Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 december 2009 @ 15:33:

Geen idee hoe dat eruit ziet. Vind het ook maar een vreemde reden ik bedoel wat wil je daaraan doen dan?

.Ehhh... cavia-valiumpje aanbieden?
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 19 december 2009 @ 14:54:

[...]

Als ik dat zou doen voor mijn werper, komt de hele waskamer vol te liggen. Zo vol, dat de deur niet meer open of dicht kan, en ik geen kleren meer in de kast heb hangen.

Werper is veel beter in het huishouden dan ik. Hij ruimt al jaren trouw de bult met was op die ik naast m'n bed mieter, wast het vouwt het op en legt het in de kasten.

Hij is nog geen 24 uur weg en het is hier al één grote chaotische toestand.
Glijende Gaston lijkt me anders wel leuke tv!
quote:floor72 schreef op 19 december 2009 @ 15:35:

[...]

Werper is veel beter in het huishouden dan ik. Hij ruimt al jaren trouw de bult met was op die ik naast m'n bed mieter, wast het vouwt het op en legt het in de kasten.

Hij is nog geen 24 uur weg en het is hier al één grote chaotische toestand.Goed afgericht dus!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 19 december 2009 @ 15:31:

[...]

Kun je het wel?Wil ik het kunnen?
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 15:32:

Hoe langer ik naar Arie kijk hoe meer beestjes ik in zn baard zie lopen.
Tja... dat weet ik niet BAM.

Ik vind het wel leuk! Alleen op natuurijs dan..
Ik ga toch maar even een was in het masjien stoppen..
quote:floor72 schreef op 19 december 2009 @ 15:35:

[...]

Hij is nog geen 24 uur weg en het is hier al één grote chaotische toestand.En ook daarom houdt ie van je
quote:Bianca40 schreef op 19 december 2009 @ 15:33:

Alleen zondag... voordat de miljoenenjacht begint ga ik strooien... want stel je voor dat Gaston aan de deur komt!*noteert: zondag paadje ijsvrij maken*
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 december 2009 @ 15:35:

Glijende Gaston lijkt me anders wel leuke tv!Hij mag best glijden... maar dan nadat hij zn koffertje bij me heeft afgeleverd De bloemen mag hij houden... die gaat bij mij toch óf stinken óf ze vallen om door de katten óf ze staan in de weg.
Ik geef de bloemen wel aan de buurvrouw, als troost dat zij niks heeft en als afscheid omdat ik meteen een mooi huis ergens ver weg van haar ga kopen!
Ik geef niks aan de buurvrouw!

Ik koop haar uit en maak van 2 huizen 1 !!
Neehoor.. ik heb een lieve buurvrouw. Ze werkt bij het Griekse restaurant 20 meter verderop. En als we daar weleens gaan eten dan doet ze altijd extra haar best.... zegt ze!

Bij die Griek eten we trouwens alleen maar gratis. Hij belt als zn plee verstopt zit. Mr Bianco maakt hem en zodra er ongeveer 100 euro aan klusjes uitstaat gaan we er eten. Werkt (tot nu toe) perfect! Mmmmm er staat nu 50 euro open.. misschien kunnen we vanavond een klein Griekje gaan eten daar want ik hoor net dat zoonlief vanavond bij zn vader slaapt

Goedemiddag.. ik ben er ook weer..

Hier nog steeds geen sneeuw
Haaai Jacky!!

Hebbie gewonnen met kaarten gisteren?
Neuhhhh Bianca.. de buurman gaf me geen goeie kaarten

Een klein Griekje Bianc?

Klinkt klein beetje lekker.
En ik hem wel he.. tot tweemaal toe zelfs!!
Hee jacky!

Welk kaartspelletje heb je gedaan?
Heeeee Appel ook
Ik verplaats even naar de bank, zonder laptop. Maar wel met DS.

Tot later!
Tot later appeltje
Oh zie het nu pas.. wij rikken altijd Appel.. lekker Brabants
Tot later Appeltje

Klein Griekje wil zeggen dat we dan niet uitgebreid voor- hoofd en nagerecht nemen... en is inderdaad heeeeeel erg lekker. Het enige wat me tegenhoudt is dat je er niet mag roken en dat ik het te koud vind om buiten te gaan staan roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven