Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 00:17:

Wowwwwwwwwwwww

[afbeelding]

Ik schat 'm gauw 23 cm. hoor, Meds.Dat is vast zijn zaklamp.

Peter wordt gechased door een engel
quote:floor72 schreef op 14 april 2010 @ 00:18:

[...]

Dat is vast zijn zaklamp.Z'n emmy
quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:19:

[...]

Z'n emmy

Gelukkig kunnen we hier niet off topic.
zijn lekkerste foto

http://images.google.nl/i ... AX97ZAnxJ54cb-yyeYMmhfeiM=&h=444&w=364&sz=257&hl=nl&start=1&itbs=1&tbnid=wDEpoOBjYRZp5M:&tbnh=127&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dpeter%2Br%2Bthe%2Bfries%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 00:22:

http://images.google.nl/i ... AX97ZAnxJ54cb-yyeYMmhfeiM=&h=444&w=364&sz=257&hl=nl&start=1&itbs=1&tbnid=wDEpoOBjYRZp5M:&tbnh=127&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dpeter%2Br%2Bthe%2Bfries%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1sjezus bianca da's arabies
Zeg. Het is hier niet het Peter R Topic?
quote:Hemera schreef op 14 april 2010 @ 00:23:

Zeg. Het is hier niet het Peter R Topic?weet ik maar in het Peter R topic mogen we niet over Peter R praten
O.....24 centimeter, zelfs.

quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:22:

[...]

sjezus bianca da's arabiesJammer ; was een Peter (r the )Fries - menu'tje.

Oeps ging ik me daar een stuk OT
Zeg, zo kan ik niet slapen hoor met die beelden van die engerd op m'n netvlies!
Bianca heb jij nog een vrolijk plaatje voor Mamalief?
ROTTERDAM - De schrijfster Susan Smit heeft bekend dat zijn een korte affaire heeft gehad met misdaadjournalist Peter R. De Vries.

Tegen de Telegraaf vertelt ze: '' Hij heeft een open huwelijk hè. Ja, wij hadden echt een intieme relatie. En ik was echt overrompeld: pfff bestaat dit ook nog. Het is zo'n bijzondere man, groot, heel direct, rechtlijnig, belezen ook. Hij weet veel. Een hele mannelijke man, die deugt.''

Zij vervolgt: ''Ik had het niet gedaan als zijn vrouw ook niet op die manier leeft en zij had er dus geen moeite mee. Peter heeft een bijzonder plekje in mijn hart. We konden het uitstekend vinden. Maar het kwam pas uit, toen het al beëindigd was. Dat was ook zo stom. Het was wel een van de zeer weinige spannende avontuurtjes in mijn leven.'' (EBO)

11/02/10 11u16

helemaal gemist dit grote nieuws. Zal ik er een topic over openen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2010 @ 00:27:

ROTTERDAM - De schrijfster Susan Smit heeft bekend dat zijn een korte affaire heeft gehad met misdaadjournalist Peter R. De Vries.

Tegen de Telegraaf vertelt ze: '' Hij heeft een open huwelijk hè. Ja, wij hadden echt een intieme relatie. En ik was echt overrompeld: pfff bestaat dit ook nog. Het is zo'n bijzondere man, groot, heel direct, rechtlijnig, belezen ook. Hij weet veel. Een hele mannelijke man, die deugt.''

Zij vervolgt: ''Ik had het niet gedaan als zijn vrouw ook niet op die manier leeft en zij had er dus geen moeite mee. Peter heeft een bijzonder plekje in mijn hart. We konden het uitstekend vinden. Maar het kwam pas uit, toen het al beëindigd was. Dat was ook zo stom. Het was wel een van de zeer weinige spannende avontuurtjes in mijn leven.'' (EBO)

11/02/10 11u16

helemaal gemist dit grote nieuws. Zal ik er een topic over openen?graag dit is bijzonder interessant
quote:meds schreef op 14 april 2010 @ 00:27:

Bianca heb jij nog een vrolijk plaatje voor Mamalief?

Tuurlijk.
bia waar is dah topic nou?
Is er ook een foto van die Susan Smit?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Hier heeft ie haar in zijn handjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven