Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
he , Meds, ( topic is geopend ) ; ik heb wat speurwerk verricht maar die man heeft een open relatie, joh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Foto van Suus S, is ook te zien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O wow, een golden girl

Hahaha, hij is er echt duidelijk trots op
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Oh ja ik weet het alweer wat ik nog meer OT had gezegd.

Dibah zei dat Peter achter een vriendin van haar aan had gelopen en ik vroeg of die vriendin op mij leek. Want dan weet je of je een kansje hebt.

Maar dat mag niet. dan krijg je een WS
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 00:29:

[...]

[afbeelding]

Tuurlijk.

Daar word ik blij van ja

*zucht*

Ga wel zelf even zoeken om in de rustigslaapstand te komen....
quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:37:

Oh ja ik weet het alweer wat ik nog meer OT had gezegd.

Dibah zei dat Peter achter een vriendin van haar aan had gelopen en ik vroeg of die vriendin op mij leek. Want dan weet je of je een kansje hebt.

Maar dat mag niet. dan krijg je een WSJa duh dat snáp je toch wel?
Meds, lijk je dan misschien een beetje op de twee vrouwen in het leven van Peter aR de Vries?

Zo ja, dan maak je misschien nog een kans

Maar wel stom hoor, die waarschuwing, het was immers een vraag van levensbelang.
Str;a jij zou op bed!

Ksssssttt wegwezen dan!
BAM, dat durf ik niet meer nu
de komende weken praat ik over niemand anders meer dan over Peterrr en ik ik ik
Ik ook niet Strá, door die enge plaatjes van hier....zie nu Peter Rrrrrrrrrrrr voor me met een lelijke roze beha, zo kan ik de nacht niet in.
Ja dat is Peter, ja dat is Peter
Morgen zijn alle Peter Rrrrrrr topics weg natuurlijk en heeft Meds waarschijnlijk d'r 2e waarschuwing binnen maar ik vind het te zot voor woorden dat die 1e waarschuwing is gegeven!
Ik ook, ik ga Peter daar even over inlichten.
quote:stratego schreef op 14 april 2010 @ 00:54:

Ja dat is Peter, ja dat is Peter Als we daar klaar mee zijn gaan we naar Willumpie Straat
Hmm. Ik heb een waarschuwing gehad wegens het om zeep helpen van het topic van Peter R. Alleen voor die ene opmerking over het karakter van een niet nader te noemen forummer. Ah well, daar heb ik wel een waarschuwing voor over
Ach... een waarschuwing...

Je bent heftig onder de indruk zie ik
Vreselijk onder de indruk. Ik durf bijna niets meer te zeggen. Met name het feit dat ik met 1 zinnetje meegeholpen heb een topic om zeep te helpen vind ik bijzonder. Ik wist niet dat ik het in me had
Respect weet je! Voor jou! Wauw!

1 Zin!

Zag dat dibah weer een ban heeft. Ging dat ook om dat topic?
Suus, ik vind jouw bijdrage in een topic altijd heel erg waardevol , hoor. Gewoon doorgaan
Jemig Suus, je humor heeft je niet kunnen redden van een waarschuwing begrijp ik. Was je niet grappig?

Ik ben een keer geband wegens saaiheid. Was een foutje, maat ik vond het eigenlijk wel terecht.
quote:Pilous schreef op 14 april 2010 @ 10:59:

Respect weet je! Voor jou! Wauw!

1 Zin! Een wauw is toch echt een heel ander beest hoor. En Suuuus kan natuurlijk nog zoveel meer: met één woord, wat zeg ik? met één klank maakt ze tegenwoordig al indruk.
ghehehehe Evi ik vond het wel grappig. Dibah zei iets over zijn/haar (slechte ogen/oren), dat men haar/hem daar wel op kon pakken en toen zei ik dat dat niet het enige was waar men haar op kon pakken ( slecht karakter)

en dat vond Dibah niet leuk.
En Evi, jij saai? Allesbehalve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven