Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:BridgetteDubois schreef op 30 april 2016 @ 15:32:

Ah zo, wat vervelend! Ja dan snap ik wel dat je uitkijkt met wat je eet...

Gelukkig hou ik van koken en lust ik best veel. Dus ik eet heel veel lekkers. Alleen maak het wel allemaal zelf. Ook meestal geen probleem maar soms zo afhaal wel fijn zijn. Ach als dat het ergste is denk ik dan maar.

Ha kind is wakker. Eindelijk even naar buiten.
Ja ach, de voordelen van afhaal wegen toch niet op tegen de negatieve gevolgen die je er dan van hebt. Zelf maken is toch echt veel gezonder, dus ik zou het ook wel weten!

Geniet van het buiten zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 30 april 2016 @ 15:25:

[...]

Echt raar! Ik vind eten echt nooit vies, maar toen ik het proefde heb ik het gelijk allemaal weggegooid. Normaal vind ik bloemkool heel lekker!

Mag ik vragen waarom het beter is van niet, Fee? Heb je een ziekte oid? Sorry als ik iets gemist heb

Tegen mij wordt ook vaak gezegd inderdaad dat ik geen vlees mag. Ik mag het wel, ik wil het niet ja dat had ik ook, ik ben echt dol op bloemkool, het liefst rauw, maar ik heb maar een klein stukje opgegeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik wilde bloemkool eten vanavond, maar na het lezen van jullie bijdragen is het toch maar broccoli geworden .
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 15:52:

Ik wilde bloemkool eten vanavond, maar na het lezen van jullie bijdragen is het toch maar broccoli geworden .Sorry
Hier ook broccoli, met kaasfondue.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
goeie beslissing LV
Man eet kip tandoori van knorr

Ik eet een zelfgemaakte salade

En de kinderen pizza

Vandaag mocht iedereen zelf kiezen, ik dacht dat ze vast allemaal friet zouden roepen
Biologische tomatensoep uit een zak en een wit stokbrood, gebakken door de supermarktbakker.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 16:13:

Biologische tomatensoep uit een zak en een wit stokbrood, gebakken door de supermarktbakker.Tomatensoep
Oh moest ik er ook nog bij vermelden wat we erbij eten? De broccoli gaat met prei, slagroom, ei en groene kruiden. Voor de broodnodige kooliedraden aardappels en de carnivoren krijgen er een speklap bij (die moeten op namelijk).
Ik maak zoete aardappelfrieten voor de man en kinderen.

En daarbij voor iedereen verse spinazie-ei-avocadesalade en kip met gesmolten mozzerella. Gek genoeg lust iedereen dit bij ons graag. Groente maken voor de oudste is vaak zonde maar dit eet ze wel graag.

En zelfgemaakte mayo voor bij de frieten ( de 1 minuut staafmixermethode want ik ben een luie kok).

En ze gaan me 'helpen' met koken. Is de mei vakantie al voorbij?

Nee hoor vind erg gezellig... en druk.
Speklappen zijn heerlijk!
Zo lekker, speklapjes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BridgetteDubois schreef op 30 april 2016 @ 16:10:

Man eet kip tandoori van knorr

Ik eet een zelfgemaakte salade

En de kinderen pizza

Vandaag mocht iedereen zelf kiezen, ik dacht dat ze vast allemaal friet zouden roepen Was wel minder werk geweest als ze allemaal friet hadden geroepen.
quote:Goede-Fee schreef op 30 april 2016 @ 16:59:

[...]

Was wel minder werk geweest als ze allemaal friet hadden geroepen.Salade maak ik zelf, man maakt zijn eten klaar en voor die pizza zetten we de oven aan het werk!
Wij eten zelfgemaakte pizza.

Dus echt met bodem zelf maken etc.

Alleen voel ik me al de hele middag onpasselijk en komt mijn maag zo'n beetje omhoog als ik aan eten denk.

Dus ik denk dat zíj vandaag tosti's eten en ik niks.
O balen Leo... en ook voor je kind, de pizzaliefhebber.

Met tosti's is ook niets mis, maar ik vind het altijd zo gezellig om samen pizza te maken.

Beterschap!
Kunnen ze niet samen pizza maken?

Ik hang nog ff op de bank, net een tukkie gedaan. Dan maar ff douchen, opmaken en me in een leuke outfit hijsen. Vindt man leuk als ie thuis komt, dat zijn vrouw er gezellig uitziet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Trouwens, er waren er een aantal zo meelevend toen ik mn zorgen uitte over jongste dochter. Daarom wil ik even zeggen dat we eindelijk een doorverwijzing naar de kinderarts hebben gekregen!
O hehe! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 30 april 2016 @ 17:39:

O hehe! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!

Ja, er blijkt nu toch dat ze "wat bloedarmoede" had, en geen te laag ijzer. Ze willen nu dus haar bloed wat uitgebreider testen, ook op pfeiffer en een zusje daarvan. Maar eerst dus de KA. Ze heeft ook altijd opgezwollen amandelen, niet altijd pijnlijk maar dus wel gezwollen.

Hopelijk komen we eens een stapje verder..

Die ene huisarts was gewoon pech, deze nam het gelijk serieus
goed gedaan Bri!!
quote:hatsetats schreef op 30 april 2016 @ 17:32:

Kunnen ze niet samen pizza maken?

Ik hang nog ff op de bank, net een tukkie gedaan. Dan maar ff douchen, opmaken en me in een leuke outfit hijsen. Vindt man leuk als ie thuis komt, dat zijn vrouw er gezellig uitziet Gaan jullie wat leuks doen vanavond?
Wat goed Bridg! Ik hoop op een hele duidelijke diagnose zodat je eindelijk kan doen wat kind nodig heeft!

#Hats: Laat me raden, het wordt een gestreept T-shirt jurkje voor vanavond
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven