HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
Goed om te lezen. Ik ben ook een Rotterdamse dus stap dan ook bij schiedam op! Ik ben er dus ook om een coupe bezet te houden!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Vaag de google add hieronder gaf aan dat er reclame was voor een rouwadvertentie en dat met zo'n leuk topic. Ikke niet snappe.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 augustus 2009 @ 11:31:

Vaag de google add hieronder gaf aan dat er reclame was voor een rouwadvertentie en dat met zo'n leuk topic. Ikke niet snappe.Geen idee hoe het kan maar die zie ik sinds kort niet meer.
Mailtjes beantwoord, aanmeldingen verwerkt
Is er wat mis met de meeting hyves?

Ik kan prima op mijn eigen pagina, en internet gaat verder ook als een zonnetje, maar de meeting hyves geeft steeds een foutmelding.
Ik kan er gewoon in. Maar hyves wil nog wel eens spoken, probeer het straks nog eens...
Ik ga vanuit Groningen!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Bedankt voor het checken MissChicken, ik waag straks nog een poging!
tot wanneer kan je je aanmelden, kan ik niet zien in Openings Post
hoeveel mensen verwachten jullie inmiddels?
Mailtjes beantwoord, aanmeldingen verwerkt!

Je kan je nog tot begin oktober sowieso aanmelden Skytje. Dan gaan we zo zoetjes aan wel op basis van het aantal deelnemers van alles regelen.
Ik heb gisteren weer 12 mailtjes naar potentiele locaties gestuurd. Dus vooralsnog geldt: work in progress.
Kijk, Zwieber is hard aan het werk op locatie.
ok, ik weet ook pas dan of ik kan ja of de nee.

ivm werk.

Hou maar optie open, ik laat het sowieso wel weten
We zitten bijna aan de 100
Hai Minny

Vraagje, Simbatje en ik overwegen ook om te komen, maar we zijn benieuwd of men zich op deze meeting voorstelt onder zijn/haar nick en men daarna dus gezellig een gezicht bij elkaar heeft, of dat iedereen zich voorstelt met de eigen naam?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Wat mij betreft mag je dat helemaal zelf weten.
kan ik ergens zien wie komen?
Nou, als je van plan bent om te komen dan kun je je voor de Hyves aanmelden. Als je alleen wil spieken en dan niet komen, meld je dan maar niet aan.

Zou het verschil maken wie komt dan?
Ik kom misschien. 31 oktober is vrij ver weg, maar ik hoop wel te komen.

En ik denk dat het leuk is om te weten wie er komen. Een aantal forummers ken ik trouwens van gezicht, en ken ik iets beter dan alleen maar van dit forum.
World of Warcraft: Legion
quote:Bonny82 schreef op 09 september 2009 @ 22:49:

Hai Minny

Vraagje, Simbatje en ik overwegen ook om te komen, maar we zijn benieuwd of men zich op deze meeting voorstelt onder zijn/haar nick en men daarna dus gezellig een gezicht bij elkaar heeft, of dat iedereen zich voorstelt met de eigen naam?Je voorstellen met je nickname en je echte naam lijkt me het handigst. Zo ken je de andere forummers. Bij de vorige forummeetings die ik heb bezocht werd er ook voorgesteld met nicknames.
World of Warcraft: Legion
quote:minny schreef op 09 september 2009 @ 23:16:

Nou, als je van plan bent om te komen dan kun je je voor de Hyves aanmelden. Als je alleen wil spieken en dan niet komen, meld je dan maar niet aan.

Zou het verschil maken wie komt dan? Nou beetje wel, maar ik krijg net mijn rooster voor november binnen op de mail en zie dat ik 1 nov een vroege dienst heb. En om dan nog de avond ervoor los te gaan in den haag, is dan niet handig.
Jammer! Ik kan helaas echt niet. Met als voordeel: hoef ik ook niet te twijfelen over wel of niet komen
Min, check even je mail. Ik heb een lokatie geregeld!
Oh en dames en heren, lees even bij op de hyves. Er is NIEUWS!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven