HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 6 augustus 2009 om 20:08
quote:Tinkeldel schreef op 06 augustus 2009 @ 17:27:
Nog geen reactie op mijn berichtje op hyves gekregen dus toch *stiekem* nog een keer:
Ik ga vanuit omgeving Leeuwarden met de auto, en ik heb nog 3-4 plekken vrij in de auto
Ik overnacht niet en rijd dus dezelfde avond weer naar huis.Ik ga even snel naar hyves...
Nog geen reactie op mijn berichtje op hyves gekregen dus toch *stiekem* nog een keer:
Ik ga vanuit omgeving Leeuwarden met de auto, en ik heb nog 3-4 plekken vrij in de auto
Ik overnacht niet en rijd dus dezelfde avond weer naar huis.Ik ga even snel naar hyves...
zondag 9 augustus 2009 om 23:58
maandag 10 augustus 2009 om 00:18
quote:courageux schreef op 09 augustus 2009 @ 23:58:
wel floor je staat erbij... log in op hyves... kijk bij de homepagina... helemaal onderaan... en daar staat ie dan... omdat ie verborgen is staat ie niet op je hyvespagina zelf aangegeven
he bah nu doe ik al weer zo verdomd smerig hulpvaardig :-sWaar dan? Zie het echt niet!
wel floor je staat erbij... log in op hyves... kijk bij de homepagina... helemaal onderaan... en daar staat ie dan... omdat ie verborgen is staat ie niet op je hyvespagina zelf aangegeven
he bah nu doe ik al weer zo verdomd smerig hulpvaardig :-sWaar dan? Zie het echt niet!
dinsdag 11 augustus 2009 om 15:56
Meiden,
Hoe anoniem (of niet-anoniem) is de hyvespagina? Staat er bijvoorbeeld wie wie is? Als in: 'Zoete is mevrouw X' of andersom?
En hoe gaat dat straks op de bijeenkomst? In hoeverre wordt daar open kaart gespeeld? Aangezien het met Halloween is kan ik me voorstellen dat mensen verkleed komen...
Hoe anoniem (of niet-anoniem) is de hyvespagina? Staat er bijvoorbeeld wie wie is? Als in: 'Zoete is mevrouw X' of andersom?
En hoe gaat dat straks op de bijeenkomst? In hoeverre wordt daar open kaart gespeeld? Aangezien het met Halloween is kan ik me voorstellen dat mensen verkleed komen...
dinsdag 11 augustus 2009 om 16:13
quote:Zamirah schreef op 11 augustus 2009 @ 16:00:
Ik vind het trouwens leuk zeg! Heb onwiijs veel zin!
Zoete dan houd je toch gewoon je maskertje op?
Dat doe ik in bed ook altijd.
Zoeteman stapt altijd met een grote plaksnor in bed.
Is het net of we vreemd gaan (...en hoef ik er hier niet eens een topic over te openen).
Ik vind het trouwens leuk zeg! Heb onwiijs veel zin!
Zoete dan houd je toch gewoon je maskertje op?
Dat doe ik in bed ook altijd.
Zoeteman stapt altijd met een grote plaksnor in bed.
Is het net of we vreemd gaan (...en hoef ik er hier niet eens een topic over te openen).