Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
woensdag 3 februari 2016 om 06:51
quote:Solomio schreef op 03 februari 2016 @ 06:46:
[...]
En de kinderen zijn het weekend bij mij, dus die komen ook gezellig mee. Ik denk echt dat die het ook geweldig gaan vinden.Woll is nu al aan het stuiteren in huis van plezier. En haar verpleegsterspakje wat eigenlijk te klein is, wordt al gestreken.
[...]
En de kinderen zijn het weekend bij mij, dus die komen ook gezellig mee. Ik denk echt dat die het ook geweldig gaan vinden.Woll is nu al aan het stuiteren in huis van plezier. En haar verpleegsterspakje wat eigenlijk te klein is, wordt al gestreken.
woensdag 3 februari 2016 om 06:54
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 06:51:
[...]
Woll is nu al aan het stuiteren in huis van plezier. En haar verpleegsterspakje wat eigenlijk te klein is, wordt al gestreken. Ik ben even het programma aan het bekijken, wordt leuk. Ik heb er zin in.
[...]
Woll is nu al aan het stuiteren in huis van plezier. En haar verpleegsterspakje wat eigenlijk te klein is, wordt al gestreken. Ik ben even het programma aan het bekijken, wordt leuk. Ik heb er zin in.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 februari 2016 om 06:57
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 06:56:
[...]
Misschien even de polonaise oefenen vooraf?
Lullig wanneer je uit de maat danst op de dagen zelfIk heb altijd de indruk dat uit de maat dansen niet echt een groot probleem is.
[...]
Misschien even de polonaise oefenen vooraf?
Lullig wanneer je uit de maat danst op de dagen zelfIk heb altijd de indruk dat uit de maat dansen niet echt een groot probleem is.
woensdag 3 februari 2016 om 06:57
quote:yette schreef op 03 februari 2016 @ 06:55:
Hoi!
Ik vraag me af of al die bijzondere kinderen van ons elkaar al eeuwen kennen van school Dan ineens is Nederland weer best groot.
Hoi!
Ik vraag me af of al die bijzondere kinderen van ons elkaar al eeuwen kennen van school Dan ineens is Nederland weer best groot.
woensdag 3 februari 2016 om 08:09
Goedemorgen alweer! Wat een leuke carnavalspakjes! Ik zou voor de tweede gaan, Solo.
Ook ik heb een drukke dag, maar natuurlijk nooit te druk voor een snelle slok en hap in het stamcafé.
Nadat ik dat gedaan heb begin ik met de voorbereidingen van 'mijn' hachee, want mijn ouders komen vanavond eten en eigenlijk ben ik de hele dag te druk ervoor. Dus.. tot later
Ook ik heb een drukke dag, maar natuurlijk nooit te druk voor een snelle slok en hap in het stamcafé.
Nadat ik dat gedaan heb begin ik met de voorbereidingen van 'mijn' hachee, want mijn ouders komen vanavond eten en eigenlijk ben ik de hele dag te druk ervoor. Dus.. tot later
Later is nu
woensdag 3 februari 2016 om 08:25
Doe es vertellen hoe jij jouw hachee maakt Droomster?
Ik ben er geen fan van maar misschien komt dat ook omdat ik het inmiddels al bijna dertig jaar niet gegeten heb.
Zodra ik op mezelf woonde heb ik het nimmer meer bereid of genuttigd.
Aangezien in voorheen ook bijvoorbeeld geen sperziebonen lustte en inmiddels wel, zou het best kunnen dat ik hachee ook blief ineens.
En waarmee eet je het?
Gekookte aardappelen of puree?
Ik ben er geen fan van maar misschien komt dat ook omdat ik het inmiddels al bijna dertig jaar niet gegeten heb.
Zodra ik op mezelf woonde heb ik het nimmer meer bereid of genuttigd.
Aangezien in voorheen ook bijvoorbeeld geen sperziebonen lustte en inmiddels wel, zou het best kunnen dat ik hachee ook blief ineens.
En waarmee eet je het?
Gekookte aardappelen of puree?