Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
als ik die foto's bekijk blijft er niet veel van die waggelende ballen over
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
die man zit duidelijk met zijn birkenstock in de krent van Peterrr, de ballen hangen voor
Die schopperT heeft ook heel boze tepels.
't ligt er maar aan hoe groot ze zijn
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Pfffff.... precies op tijd hier. Ik wilde net op het mod-topic posten dat ze de waarschuwing van Bergje wel naar mij mogen sturen en dat ik 'm dan wel door stuur naar een geldig mailadres van haar, maar nu durf ik niet meer.

Wat is eigenlijk de definitie van off-topic?
kijk uit floor, nicht off topic gehen
Off topic is denk ik iets posten wat een angel niet leuk vindt
quote:floor72 schreef op 14 april 2010 @ 00:05:

Wat is eigenlijk de definitie van off-topic?Off-topic in het napraattopic ga je bv als je opeens een splinternieuw onderwerp aansnijdt.
zelfs met baard is ie geil
Getver zit die engerd hier ook al.

Had liever dat jullie m in je eigen topic hielden. Bah, moet slapen straks.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:06:

Off topic is denk ik iets posten wat een angel niet leuk vindtZou dat het zijn? Ik ben namelijk van mening dat ik nooit off topic ga. Ik heb altijd een 'bruggetje' en toch werd ik verschillende keren verbannen voor off topic.
ik ben bijna altijd off topic behalve in een topic over Peterrrrr en dan krijg ik een tik over de vingers dat ik off topic ga.
= inconsequent = opstandige pubers
voel me net een martelaar
Ik ga overal Peter plaatjes plakken en peter is geil opmerkingen maken, als het in het Peter topic niet meer mag dan maar ergens anders
quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:12:

= inconsequent = opstandige pubers

Opstandige pubers schoppen tegen regels, geen regels is dus geen opstandigheid.

Zo simpel kan het leven zijn.

Angels, leuk dat er een nieuwe crew is maar niet nodig, zelfs beter dat jullie weer gaan
Wowwwwwwwwwwww

Ik schat 'm gauw 23 cm. hoor, Meds.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 00:17:

Wowwwwwwwwwwww

[afbeelding]

Ik schat 'm gauw 23 cm. hoor, Meds.Hey beetje OT blijven BgB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven