Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 20 oktober 2016 @ 17:49:

[...]

Haha, nee. Normaal heb ik wat Hunnie ongeveer al zei, rood/roze. Nu was ik meer in de herfststemming en is het wat feller rood.

Klinkt tof, Elfje!

Ik breng morgen zoonlief als iedere vrijdag naar het KDV en ga zelf lekker naar de kapper. Heb er nu al zin in
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 oktober 2016 @ 18:22:

[...]

Ik wist geeneens dat ze nog leefde.

We hoorden het nieuws op de radio, dus ik barstte meteen uit in luidkeels gezang van 'wahaarheen, leiheidt de weg', waar de radio op reageerde door dat liedje ook in te zetten. Dochter lag helemaal in een stuip .

Ik heb trouwens inmiddels begrepen dat Mieke voor haar eigen uitvaart iets anders heeft gekozen. Dat zij moge rusten in vrede. volgens shownieuws wordt Once upon a time in the west gedraaid
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2016 @ 18:28:

[...]

volgens shownieuws wordt Once upon a time in the west gedraaid
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:-Nienke- schreef op 20 oktober 2016 @ 18:26:

[...]

Klinkt tof, Elfje!

Ik breng morgen zoonlief als iedere vrijdag naar het KDV en ga zelf lekker naar de kapper. Heb er nu al zin in Oh fijn
quote:sssssst schreef op 20 oktober 2016 @ 08:48:

Ik werd wakker zonder enorme pijn. Voelt nu nog gewoon beurs als na flink gestoten of zoiets. Het maakt me niet mobieler maar wel gezelliger.

Mijn grote zestienjarige sterke zoon heeft me onder de douche geholpen. De douchewand is niet stevig genoeg om mee aan op te trekken. Daar is dus mankracht voor nodig. Hij vond het heel gek om zijn naakte moeder op te trekken maar toen ik beloofde om zitten op de kruk eerst een ponnetje aan te trekken wilde hij het wel doen. Wat een wereldkind
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 09:10:

Heb je één vakantie dag waarop je uit kan slapen, beginnen ze om 7.00 het grind van een carport aan de overkant te scheppen

Wat leuk, zo'n afspraak, Solo

Mijn werkplek is een zooi. Ik haat het huishouden!

En een lunch-overleg is leuk bedacht, maar slaat vaak nergens op. In het verleden heb ik wel eens drank op de werkvloer geïntroduceerd, bleek best efficiënt Dan plande ik het overleg aan het eind van de dag en trok tijdens de rondvraag een flesje wijn open: kreeg je verrassend constructief gebrainstorm van!
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 17:44:

[...]

Ja!!! Al ga ik zaterdag zelf ook weer naar La Belgique. Welke regio ga je?Liège, randje Liège-Luxembourg en terug via Zuid-Limburg
Au kiespijn! Heb er al een week of wat last van en zou het normaal ook wel nog even aankijken maar met het oog op de verre vakantie over 2 weken toch maar even de tandarts gebeld en moet morgen meteen komen. Vorige maand een vulling gekregen die misschien niet goed meer zit.
quote:SaveAngie schreef op 20 oktober 2016 @ 18:45:

[...]

Qoui?!
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 18:47:

[...]

Qoui?!Kijk je post even na
quote:dolfje schreef op 20 oktober 2016 @ 18:47:

Au kiespijn! Heb er al een week of wat last van en zou het normaal ook wel nog even aankijken maar met het oog op de verre vakantie over 2 weken toch maar even de tandarts gebeld en moet morgen meteen komen. Vorige maand een vulling gekregen die misschien niet goed meer zit.Balen, hopelijk is het snel verholpen
quote:SaveAngie schreef op 20 oktober 2016 @ 18:49:

[...]

Kijk je post even na

Euwh, juist!

Da's er nog eentje in de categorie 'moeite met wennen aan nickchanges'
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 18:57:

[...]

Euwh, juist!

Da's er nog eentje in de categorie 'moeite met wennen aan nickchanges'
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2016 @ 18:28:

[...]

volgens shownieuws wordt Once upon a time in the west gedraaid Ik had ooit de 'eer' om Ennio Morricone te interviewen in een hotel lobby. Een van de ongemakkelijkste interviews van mijn leven. Met tolk want hij sprak geen woord over de Italiaanse grens en liet via zijn tolk weten dat hij het een heel interessant gesprek vond (terwijl hij tegen zijn tolk ratelde, mikte hij het koekje bij de koffie richting mijn zeer bescheiden decolleté) dat hij graag verder wilde zetten in zijn hotelkamer
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 18:46:

[...]

