Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
zaterdag 27 februari 2016 om 13:38
quote:yette schreef op 27 februari 2016 @ 13:19:
Ik zou ook niet trouwen met een vent die naar zijn moeder luistert. Wat die moeder ook zegt.
"Zoon, je hebt mijn zegen om met dat leuke meisje / die leuke jongen van je dromen te trouwen"
Dat is een nieuwe in de reeks 'huwelijk afgeblazen'
Ik zou ook niet trouwen met een vent die naar zijn moeder luistert. Wat die moeder ook zegt.
"Zoon, je hebt mijn zegen om met dat leuke meisje / die leuke jongen van je dromen te trouwen"
Dat is een nieuwe in de reeks 'huwelijk afgeblazen'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 27 februari 2016 om 13:39
zaterdag 27 februari 2016 om 13:49
quote:feow schreef op 27 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Dat is een nieuwe in de reeks 'huwelijk afgeblazen'Juist. Run Forest Run en zo. Dat gebemoei wordt alleen maar erger. Voor je het goed en wel doorhebt, heb je inwonende schoonouders.
[...]
Dat is een nieuwe in de reeks 'huwelijk afgeblazen'Juist. Run Forest Run en zo. Dat gebemoei wordt alleen maar erger. Voor je het goed en wel doorhebt, heb je inwonende schoonouders.
zaterdag 27 februari 2016 om 13:50
quote:yette schreef op 27 februari 2016 @ 13:39:
[...]
Hoe pak je dat aan? Selectierondes, proefperiode, ontgroeningsweek met schoonma&schoondochter in het verre oosten zonder loperamide???Helaas mag ik niet selecteren. Dat doet de zoon zelf. En toen had ie een keer een hele leuke, ik kon het er direct mee vinden, en toen ging ze na 10 jaar hier te hebben gestudeerd en gewerkt terug naar haar eigen land. Ergens in het hoge noorden van Europa. Zo jammer. Dacht dat deze het was.
[...]
Hoe pak je dat aan? Selectierondes, proefperiode, ontgroeningsweek met schoonma&schoondochter in het verre oosten zonder loperamide???Helaas mag ik niet selecteren. Dat doet de zoon zelf. En toen had ie een keer een hele leuke, ik kon het er direct mee vinden, en toen ging ze na 10 jaar hier te hebben gestudeerd en gewerkt terug naar haar eigen land. Ergens in het hoge noorden van Europa. Zo jammer. Dacht dat deze het was.
zaterdag 27 februari 2016 om 13:57
quote:yette schreef op 27 februari 2016 @ 13:55:
Jammer Yas, maar op zich hoeft zo'n remigratie natuurlijk niet het einde te betekenen.
Ik functioneer prima met een vent across the pond
(slaap ik ook beter)Zij was iets ouder en had tot mijn grote plezier rammelende eierstokken. Zoon zag daar niks in helaas.
Jammer Yas, maar op zich hoeft zo'n remigratie natuurlijk niet het einde te betekenen.
Ik functioneer prima met een vent across the pond
(slaap ik ook beter)Zij was iets ouder en had tot mijn grote plezier rammelende eierstokken. Zoon zag daar niks in helaas.
zaterdag 27 februari 2016 om 13:58
quote:yasmijn schreef op 27 februari 2016 @ 13:56:
Ik ging even naar binnen om een biertje uit koelkast te halen. Waar stuit mijn oog op? Een enorme allejesus grote zwarte spin op de witte tegelvloer! Echt huge!
Heb hem met slipper weer de tuin in gebonjourd.
Wow, wat een opwinding. Bijkomen met het biertje.Omg!
Ik ging even naar binnen om een biertje uit koelkast te halen. Waar stuit mijn oog op? Een enorme allejesus grote zwarte spin op de witte tegelvloer! Echt huge!
Heb hem met slipper weer de tuin in gebonjourd.
Wow, wat een opwinding. Bijkomen met het biertje.Omg!