Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Ik woo niet in een plaats die A heet. Vlakbij Dordrecht woon ik, en het zonnetje begint heel voorzichtig te schijnen. :-)

Tut en Terror kijken voor de 5e (!!) keer in 3 dagen Grease ze zingen en dansen alle liedjes mee en dat Tut dat doet is niet zo gek, maar Terror staat er op een oude prinsessen jurk van Tut aan te krijgen en gaat dan ook mee dansen. De Homo. Gaat ie heel hard rondjes draaien en zegt ie: "kijk mamma, Terror is mooie prinses"
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heerlijk die kinderen van jou Boro!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Whaaaa ik bedoelde natuurlijk D. Wou eerst R schrijven maar dat klopt dan ook weer niet. Excuzes.

Fijn dat bij jou de zon doorkomt. Kun je hem niet richting oosten blazen?
goedemorgen

boro ze zijn geweldig de keer dat terror viel in zijn prinsessenjurk en zei prinses is gevallen zal ik nooit vergeten

ik woon wel in een A stad maar hier is ook pas een beetje zon

vandaag alleen wat opruimen want vanmiddag ga ik weer werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hahahaha lachen Boor! Grease is ook wel geweldig natuurlijk!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb Grease nog nooit gezien. En ook nog steeds geen boek over Harry P. gelezen.

En ik ben écht niet wereldvreemd hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ga vandaan niet zoveel doen behalve mijn man straks van Schiphol ophalen met de kinderen, altijd leuk.

Maar ik ga wel even zijn overhemden strijken, doet ie normaal zelf maar vind hij vast wel fijn, morgenochtend als de werkweek weer begint voor hem.
Mogu Dames,

Het zonnetje schijnt!!

Ik werd gewekt door brullende motoren,het is vandaag Harley dag hier in B..

Gister veel gepraat,in ieder geval duidelijk kunnen maken aan vriend dat ik dit als laatste oplossing zag.Als hij hier was blijven wonen zou het gegarandeerd fout gelopen zijn.Al had dat dan misschien nog wel een paar maanden geduurd.Gister was het iig weer fijn om elkaar te zien!!

Vandaag:

wassen,strijken

naar Harley dag

Fijne dag!!
Goedemorgen!

Een dikke voor wie er eentje kan gebruiken,

ik wens jullie allemaal een fijne dag!
Hello, wat klinken jullie allemaal lekker vrolijk en positief.

Ik zit een beetje in een dal, gisteren weer hoofdpijn en ook vandaag er weer mee opgestaan. Het zijn steeds van die periodes van een aantal weken dat het weer constant raak is en in zo'n periode zit ik nu dus :(

Vind het soms alleen zo lastig om dan gewoon een beetje gezellig en positief te blijven. Ben snauwerig en ongezellig, bah!

Maar goed, ga zo maar weer iets innemen en kijken of ik nog wat van de dag kan maken. Jullie positieve berichten lezen helpt wel een beetje. Dan denk ik "kom op, jij ook gewoon ertegen aan, t is maar hoofdpijn".

Gisteren nog even bij moeder en vriend geweest, hij moet volgende week nog naar het ziekenhuis voor wat onderzoeken maar ze zagen geen reden om hem gisteren nog te houden.

Goed nieuws dus!
Vervelend zeg. koppijn. Is er niets dat helpt? Bij manlief hielpen alleen saridons en die heb je nu ook speciaal voor hoofdpijn.

Wel een fijn bericht dat moeders vriend weer thuis is.

Leuk Coubergh Harley day. 'k Heb oudste er niets over horen zeggen dus die is niet in B. Is toch een lekker geluid om bij wakker te worden? Oh ja ik ben bevooroordeeld als HarleyFan.

Fijn dat vriend en jij het leuk vonden elkaar weer te zien.

En Gold slentert nu denk ik over de Zwarte Markt. Ik hoop voor haar dat het daar niet zo warm is al hier gisteren.

Nog steeds geen zonnenstraaltje te zien hier.

Zus Schiphol is altijd leuk, alleen al om mensen te kijken.

Als je ziet wat daar rondzwerft!! Heerlijk.
Ik vond het ook prettig wakker worden hoor Zoeb!iig beter dan wakker worden van het gezang en gebed van de buren...(PFFF)

Hang al de hele ochtend op internet rond..geef mezelf dan ook NU een schop!.....staat een hele grote mand strijk te wachten...
Saridon heb ik nog niet uitgeprobeerd Zoebie, misschien moet ik die maar eens halen. Meestal probeer ik het gewoon met paracetamol of ibuprofen maar er zijn van die dagen dan kan ik bij wijze van spreke een pakje leeg-eten en helpt het nog niet.

