Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 12 mei 2016 om 22:49
quote:feow schreef op 12 mei 2016 @ 22:42:
[...]
Dat is écht goed nieuws, fijn!
En het is óók gewoon echt kut dat kinderen het huis uit gaan en elders gaan wonen, al is dat nog zo goed en is iedereen er nog zo klaar voor en aan toe.
Ik hou mezelf voor dat het minder lastig was geweest als mijn kind 'gewoon' zelfstandig zou gaan wonen, omdat dat nu eenmaal is hoe het gaat.
Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.
[...]
Dat is écht goed nieuws, fijn!
En het is óók gewoon echt kut dat kinderen het huis uit gaan en elders gaan wonen, al is dat nog zo goed en is iedereen er nog zo klaar voor en aan toe.
Ik hou mezelf voor dat het minder lastig was geweest als mijn kind 'gewoon' zelfstandig zou gaan wonen, omdat dat nu eenmaal is hoe het gaat.
Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 mei 2016 om 22:55
quote:Solomio schreef op 12 mei 2016 @ 22:49:
[...]
Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.Moeilijk hoor.
[...]
Mijn kind kan wrsch nooit zelfstandig wonen en of hij goed begeleid gaat worden op deze plek moet nog blijken. Dat maakt het lastig.Moeilijk hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 mei 2016 om 23:22
quote:Solomio schreef op 12 mei 2016 @ 22:49:
[...]
[...]
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
vrijdag 13 mei 2016 om 06:09
quote:-KING- schreef op 12 mei 2016 @ 23:26:
die is voor solomio, mijn gekke bek smiley staat midden in een serieus verhaal zie ik.Thx, maar ik vind dat juist wel de charme van een café. dat dat allemaal door elkaar kan.
die is voor solomio, mijn gekke bek smiley staat midden in een serieus verhaal zie ik.Thx, maar ik vind dat juist wel de charme van een café. dat dat allemaal door elkaar kan.
vrijdag 13 mei 2016 om 07:23
vrijdag 13 mei 2016 om 07:35
vrijdag 13 mei 2016 om 07:39
Ochtendmens, avondmens, ik ben helemaal geen mens, of juist een alles-mens.
Ik hou niet zo erg van in bed liggen, dus als ik wakker ben ga ik eruit. Maar ik hoop wel iedere dag dat ik minstens tot 8 uur zal slapen. En voor middernacht naar bed vind ik eigenlijk ook zonde van mijn avond.
Verder ben ik niet zo moeilijk hoor.
Ik hou niet zo erg van in bed liggen, dus als ik wakker ben ga ik eruit. Maar ik hoop wel iedere dag dat ik minstens tot 8 uur zal slapen. En voor middernacht naar bed vind ik eigenlijk ook zonde van mijn avond.
Verder ben ik niet zo moeilijk hoor.
vrijdag 13 mei 2016 om 07:45
Ik ging vroeger laat naar bed en kwam er laat uit. Was meestal pas na negenen op m'n werk. Op den duur gingen we over naar de zomertijd en kwam ik vanzelf vroeger uit bed. Dat beviel erg goed en inmiddels merk ik dat m'n huidige ritme beter bij me past. Ben nu vaak rond zevenen al op m'n werk.
Oh dear, how sad, never mind.