Liège, randje Liège-Luxembourg en terug via Zuid-Limburg Ah dan kan je naar al mijn familieleden zwaaien: vanuit Luik even richting Brussel zwaaien en vanuit Zuid-Limburg naar BE Limburg! Is je man Franstalige Belg?
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 19:05:

[...]

Ah dan kan je naar al mijn familieleden zwaaien: vanuit Luik even richting Brussel zwaaien en vanuit Zuid-Limburg naar BE Limburg! Is je man Franstalige Belg?Nope, een Nederlandse Limburger, maar zowel zijn als mijn voorouders komen uit Frankrijk. Geen idee waarom Luik een leuk idee leek?
Ikzelf ben overigens een blonde Randstedeling. Geen idee waar dat is misgegaan. De rest van m'n familie is donker.
quote:dolfje schreef op 20 oktober 2016 @ 18:47:

Au kiespijn! Heb er al een week of wat last van en zou het normaal ook wel nog even aankijken maar met het oog op de verre vakantie over 2 weken toch maar even de tandarts gebeld en moet morgen meteen komen. Vorige maand een vulling gekregen die misschien niet goed meer zit.Oeh, vervelend! Kiespijn is echt een irritant soort pijn.
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 19:02:

[...]

Ik had ooit de 'eer' om Ennio Morricone te interviewen in een hotel lobby. Een van de ongemakkelijkste interviews van mijn leven. Met tolk want hij sprak geen woord over de Italiaanse grens en liet via zijn tolk weten dat hij het een heel interessant gesprek vond (terwijl hij tegen zijn tolk ratelde, mikte hij het koekje bij de koffie richting mijn zeer bescheiden decolleté) dat hij graag verder wilde zetten in zijn hotelkamer hij is Italiaan he , zonde van het koekje en jouw decolleté.

Niettemin maakt hij wel prachtige muziek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Had ik al verteld dat ik beide handen weer kan gebruiken
quote:Oudblond schreef op 20 oktober 2016 @ 19:02:

[...]

Ik had ooit de 'eer' om Ennio Morricone te interviewen in een hotel lobby. Een van de ongemakkelijkste interviews van mijn leven. Met tolk want hij sprak geen woord over de Italiaanse grens en liet via zijn tolk weten dat hij het een heel interessant gesprek vond (terwijl hij tegen zijn tolk ratelde, mikte hij het koekje bij de koffie richting mijn zeer bescheiden decolleté) dat hij graag verder wilde zetten in zijn hotelkamer Wat is een leuk verhaal! (En zo grappig dat jij bij ongeveer iedere beroemdheid die hier ter sprake komt, een anekdote uit je mouw schudt )
quote:yette schreef op 20 oktober 2016 @ 19:10:

[...]

Nope, een Nederlandse Limburger, maar zowel zijn als mijn voorouders komen uit Frankrijk. Geen idee waarom Luik een leuk idee leek?Zou ik ook geen idee van hebben. Ik ken Luik goed maar vind het geen aantrekkelijke plek. Alleen Opéra Royal de Wallonie Maar de afgelopen 20 jaar voel ik me zelfs in die beurt 's avonds niet prettig meer.
quote:Philae schreef op 20 oktober 2016 @ 19:15:

Had ik al verteld dat ik beide handen weer kan gebruiken Oh, dat is fijn !
Wat een Eikel, Blond!

Ik heb Paul de Leeuw ooit weggeflikkert na een interview. Dan maar niet in de uitzending. Gefrustreerde aso.
quote:-Nienke- schreef op 20 oktober 2016 @ 19:17:

[...]

Wat is een leuk verhaal! (En zo grappig dat jij bij ongeveer iedere beroemdheid die hier ter sprake komt, een anekdote uit je mouw schudt )Alleen bij 'oude' beroemdheden. Ik ben al een tijd weg uit dat wereldje. De nieuwe beroemdheden passeren nu bij mijn man en die heeft ook vaak leuke verhalen over riders en vreemde situaties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven