Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 14:43:

[...]

Je moet ze de kost geven die het wel doen

Kijk, jij kan ook niet wachten om mij met dergelijke krantenartikelen om de oren te slaan Of het te hebben over Hats' d'r kippenvoer. En dat vind ik prima als vrienden onder elkaar. Net zoals ik over jouw leeftijd begin of over je borrel. Daar zit van mij ook geen oordeel bij. Dat is dollen Correct
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens iets nieuws WD
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 14:39:

[...]

Dat vind ik raar, dat mensen dat doen. Of iemand nou een bak patat met mayo eet of een bak quinoa, ik zal er nooit iets van zeggen wat iemand eet en of ze nou dik zijn of slank.

Ieder zijn keuze.

In mijn dikste tijd zei niemand iets over wat ik at, in mijn dunste tijd ook niet.

Gelukkig bemoeien mensen zich niet met mijn eten tenzij ik ze vraag het te doen.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:47:

[...]

In mijn dikste tijd zei niemand iets over wat ik at, in mijn dunste tijd ook niet.

Gelukkig bemoeien mensen zich niet met mijn eten tenzij ik ze vraag het te doen.En zo hoort dat ook.
You'r the one that I want Cause I need a man. Gaat even mee brullen met the jukebox , lekkere muziek in de kroeg!
quote:WD-40 schreef op 06 februari 2016 @ 14:45:

En wij gaan lekker aan de broodjes shoarma vanavond.

En ik heb ineens ontzettend veel zin in een broodje kroket.

Maar ja, ik eet al salade met tonijn (uit blik, met knoflook, fijngesneden olijven, heel veel peterselie, zelfgemaakte mayo, ui, komkommer, peper, zout en citroen).
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:47:

[...]

Gelukkig bemoeien mensen zich niet met mijn eten tenzij ik ze vraag het te doen.Dan heb je mazzel
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:51:

[...]

En ik heb ineens ontzettend veel zin in een broodje kroket.

Maar ja, ik eet al salade met tonijn (uit blik, met knoflook, fijngesneden olijven, heel veel peterselie, zelfgemaakte mayo, ui, komkommer, peper, zout en citroen).

Ja zo doe ik het ook. Kan de ene dag heul gezond doen en de dag erop 'foute' dingen.

Beetje balans hebben.
voorproefje voor vanaaf met tekst voor de nietlimburgers
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 14:52:

[...]

Dan heb je mazzel

Ik ben dan wel slank maar de maandelijkse vlaai op het werk sloeg ik altijd af want dat vind ik niet te eten,saaie hap. Ik ga me niet volstouwen met iets wat ik de moeite niet waard vind.

En nog nooit heeft iemand gezegd: ja, maar jij kan het wel hebbuh!!!

Moet er nog eens bijkomen.

De vlaaien heb ik derhalve afgeschaft en ingeruild voor saucijzenbroodjes van de beste bakker. En die sla ik niet af.
Ik heb ontbeten met roggebrood (volkoren off course ) en drie gekookte eitjes. Banaantje tussendoor, lunch 4 pannenkoeken met smeerkaas, vanavond pizza. En nog ergens een dikke havermout-pindakaas-chocolade shake, lekker!

En ook al zijn de pannenkoeken van gerstmeel (betere verhouding Kh voor mijn eetpatroon) is de pizzabodem gemaakt van oa griekse yoghurt ipv olie en is de melk mager is hier ook van alles op aan te merken.

Ik eet trouwens bijna nooit witbrood. Dat associeer ik met ziek zijn.
Aan dat 'jij kan het hebbuh' heb ik me in mijn vette jaren ook genoeg schuldig gemaakt hoor. Pure jaloezie was dat
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 14:53:

[...]

Ja zo doe ik het ook. Kan de ene dag heul gezond doen en de dag erop 'foute' dingen.

Beetje balans hebben.Ik ga eens lekker aan de kook, dan kan de boel fijn intrekken.
Wij eten vanavond een curry met kikkererwten, spinazie, tomaten en kabeljauwfilet, om die broodjes shoarma van gisteren een beetje te compenseren.
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2016 @ 14:54:

voorproefje voor vanaaf met tekst voor de nietlimburgers

Dank je wel hoor!

quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 15:00:

Wij eten vanavond een curry met kikkererwten, spinazie, tomaten en kabeljauwfilet, om die broodjes shoarma van gisteren een beetje te compenseren.

Ik durf nooit echt, met curry.

Bang dat het niet smaakt of zo...
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:10:

Ik ken persoonlijk ook geen mensen die meerdere keren per week de frituurpan aanslingeren of naar de cafetaria gaan.Ik ken ze wel, maar die zijn dan weer niet dik
Later is nu
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 15:01:

[...]

Ik durf nooit echt, met curry.

Bang dat het niet smaakt of zo...Ik kan het elke dag wel eten. Maar ik lust ook alles.
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2016 @ 14:38:

[...]

omdat er mensen zijn waarbij spelt beter valt dan tarwe en omdat de voedselindustrie graag geld verdient en daar dan op inspringt. Vervelende is alleen dat er dan vaak 2% spelt in zit en de rest alsnog tarwe is en je dus altijd etiketten moet blijven lezen

Ja, maar dat geldt maar voor een heel klein deel van de mensen. De rest eet spelt omdat dat eh................. duurder is vooral denk ik. En vervolgens merken ze bij zichzelf allerlei gezondheidsvoordelen.

Waarna mijn onderschrift weer van pas komt.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 14:18:

[...]

In de oude tijden deden ze al aan paleo

Ze konden ook niet anders. En werden niet dik, maar ook niet oud
Later is nu
Ik ook, vooral gele curry.
quote:Solomio schreef op 06 februari 2016 @ 14:23:

[...]

Nee, uiteraard, maar al dat gedoe over hoe gevaarlijk onze voeding tegenwoordig is, is toch redelijk overtrokken als je ziet hoe oud we tegenwoordig worden.Vol met conserveringsmiddelen, wat wil je
Later is nu
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 14:40:

[...]

Wel die van Calvé en die vind ik dan het lekkerst op een vers volkorenbroodje met een lekkere knapperige korst.. Grootste nadeel van brood vind ik juist die knapperige korst. Brrrrr, ik hou daar niet van. Ik ben dan ook niet dol op brood.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dreamer schreef op 06 februari 2016 @ 15:04:

[...]

En werden niet dik, maar ook niet oud Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met dat onze levensomstandigheden op alle vlakken enorm verbeterd zijn he
quote:Dreamer schreef op 06 februari 2016 @ 15:04:

[...]

En werden niet dik, maar ook niet oud

Conclusie:........................

Paleo is toch zonder kh?

Volgens Meds (en daar vaar ik blind op) hebben er KH nodig, alleen al voor de hersenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven