "nee, ik ben nu."

quote:alwaylookonthebrightside schreef op 26 oktober 2009 @ 14:19:

Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?Ja, maar dat komen ze uiteraard niet posten

Gewoon komen hoor, als je alle onzin wegdenkt, dan posten wij eigenlijk ook niet bijster veel
quote:Zwieber schreef op 26 oktober 2009 @ 15:58:

"nee, ik wil met Kip praten"

Duwt ander opzij "nee, ik ben nu."

het schiet me ineens te binnen dat ik moet afzwemmen zaterdag!
Hey, geen grappen over het zwembad zaterdag a.s.! Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden; eerst 200 kinderen in een zwembad en daarna al die forummers...
Moet jij ook afzwemmen?

Zo goed als... De kinderen van mijn vrijwilligerswerk hebben zaterdag a.s. een of andere spelletjesdag in het zwembad. Wie dat nou weer heeft verzonnen...

Maar gelukkig niet tot 2 uur 's nachts dus ik neem aan dat jij gewoon 's avonds aanschuift, art?

Ik melde al aan Minny dat er een grote kans is dat ik half-dood bij jullie aan kom, maar dat dat wel goed in het thema van Halloween past.
een half levende art komt!
*gaat Zwieber uitrusten met verborgen fotocamera wegens ongebreidelde nieuwsgierigheid*

Vinnut nog steeds suf dat je niet namens mij iedereen de groeten wil doen, Zwieb... *pruil*

Nouweeehh bij deze wil ik dan de groeten doen aan ...... *drie uur later*
Sorry Tia, camera's zijn verboden en iedereen moet zijn mobiel met camera bij mij inleveren.
Drink ik wel heel de avond Bloody Mary's (als zombie zijnde).

Nou ja, de alcoholvrije versie dan; moet nog terug rijden.
quote:Tia Dalma schreef op 26 oktober 2009 @ 17:18:

*gaat Zwieber uitrusten met verborgen fotocamera wegens ongebreidelde nieuwsgierigheid*

Vinnut nog steeds suf dat je niet namens mij iedereen de groeten wil doen, Zwieb... *pruil*

Nouweeehh bij deze wil ik dan de groeten doen aan ...... *drie uur later* Ja waarom kwam jij ook al weer niet? Iets met een kinderwagen? Moet dat op zaterdagavond?
quote:alwaylookonthebrightside schreef op 26 oktober 2009 @ 14:19:

Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?

Post ik weinig genoeg voor je (228 nu)

Was (ook) een van de twijfelpuntjes hier, maar ben er zaterdag wel!
quote:Zwieber schreef op 26 oktober 2009 @ 17:19:

Sorry Tia, camera's zijn verboden en iedereen moet zijn mobiel met camera bij mij inleveren.

Dameenjenie!

(Kan echt niet zonder mijn mobieltje al die enge forummerts ontmoeten hoor, ik moet mijn hulplijnen kunnen bellen....)
quote:mamalief schreef op 26 oktober 2009 @ 21:08:

[...]

Dameenjenie!

(Kan echt niet zonder mijn mobieltje al die enge forummerts ontmoeten hoor, ik moet mijn hulplijnen kunnen bellen....) Denk je echt dat al die forummers iemand met de nick Zwieber met alle telefoons vertrouwen? Maar wie wil mag het inleveren hoor!
@ Zwieber, goed dat je dit even stuurt, heb namelijk niks gehad!

Snap het niet zo goed maar begrijp dat het in orde is. Fijn en lief!

Enne.. Mag ik een sticker? Dan komen er vast wel mensen op me af! *neemt gewoon toch stiekem chocola mee*
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen

Hoop dat ik nog vele codes mag versturen de komende dagen!
Nogmaals een mail verstuurt, want zonder reply kan ik geen code toesturen, en zonder code geen toegang helaas
Mijn hyves en de hallomeetinghyves willen niet echt samenwerken. Kan ik ook de belangrijkste info via een mail krijgen alstublieft?

toetjeweblog at hotmail punt com

graag. Dank u.
Mijn mail adres staat in mijn motto, als je daar ff naartoe mailt dan krijg je van mij de code.
Oeh een code. Klinkt spannend! Vertel! (of laat even weten op welke pagina ik hier de details kan vinden; is er een dresscode? Moet ik regionale specialiteiten meenemen? Me verkleden als mijn nick. Dat soort dingen! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven