Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 12 mei 2016 @ 22:42:

[...]

Dat is écht goed nieuws, fijn!

En het is óók gewoon echt kut dat kinderen het huis uit gaan en elders gaan wonen, al is dat nog zo goed en is iedereen er nog zo klaar voor en aan toe.

Ik hou mezelf voor dat het minder lastig was geweest als mijn kind 'gewoon' zelfstandig zou gaan wonen, omdat dat nu eenmaal is hoe het gaat.

Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 12 mei 2016 @ 22:49:

[...]

Ik hou mezelf voor dat het minder lastig was geweest als mijn kind 'gewoon' zelfstandig zou gaan wonen, omdat dat nu eenmaal is hoe het gaat.

Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.Moeilijk hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
very metal
quote:Solomio schreef op 12 mei 2016 @ 22:49:

[...]

Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
die is voor solomio, mijn gekke bek smiley staat midden in een serieus verhaal zie ik.
very metal
Solo
Life is short. Eat dessert first.
Solo, komt wel goed schatje
I like being a mess. It's who I am.
quote:-KING- schreef op 12 mei 2016 @ 23:26:

die is voor solomio, mijn gekke bek smiley staat midden in een serieus verhaal zie ik.Thx, maar ik vind dat juist wel de charme van een café. dat dat allemaal door elkaar kan.
Heftig Solo.

Hier staat het ons ook te wachten, maar voorlopig schuiven we het aanmelden vooruit. Ik krijg een knoop in m'n maag als ik eraan denk.
Solo, je bent gewoon een bezorgde, betrokken moeder, is niets mis mee. Wel lastig, maar gewoon menselijk. En voor jullie allebei is het wel beter toch?

Heel veel sterkte.
Zo geen zin in vandaag. Zit twee dagen in de week in een ggz groep en zou het liefst gaan spijbelen. Maar die spijbeldag stel ik nog maar even uit. Voel me wel een beetje rebels vandaag.
Goedemorgen, vroeg wakker dus ga zo maar even sporten denk ik.
Oja goedemorgen!
Goedemorgen allemaal!

Ik overweeg om vanmiddag maar eens vrij te nemen. Afgelopen tijd veel te druk gehad.

Nu hopen dat het werk dat ook nog even toelaat........
Oh dear, how sad, never mind.
O ja, goedemorgen.

Helaas weer om 5 uur wakker vanochtend.

O nee: lekker, om 5 uur wakker vanochtend, heb ik een lekker lange dag.

Haha Solo, omdenken in optima forma.
Ik vind het echt heerlijk als ik vroeg wakker word. Vanochtend was het rond half zes.....heerlijk!
Ik ook, lekker op mijn gemak aan de dag beginnen, heerlijk.
Nou ik baal er van, ik heb aan 5/6 uur niet genoeg. Moet tot 21.00 werken vanavond.
Ik lig er wel meestal heel op tijd in, 5/6 uur is hier ook niet genoeg. 's avonds werken is niet fijn vind ik.
Ik heb zo'n 6,5 à 7 uur slaap nodig. Lag er gisteren lekker op tijd in en werd om half zes uitgeslapen wakker. Ik ben echt een ochtendmens. 's Avonds ben ik vaak een eind op..........
Ik ben wel een avondmens en ik sliep eerst gewoon tot een uur of 9 en soms nog later. Dat is ook niet heel fijn want werd er duf van maar de laatste tijd val ik pas tegen 1 of later in slaap en voor 7 alweer wakker.

Nou ja ben ik in elk geval vroeg klaar met sporten
Wij zijn matineus. Zo'n leuk woord: iemand die genegen is vroeg op te staan.
Ochtendmens, avondmens, ik ben helemaal geen mens, of juist een alles-mens.

Ik hou niet zo erg van in bed liggen, dus als ik wakker ben ga ik eruit. Maar ik hoop wel iedere dag dat ik minstens tot 8 uur zal slapen. En voor middernacht naar bed vind ik eigenlijk ook zonde van mijn avond.

Verder ben ik niet zo moeilijk hoor.
Ik ging vroeger laat naar bed en kwam er laat uit. Was meestal pas na negenen op m'n werk. Op den duur gingen we over naar de zomertijd en kwam ik vanzelf vroeger uit bed. Dat beviel erg goed en inmiddels merk ik dat m'n huidige ritme beter bij me past. Ben nu vaak rond zevenen al op m'n werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven