HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
maandag 26 oktober 2009 om 23:16
quote:mimsey schreef op 24 oktober 2009 @ 23:57:
Hahahahahaha, een enorme bekendheid... Ikke? Dat zal wel meevallen, toch
En spannend dat ik kom?
Och lieve Char, ik ben zo ontzettend Niet Spannend...
Misschien ben ik wel jouw buurvrouw!
Getsie, mag ik van MIss C geeneens 2 kilo per dag afvallen. Zucht... Nou dan neem ik toch nog maar dat laatste Bros-reepje uit de zak.
~knabbelhapslik~~
.
Ha, als je niet als dikkerd mag komen dan zou ik nergens meer mogen komen En in de Linda. zag ik al dat ik met mijn lengte en gewicht geen passie meer schijn te kunnen hebben in mijn leven. Noch spannende seks. tssssss.
*gaat nu verder terug lezen, want heb verder geen idee waar het over gaat eigenlijk.*
*Bedenkt nu dat iedereen die me niet kent nu alleen maar gaat denken Dus dat is die dikkerd die wel/geen passie in d'r leven heeft.
*houdt maar op met typen nu, ik maak het steeds erger vrees ik.*
Hahahahahaha, een enorme bekendheid... Ikke? Dat zal wel meevallen, toch
En spannend dat ik kom?
Och lieve Char, ik ben zo ontzettend Niet Spannend...
Misschien ben ik wel jouw buurvrouw!
Getsie, mag ik van MIss C geeneens 2 kilo per dag afvallen. Zucht... Nou dan neem ik toch nog maar dat laatste Bros-reepje uit de zak.
~knabbelhapslik~~
.
Ha, als je niet als dikkerd mag komen dan zou ik nergens meer mogen komen En in de Linda. zag ik al dat ik met mijn lengte en gewicht geen passie meer schijn te kunnen hebben in mijn leven. Noch spannende seks. tssssss.
*gaat nu verder terug lezen, want heb verder geen idee waar het over gaat eigenlijk.*
*Bedenkt nu dat iedereen die me niet kent nu alleen maar gaat denken Dus dat is die dikkerd die wel/geen passie in d'r leven heeft.
*houdt maar op met typen nu, ik maak het steeds erger vrees ik.*
dinsdag 27 oktober 2009 om 08:13
quote:misschicken schreef op 26 oktober 2009 @ 17:28:
[...]
Ja waarom kwam jij ook al weer niet? Iets met een kinderwagen? Moet dat op zaterdagavond?Vind het serieus jammer om nou bijvoorbeeld jou niet eens irl haaaiiii te kunnen zeggen maar ga die avond naar schoonfamilie (oa om wiegje voor Timini te regelen) en trek een avondje stad ook niet meer, eerlijk gezegd.
[...]
Ja waarom kwam jij ook al weer niet? Iets met een kinderwagen? Moet dat op zaterdagavond?Vind het serieus jammer om nou bijvoorbeeld jou niet eens irl haaaiiii te kunnen zeggen maar ga die avond naar schoonfamilie (oa om wiegje voor Timini te regelen) en trek een avondje stad ook niet meer, eerlijk gezegd.
dinsdag 27 oktober 2009 om 08:25

dinsdag 27 oktober 2009 om 09:05
quote:chocolover schreef op 26 oktober 2009 @ 21:56:
@ Zwieber, goed dat je dit even stuurt, heb namelijk niks gehad!
Snap het niet zo goed maar begrijp dat het in orde is. Fijn en lief!
Enne.. Mag ik een sticker? Dan komen er vast wel mensen op me af! *neemt gewoon toch stiekem chocola mee*
Ik hield gewoon wat cash over omdat de schoonmaakster niet kwam opdagen en dat heb ik die kant op gestuurd per post
In principe krijgt iedereen een sticker bij binnenkomst tenzij je niet wil.
@ Zwieber, goed dat je dit even stuurt, heb namelijk niks gehad!
Snap het niet zo goed maar begrijp dat het in orde is. Fijn en lief!
Enne.. Mag ik een sticker? Dan komen er vast wel mensen op me af! *neemt gewoon toch stiekem chocola mee*
Ik hield gewoon wat cash over omdat de schoonmaakster niet kwam opdagen en dat heb ik die kant op gestuurd per post
In principe krijgt iedereen een sticker bij binnenkomst tenzij je niet wil.

dinsdag 27 oktober 2009 om 09:31
quote:Zwieber schreef op 27 oktober 2009 @ 09:16:
Ok ik moet dus 4 bordjes maken
1 Stiltehoek
2 Afvaltafel
3 Verplicht kletsen
4 Schuilplek voor bangerdsWaar moet ik heen als bangerik die in stilte af wilt vallen?
Ok ik moet dus 4 bordjes maken
1 Stiltehoek
2 Afvaltafel
3 Verplicht kletsen
4 Schuilplek voor bangerdsWaar moet ik heen als bangerik die in stilte af wilt vallen?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?