Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
Is Belgische mayo zuur? Het geeft verder niet hoor maar dan neem ik suiker mee.
quote:Phoolan schreef op 14 januari 2015 @ 11:21:

Kijk eens wat gezellig

http://derataplans-linedancers.be/dansen.htmlJa, dan steekt het phooldansen ietwat bleekjes af.
Ik ben klaar met de 10 geboden. Gebod 10 ben ik nog niet zeker van.

1. Hou zielsveel van muziek.

3. Al uw danspasjes zult ge leren.

5. Dans met vol plezier en enthousiasme.

8. Dan ben je een echte danser, eerste klas.

9. Dansen doe je zij aan zij.

quote:StoraHuntur schreef op 14 januari 2015 @ 11:38:

Is Belgische mayo zuur? Het geeft verder niet hoor maar dan neem ik suiker mee.Neem maar suiker mee. We willen graag echt van nep onderscheiden, dat dan weer wel.
Ik kan evt. dansen vervangen door spugen.
Ja, ik denk dat dat beter is.
Huishoudelijke mededeling, voor alle leden!!

Na lang overdenken zijn de 10 geboden voor het Spuugpaleis als volgt geformuleerd. Graag uitprinten en altijd dicht bij je hart dragen.

1. Hou zielsveel van het Paleis.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

wil je dan even de OP aanpassen
ik spuug

jij spoog

wij rochelden
Alle reacties Link kopieren
(nav het tweede gebod)

Life is short. Eat dessert first.
That's the spirit Roosje!

Ik denk dat ik de reis pjiler ga spammen met Lommel.
Lekker, gefrituurde patatten.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ook als zou deze heel goed kunnen spuigen het is wel 'n beetje

Waarom

Geen idee stoor, niet echt flatteus inderdaad, die twee piercings boven de lip.
Ze zitten ook scheef
Komen ze bij Suus "er zit er één vast met z'n piemol in de rits".

Stoor, ik wil mijn doel veranderen. Ik blijf niet op die prins wachten.

DOEL: Als zevende posten in deel 2

DATUM: asap
Ik hoop dat je nog op tijd bent Roosje!
Ik besef dat het een hele uitdaging is, maar ik ga ervoor. Ben me nu al aan het voorbereiden. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik heb al wat research gedaan. Ik hoop dat ik hier steun kan krijgen, want die zal ik nodig hebben.

Roos, vergeet je de Dewingcirkel niet, en alles SMART he?! Anders kom je er niet
Als het je allemaal te veel wordt kan je altijd even de rozijn doen hè!

quote:Phoolan schreef op 14 januari 2015 @ 14:27:

Roos, vergeet je de Dewingcirkel niet, en alles SMART he?! Anders kom je er niet

quote:StoraHuntur schreef op 14 januari 2015 @ 14:30:

Als het je allemaal te veel wordt kan je altijd even de rozijn doen hè!

[afbeelding]OMG, ik weet niet wat de rozijn is! Dit komt nooit goed!
Rozijn-oefening

Eén rozijn eten

1 Vasthouden

Pak een rozijn en houd die in je handpalm of tussen duim en wijsvinger.

Concentreer je erop, verbeeld je dat je net van Mars komt en zoiets nog nooit van je leven hebt gezien.

2 Zien

Neem de tijd om hem echt te zien; bekijk hem zorgvuldig en aandachtig.

Laat je ogen elk deeltje ervan verkennen, de deeltjes waarop het licht valt, de donkere holten, de plooitjes en ribbeltjes, de asymmetrische en bijzondere facetten.

3 Aanraken

Draai hem tussen je vingers rond, ga na hoe hij aanvoelt, eventueel met je ogen dicht als je daardoor meer voelt.

4 Ruiken

Houd hem onder je neus en neem met elke ademteug in je op wat je allemaal ruikt; let daarbij op wat er mogelijk voor boeiends in je mond of maag gebeurt.

5 Plaatsen

Breng de rozijn nu langzaam naar je lippen en merk daarbij op dat je hand en arm exact weten hoe en waar ze hem moeten plaatsen. Plaats de rozijn voorzichtig in je mond – niet kauwen – en merk op hoe hij in de mond komt. Neem enkele ogenblikken om de gewaarwordingen te onderzoeken van het feit dat je hem in je mond hebt; verken hem met je tong.

6 Proeven

Als je zover bent, maak je dan op om te gaan kauwen; merk op hoe en waar hij moet zijn voor het kauwen. Bijt dan heel bewust een of twee keer en merk op wat daarna gebeurt; ervaar elk golfje smaak dat loskomt terwijl je aan het kauwen bent. Slik hem nog niet door, maar let op de pure gewaarwordingen van smaak en textuur in je mond en hoe die veranderen, moment voor moment, en let op veranderingen in het object zelf.

7 Doorslikken

Als je eraan toe bent om hem door te slikken, kijk dan of je het voornemen om hem door te slikken kunt bespeuren zodra dat opkomt, zodat je zelfs dat bewust ervaart voordat je de rozijn daadwerkelijk doorslikt.

8 Volgen

Ga ten slotte na of je datgene wat ervan over is naar je maag kunt voelen glijden, en hoe je lichaam als geheel aanvoelt na deze oefening in bewust eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven