HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:40
Wat een humor hier, met al die hoekjes. En dan ook nog een schizohoek, hahahaha.
Zet al het eten wat jullie niet lusten maar bij mij in de stiltehoek, heb ik ook nog wat te doen
Ik heb (toch) een hyve aangemaakt, dus nu hoef ik niet meer via die van Choco. Ben erg benieuwd naar jullie allen!
Zet al het eten wat jullie niet lusten maar bij mij in de stiltehoek, heb ik ook nog wat te doen
Ik heb (toch) een hyve aangemaakt, dus nu hoef ik niet meer via die van Choco. Ben erg benieuwd naar jullie allen!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:56
Wat een ontzettend gehannes met die ***hyve.
Mijn eigen nieuwe hyve dus. Heb al 3 x mijn emailadres bevestigd maar kan nog steeds geen berichten sturen.
Minny: Ja je kunt er vanuit gaan dat ik kom.
(Ah, hij deed het al. Na een kwartier prutsen. Sorry als je 5 berichten van mij hebt Minny )
Mijn eigen nieuwe hyve dus. Heb al 3 x mijn emailadres bevestigd maar kan nog steeds geen berichten sturen.
Minny: Ja je kunt er vanuit gaan dat ik kom.
(Ah, hij deed het al. Na een kwartier prutsen. Sorry als je 5 berichten van mij hebt Minny )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:00
quote:minny schreef op 27 oktober 2009 @ 11:03:
[...]
Ja fijn, nu gaat iedereen me vragen of ik Brummetje ben
Dus die ene zonder sticker en met die grote bek, dat is dus Minny correctie: die ene zonder sticker die er schattig uitziet en een grote bek, is dus Minny
[...]
Ja fijn, nu gaat iedereen me vragen of ik Brummetje ben
Dus die ene zonder sticker en met die grote bek, dat is dus Minny correctie: die ene zonder sticker die er schattig uitziet en een grote bek, is dus Minny
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:07

dinsdag 27 oktober 2009 om 12:17