Moet toch ook maar weer eens even bij mezelf nagaan of ik nou echt niet weet waar het vandaan komt.

Ik roep wel dat ik geen idee heb en geen aanleiding zie maar.. misschien moet ik daar nog maar gewoon eens even over nadenken. Zit me nu alweer een tijdje somber te voelen dus ergens zal toch iets wringen en misschien is dit gewoon mijn standaard reactie, wel handig ook want met hoofdpijn heb je ook meteen een makkelijk excuus om niets te willen of te kunnen. Tijd voor een goed gesprek met mezelf dus

En volgende keer.. vast een vrolijker en gezelliger bericht van mijn kant.

Fijne dag iedereen!
Gelfling manlief heeft ook altijd spanningshoofdpijn.

Gek maar ik heb hem er nu al lang niet meer over gehoord.

Fijne zondag allemaal.

Schopt Coebergh, Hup, weg met internet en strijken jij.
Thanks Zoeb...strijk is klaar,ligt zelfs alweer in de kast!

Nu naar B...Harley's kijken!!
Nog even...haha!

heb foto op bh gezet,kan niet kiezen nl...

Misschien dat jullie me kunnen helpen...

Familiefoto is al klaar..helaas kan ik die niet laten zien omdat fotograaf die niet naar me gemaild heeft.
Goeiemiddag!

Pwinses was gevallen, Itskie..

Harley dag wordt 't 'm hier niet, vrees ik. Ik heb zin in een zwembad. Ben nog niet eens klaar met inpakken, maar goed. Heb wel al een paar keer een motor in de straat horen brullen.

Moet eerst wel een wasje ophangen, anders blijft dat een week in de machine liggne.
Man is altijd al eigenwijs geweest, dus op zich ben ik dat wel van hem gewend. Hij begint inmiddels wel te begrijpen dat iets doen betekent dat hij daarna een zere rug of hoofdpijn heeft. Gisteren niets gedaan en ook geen last ergens van.

Heb nu besloten om niet meer te reageren als hij weer iets heeft gedaan wat niet goed is voor zijn herstel. Hij is een volwassen vent en ik mag er dan ook vanuit gaan dat hij weet waar hij mee bezig is.

Pips, fijn dat je weer lekker in je vel zit. voor het missen van je zus.

Jonna, wat leuk, het eerste tandje!

Mamz, alvast veel plezier op je vakantie. Geniet ervan!

Boro, fijn dat je je zo bezig kan houden met je opruimwoede (tussen het serie-kijken in). En wat leuk van Terror dat hij zich verkleed als prinses. Zo'n boef heb ik hier ook rondlopen, zal een foto plaatsen op de BH van zoon met kroontje. Toen wilde hij ook prinses zijn, net als zusje en nichtje.

Gelfling, wat vervelend dat je weer zo'n hoofdpijn hebt. Dat is altijd van die rotte pijn. Iets kouds tegen je hoofd aanhouden, helpt dat niet een beetje?

Vandaag alleen nog maar nog meer roosjes maken op de planning staan en gaan wandelen. De was heb ik vanmorgen al weggewerkt. Misschien ook nog lollies maken met de kinderen. Kijken of dat een beetje leuk is om te doen en of ze ze ook lekker vinden.
Uitgerekend dat morgen om 8.28 vertrekken echt wel noodzaak is wil ik niet te laat (en dus moe) op het campingterrein aankomen.

Zegt dus alvast gedag en gaat kinderen van straat rapen.
Mamz een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

Liefs Zoeb
Mamz, fijne vakantie!

Morgen om 09:00 uur allemaal duimen! Help HPL haar theorie examen door!
veel plezier op vakantie mamz, geniet er van

HPL, ik ga voor je duimen morgen

nu kruip ik lekker mijn bedje in. Tot morgen dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Pips we duimen. Heeeeel veeeeeel succes.

Nou vandaag is dé dag! Ik heb besloten dat het niet erg is als ik niet slaag. En dát is voor deze streber een hele overwinning

Maar ik kan jullie duimen wel heeeeeeeeel goed gebruiken!
Veel succes HPL, zal voor je duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven