Het Stamcafé XXIV
donderdag 20 oktober 2016 om 15:01
donderdag 20 oktober 2016 om 15:03
quote:-KING- schreef op 20 oktober 2016 @ 15:00:
vervelend hunnie, ik hoop dat je snel weer beter bent.
Ga je nu al die beterschapswensen weer weggeven? Ik las hier net dat het doorgeven van cadeautjes als gierig beschouwd wordt.
Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!
Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan
vervelend hunnie, ik hoop dat je snel weer beter bent.
Ga je nu al die beterschapswensen weer weggeven? Ik las hier net dat het doorgeven van cadeautjes als gierig beschouwd wordt.
Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 20 oktober 2016 om 15:05
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan Ja hè? Morgen is alles vast beter. Eerst vanavond maar eens kijken hoe alle petten staan. Bah.
[...]
Konijntje je hebt van die dagen die je liever over zou willen slaan Ja hè? Morgen is alles vast beter. Eerst vanavond maar eens kijken hoe alle petten staan. Bah.
donderdag 20 oktober 2016 om 15:37
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 15:13:
Ik begon ook niet goed vanochtend en dat was een teken aan de wand. Pfff. Ook voor mij mag deze dag snel voorbij zijn.
Kom maar hier
Man sms-te net alweer lief berichtje dat de kinds lekker aan het bakken zijn met mijn nichtje. En dat we vanochtend maar moeten vergeten...
Ik begon ook niet goed vanochtend en dat was een teken aan de wand. Pfff. Ook voor mij mag deze dag snel voorbij zijn.
Kom maar hier
Man sms-te net alweer lief berichtje dat de kinds lekker aan het bakken zijn met mijn nichtje. En dat we vanochtend maar moeten vergeten...
donderdag 20 oktober 2016 om 16:54
quote:Hunniebunnie schreef op 20 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
Kom maar hier
Daar word je toch blij van
Ik zie blauwe lucht - ook heel fijn
Morgen vijf uur reizen om m'n schoonmoeder te leren scannen en die passieve vriendin een knuffel te geven.
[...]
Kom maar hier
Morgen vijf uur reizen om m'n schoonmoeder te leren scannen en die passieve vriendin een knuffel te geven.
donderdag 20 oktober 2016 om 16:56
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 16:54:
[...]
Hier ook mooi zonnetje! Morgen hopelijk ook, ga ik op mijn en dochter op haar verzorgpaard rijden. Heeft ze sinds deze week, dezelfde stal als waar die van mij staat, zo leuk!
Veel plezier morgen, Yet, geef die passivo maar een actieve knuffel
[...]
Hier ook mooi zonnetje! Morgen hopelijk ook, ga ik op mijn en dochter op haar verzorgpaard rijden. Heeft ze sinds deze week, dezelfde stal als waar die van mij staat, zo leuk!
Veel plezier morgen, Yet, geef die passivo maar een actieve knuffel
donderdag 20 oktober 2016 om 17:44
donderdag 20 oktober 2016 om 17:48
donderdag 20 oktober 2016 om 18:22
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2016 @ 18:07:
ach jee, Mieke Telkamp is niet meer
Ik wist geeneens dat ze nog leefde.
We hoorden het nieuws op de radio, dus ik barstte meteen uit in luidkeels gezang van 'wahaarheen, leiheidt de weg', waar de radio op reageerde door dat liedje ook in te zetten. Dochter lag helemaal in een stuip .
Ik heb trouwens inmiddels begrepen dat Mieke voor haar eigen uitvaart iets anders heeft gekozen. Dat zij moge rusten in vrede.
ach jee, Mieke Telkamp is niet meer
Ik wist geeneens dat ze nog leefde.
We hoorden het nieuws op de radio, dus ik barstte meteen uit in luidkeels gezang van 'wahaarheen, leiheidt de weg', waar de radio op reageerde door dat liedje ook in te zetten. Dochter lag helemaal in een stuip .
Ik heb trouwens inmiddels begrepen dat Mieke voor haar eigen uitvaart iets anders heeft gekozen. Dat zij moge rusten in vrede.