Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Heel goed KING, fijn dat je je beter voelt. Ik voel me juist steeds slechter. Gisteren te laat naar bed, snipverkouden + aanvaring met man. Ach, je hebt van die dagen...
Alle reacties Link kopieren
vervelend hunnie, ik hoop dat je snel weer beter bent.
very metal
Zit bij de kapper en krijg een ander kleurtje.
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 15:00:

vervelend hunnie, ik hoop dat je snel weer beter bent. Dank je wel Metaalkoninkje. Ach, 9,5 van de 10x praten we het goed uit en zijn we beiden weer bij de les. Maar ik voel me niet lekker en hij ook niet. Dus dat helpt ook niet. Nou ja.
Hunnie, beterschap en een aanvaring is nooit leuk
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 15:00:

vervelend hunnie, ik hoop dat je snel weer beter bent.

Ga je nu al die beterschapswensen weer weggeven? Ik las hier net dat het doorgeven van cadeautjes als gierig beschouwd wordt.

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 15:03:

[...]

Ga je nu al die beterschapswensen weer weggeven? Ik las hier net dat het doorgeven van cadeautjes als gierig beschouwd wordt.

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan Ja hè? Morgen is alles vast beter. Eerst vanavond maar eens kijken hoe alle petten staan. Bah.
Ik begon ook niet goed vanochtend en dat was een teken aan de wand. Pfff. Ook voor mij mag deze dag snel voorbij zijn.
quote:Elfje112 schreef op 20 oktober 2016 @ 15:00:

Zit bij de kapper en krijg een ander kleurtje.legergroen?
very metal
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 15:13:

Ik begon ook niet goed vanochtend en dat was een teken aan de wand. Pfff. Ook voor mij mag deze dag snel voorbij zijn.jij ook beterschap he
very metal
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 15:22:

[...]

legergroen?

'

hè ja, gezellig! Bij elfjes zie ik meer iets.... eh... paarsigs? Koperkleurigs? Of gewoon warm zwart?

Ben nog niet aan haren verven toe. Misschien piep ik anders als ik grijs begin te worden
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 15:13:

Ik begon ook niet goed vanochtend en dat was een teken aan de wand. Pfff. Ook voor mij mag deze dag snel voorbij zijn.

Kom maar hier

Man sms-te net alweer lief berichtje dat de kinds lekker aan het bakken zijn met mijn nichtje. En dat we vanochtend maar moeten vergeten...
quote:Hunniebunnie schreef op 20 oktober 2016 @ 15:37:

[...]

Kom maar hier

Man sms-te net alweer lief berichtje dat de kinds lekker aan het bakken zijn met mijn nichtje. En dat we vanochtend maar moeten vergeten...

Daar word je toch blij van

Ik zie blauwe lucht - ook heel fijn

Morgen vijf uur reizen om m'n schoonmoeder te leren scannen en die passieve vriendin een knuffel te geven.
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 16:54:

[...]

Daar word je toch blij van

Ik zie blauwe lucht - ook heel fijn

Morgen vijf uur reizen om m'n schoonmoeder te leren scannen en die passieve vriendin een knuffel te geven.

Hier ook mooi zonnetje! Morgen hopelijk ook, ga ik op mijn en dochter op haar verzorgpaard rijden. Heeft ze sinds deze week, dezelfde stal als waar die van mij staat, zo leuk!

Veel plezier morgen, Yet, geef die passivo maar een actieve knuffel
Gaat lukken!

Moet ik nog voor iemand kushandjes rondwuiven in La Belgique?
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 16:58:

Gaat lukken!

Moet ik nog voor iemand kushandjes rondwuiven in La Belgique?Ja, omgeving Betekom graag!
Doe ik!
Geen idee welk kant ik dan op moet wuiven zoen en zwiep wel goedbedoeld wat in de rondte!
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 16:58:

Gaat lukken!

Moet ik nog voor iemand kushandjes rondwuiven in La Belgique?Ja!!! Al ga ik zaterdag zelf ook weer naar La Belgique. Welke regio ga je?
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 14:32:

[...]

ik heb gisteravond een broodje gegeten!
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 14:30:

[...]

ik heb er van genoten hoor, nog nooit voor een verkoudheid zoveel beterschapswensen gehad.

Dat is hier heel normaal. Eén keer schrijven dat je een niesbui hebt gehad en je wordt compleet doodgeknuffeld
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 17:08:

Geen idee welk kant ik dan op moet wuiven zoen en zwiep wel goedbedoeld wat in de rondte!Nou heb ik een blauw oog
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 15:22:

[...]

legergroen?Haha, nee. Normaal heb ik wat Hunnie ongeveer al zei, rood/roze. Nu was ik meer in de herfststemming en is het wat feller rood.
ach jee, Mieke Telkamp is niet meer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2016 @ 18:07:

ach jee, Mieke Telkamp is niet meer

Ik wist geeneens dat ze nog leefde.

We hoorden het nieuws op de radio, dus ik barstte meteen uit in luidkeels gezang van 'wahaarheen, leiheidt de weg', waar de radio op reageerde door dat liedje ook in te zetten. Dochter lag helemaal in een stuip .

Ik heb trouwens inmiddels begrepen dat Mieke voor haar eigen uitvaart iets anders heeft gekozen. Dat zij moge rusten in vrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven