Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 17:01
Godskolere zeg, ik heb geen tijd meer om te gaan werken morgen.
Ik heb net een stuk of tien verschillende pakketjes gemaakt
Jas, kookboek en sjaal, een heleboel losse pakjes met sieraden, en nu moet ik nog een galajurk en flesjes parfum....
Ik heb een dagtaak an dit topic!
Ik heb net een stuk of tien verschillende pakketjes gemaakt
Jas, kookboek en sjaal, een heleboel losse pakjes met sieraden, en nu moet ik nog een galajurk en flesjes parfum....
Ik heb een dagtaak an dit topic!
668, the neighbour of the Beast
zondag 22 juli 2012 om 17:05
Ik zal mijn lijstje van spullen nog eens neerzetten.
Dit heb ik nog in de aanbieding:
Meubels
- Een (lichtbruin/houten) bartafel met twee barkrukken
- Een wit klein ikea bureau (zitten wat krasjes op)
- Een lage boekenkast in zelfde stijl als bureua
- Een ikea expedit kast (8 vakken) wit (zitten wat krassen op)
- Een bureau stoel zwart
- Een hoge boekenkast, lichtbruine kleur
- Een groot bureau in zelfde stijl als hoge boekenkast
- Een hoge staande lamp zwart (1m83)
- Twee donkerbruine ikea (engan) nachtkastjes
- Een zwarte kast, metaal geraamte en gordijnen (helaas geen foto van, alle onderdelen van kast liggen in schuur)
- Een witte eetkamertafel (ligt als het goed is in schuur)
- Een donkerbruine, uitschijfbare eetkamer tafel. (is van hout, heeft wat witte kringen van vocht?)
Boeken
Een aantal CSI boeken:
- CSI - Teamgeest
- CSI - Slangennest
- CSI - Verboden Vruchten
- CSI - Koudvuur
- CSI - Dubbelblind
- CSI - Oud Zeer
- CSI - Hartslag
- CSI - Bewijskracht
- CSI NY - Vermist
- CSI NY - Hard Bewijs
- CSI Miami - Noodweer
- CSI Miami - Doelwit
- CSI Miami - Vluchtgevaar
- CSI Miami - Onderstroom
Backpacken
- Een grote oranje rugtas (geschikt voor backpacken)
- Een mummy slaapzak, goede kwaliteit (misschien 1 of 2 keer gebruikt). - Een slaapmatje (speciaal voor vrouwen tot 1m65)
Laptoptassen
- Een roze laptop tas geschikt voor een 17" laptop
- Een laptop rugtas (donkere kleur) geschikt voor grote laptop
Schoenen
- Een paar zwarte enkellaarsjes met veters, hakhoogte ongeveer 10 cm, maat 36 (misschien 2 keer gedragen)
Overige:
- 2 setjes van 4 onderzetters van glas
- Twee gewichtjes, halters, van ieder 2 kg
- Een computermuis (logitech) met draad (handig voor bij een laptop)
- Een gitaarstandaard
- Wat keukenspul: rasp, kurkentrekker, vacuümpomp (voor wijnfles), blikopener.
- Nog een pakje koffiepads hazelnoot van de ah. Houdbaarheidsdatum is over 3 weken verstreken en ik ga ze niet meer gebruiken.
- Een klein flesje medium zoete rode wijn (grieks) 375ml
Misschien heb ik over een maand ook nog een was/droogcombinatie om weg te geven. (is afhankelijk van of we die hier kunnen laten staan of niet) (Als die weg gaat, gaat ie naar Chocolover)
Voor alles geldt dat het op te halen is in Purmerend.
Kleine/lichte dingen kunnen eventueel in omgeving 045 worden opgehaald. (daar kom ik nog wel eens)
Dit heb ik nog in de aanbieding:
Meubels
- Een (lichtbruin/houten) bartafel met twee barkrukken
- Een wit klein ikea bureau (zitten wat krasjes op)
- Een lage boekenkast in zelfde stijl als bureua
- Een ikea expedit kast (8 vakken) wit (zitten wat krassen op)
- Een bureau stoel zwart
- Een hoge boekenkast, lichtbruine kleur
- Een groot bureau in zelfde stijl als hoge boekenkast
- Een hoge staande lamp zwart (1m83)
- Twee donkerbruine ikea (engan) nachtkastjes
- Een zwarte kast, metaal geraamte en gordijnen (helaas geen foto van, alle onderdelen van kast liggen in schuur)
- Een witte eetkamertafel (ligt als het goed is in schuur)
- Een donkerbruine, uitschijfbare eetkamer tafel. (is van hout, heeft wat witte kringen van vocht?)
Boeken
Een aantal CSI boeken:
- CSI - Teamgeest
- CSI - Slangennest
- CSI - Verboden Vruchten
- CSI - Koudvuur
- CSI - Dubbelblind
- CSI - Oud Zeer
- CSI - Hartslag
- CSI - Bewijskracht
- CSI NY - Vermist
- CSI NY - Hard Bewijs
- CSI Miami - Noodweer
- CSI Miami - Doelwit
- CSI Miami - Vluchtgevaar
- CSI Miami - Onderstroom
Backpacken
- Een grote oranje rugtas (geschikt voor backpacken)
- Een mummy slaapzak, goede kwaliteit (misschien 1 of 2 keer gebruikt). - Een slaapmatje (speciaal voor vrouwen tot 1m65)
Laptoptassen
- Een roze laptop tas geschikt voor een 17" laptop
- Een laptop rugtas (donkere kleur) geschikt voor grote laptop
Schoenen
- Een paar zwarte enkellaarsjes met veters, hakhoogte ongeveer 10 cm, maat 36 (misschien 2 keer gedragen)
Overige:
- 2 setjes van 4 onderzetters van glas
- Twee gewichtjes, halters, van ieder 2 kg
- Een computermuis (logitech) met draad (handig voor bij een laptop)
- Een gitaarstandaard
- Wat keukenspul: rasp, kurkentrekker, vacuümpomp (voor wijnfles), blikopener.
- Nog een pakje koffiepads hazelnoot van de ah. Houdbaarheidsdatum is over 3 weken verstreken en ik ga ze niet meer gebruiken.
- Een klein flesje medium zoete rode wijn (grieks) 375ml
Misschien heb ik over een maand ook nog een was/droogcombinatie om weg te geven. (is afhankelijk van of we die hier kunnen laten staan of niet) (Als die weg gaat, gaat ie naar Chocolover)
Voor alles geldt dat het op te halen is in Purmerend.
Kleine/lichte dingen kunnen eventueel in omgeving 045 worden opgehaald. (daar kom ik nog wel eens)
zondag 22 juli 2012 om 17:14
Boeken:
Bosboom Toussaint - Het huis Lauernesse (hele oude uitgave, ik kom er echt niet doorheen)Haver Schmidt - Familie en Kennissen (2e druk 1881, nooit in begonnen)Mireille Calmel - Het BruidsbedTerry Brooks - Het zwaard van Shannara (deel 1 van 3)Freddy Michiels - Model brieven voor elke gelegenheidKama Sutra (mega dik boek, geen plaatjes)Robin Cook - BesmetRobin Cook - ManipulatieDe beste sportverhalenNaura Hayden - Hoe je een vrouw bevredigt, elke keer weerArnon Grunberg - De Heilige AntoniogereserveerdHarry Mulish - Het theater de brief en de waarheidElsinck - Tenerife (thriller)F. Bordewijk - Bint (de grote lijsters), NLHubert Lampo - De komst van Joachim Stiller (de grote lijsters)Maarten 't Hart - Het woeden der gehele wereld (de grote lijsters)Piet Paaltjens - Snikken en Grimlachjes (de grote lijsters)gereserveerdMarga Minco - De Val (de grote lijsters)Tessa de Loo - De Tweeling (de grote lijsters)Michael Gerber - Barry Trotter and the Shameless ParodyPhil Strongman - CocaineBen Elton - High SocietyMark Mason - what men think about sexMichael Moore - Stupid White MenGreg Critser - fat landBlacklace Omnibus (Cleo Cordell - Juliet Rising, Suki Cunningham - Release me, Maria Eppie - Gone Wild) soft erotischOverige:
Porceleinen beeldje van een Japanse dameLampje "I Love You" (volgens mij moesten de achterste hartjes ook licht geven, maar dat doen ze nu niet meer. Ook neemt het vrij nauw met hoe strak je de lamp erin draait of hij het doet of niet).Fotolijstje met panterbont (10x15)Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)Kerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes. 1 lampje is kapot, maar er zitten nog 2 reserve in het doosje)Kerstknijpertjes om kerstkaarten op te hangenBlauw schrijfboekjePaaes doosje van Diddl met notitieblaadjesGestoffeerde plastic pinguinPaarse kledingverf van DylonHerome toilettasjeNep bekeuring (van de feestwinkel, nog helemaal nieuw in verpakking)Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300 Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)John Gray - Vrouwen komen van VenusLUVTLK! (*_*) LoVE-WRDNBKJE3 tasjes, leuk voor kleine meisjes. In het blauwe tasje zitten wat vlekjes, weet niet of die eruit gewassen kunnen worden.Twee fotolijstjes en een DVD met Stripper pinball (don't ask )Zwart nepleren portemonnee, herenmodel (billfold)Blauwe portemonnee, Westminster souvenirgereserveerdBeschermengelSticker in de vorm van een ster om op je telefoon te plakken (of iets dergelijks)licht houten bureau (als ondergrond voor de foto's gebruikt)Dell computerscherm incl. kabelsgereserveerdaccessoireset voor een braun staafmixer (model weet ik even niet uit m'n hoofd, staat in het vorige topic)
Op te halen in 020.
Mail op Vivabiebel at hotmail . Com
Bosboom Toussaint - Het huis Lauernesse (hele oude uitgave, ik kom er echt niet doorheen)Haver Schmidt - Familie en Kennissen (2e druk 1881, nooit in begonnen)Mireille Calmel - Het BruidsbedTerry Brooks - Het zwaard van Shannara (deel 1 van 3)Freddy Michiels - Model brieven voor elke gelegenheidKama Sutra (mega dik boek, geen plaatjes)Robin Cook - BesmetRobin Cook - ManipulatieDe beste sportverhalenNaura Hayden - Hoe je een vrouw bevredigt, elke keer weerArnon Grunberg - De Heilige AntoniogereserveerdHarry Mulish - Het theater de brief en de waarheidElsinck - Tenerife (thriller)F. Bordewijk - Bint (de grote lijsters), NLHubert Lampo - De komst van Joachim Stiller (de grote lijsters)Maarten 't Hart - Het woeden der gehele wereld (de grote lijsters)Piet Paaltjens - Snikken en Grimlachjes (de grote lijsters)gereserveerdMarga Minco - De Val (de grote lijsters)Tessa de Loo - De Tweeling (de grote lijsters)Michael Gerber - Barry Trotter and the Shameless ParodyPhil Strongman - CocaineBen Elton - High SocietyMark Mason - what men think about sexMichael Moore - Stupid White MenGreg Critser - fat landBlacklace Omnibus (Cleo Cordell - Juliet Rising, Suki Cunningham - Release me, Maria Eppie - Gone Wild) soft erotischOverige:
Porceleinen beeldje van een Japanse dameLampje "I Love You" (volgens mij moesten de achterste hartjes ook licht geven, maar dat doen ze nu niet meer. Ook neemt het vrij nauw met hoe strak je de lamp erin draait of hij het doet of niet).Fotolijstje met panterbont (10x15)Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)Kerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes. 1 lampje is kapot, maar er zitten nog 2 reserve in het doosje)Kerstknijpertjes om kerstkaarten op te hangenBlauw schrijfboekjePaaes doosje van Diddl met notitieblaadjesGestoffeerde plastic pinguinPaarse kledingverf van DylonHerome toilettasjeNep bekeuring (van de feestwinkel, nog helemaal nieuw in verpakking)Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300 Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)John Gray - Vrouwen komen van VenusLUVTLK! (*_*) LoVE-WRDNBKJE3 tasjes, leuk voor kleine meisjes. In het blauwe tasje zitten wat vlekjes, weet niet of die eruit gewassen kunnen worden.Twee fotolijstjes en een DVD met Stripper pinball (don't ask )Zwart nepleren portemonnee, herenmodel (billfold)Blauwe portemonnee, Westminster souvenirgereserveerdBeschermengelSticker in de vorm van een ster om op je telefoon te plakken (of iets dergelijks)licht houten bureau (als ondergrond voor de foto's gebruikt)Dell computerscherm incl. kabelsgereserveerdaccessoireset voor een braun staafmixer (model weet ik even niet uit m'n hoofd, staat in het vorige topic)
Op te halen in 020.
Mail op Vivabiebel at hotmail . Com
zondag 22 juli 2012 om 17:28
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 16:57:
Ik heb nog best wat oude dekbedden en kussens liggen, kan iemand daar wat mee?
Zijn niet mooi meer en wat viezig maar misschien voor een scouting of manege of ander doel eind?
Kunnen niet meer gebruikt worden voor slapen, daar vind ik ze wel echt voor afgeschreven.
Anders gooi ik ze in de kledingcontainerding.Volgens mij heb ik laatst gelezen dat asiels er wel blij mee zijn.
Ik heb nog best wat oude dekbedden en kussens liggen, kan iemand daar wat mee?
Zijn niet mooi meer en wat viezig maar misschien voor een scouting of manege of ander doel eind?
Kunnen niet meer gebruikt worden voor slapen, daar vind ik ze wel echt voor afgeschreven.
Anders gooi ik ze in de kledingcontainerding.Volgens mij heb ik laatst gelezen dat asiels er wel blij mee zijn.
zondag 22 juli 2012 om 17:35
@Flower, ik zou op zich wel interesse hebben in de roze laptoptas (lekker professioneel, haha) en de oranje rugzak. Oja en mijn blikopener is kapot en de muis van mijn mans laptop ook.
Vind het alleen wel en beetje veel om zomaar aan te nemen. Maar als je er echt zeker weten vanaf wil, mail me dan op
weggeven1@gmail.com
Vind het alleen wel en beetje veel om zomaar aan te nemen. Maar als je er echt zeker weten vanaf wil, mail me dan op
weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
zondag 22 juli 2012 om 17:37
Ik heb in de schuur nog een oud matras liggen. Maar ik denk niet dat het nog geschikt is om te gebruiken op een bed. Heeft vochtplekken en heeft nu dus al een hele tijd in een duffe/warme schuur gelegen.
Zal het maar gewoon met het grofvuil meegeven denk ik.
Of kan iemand er toevallig toch nog iets mee?
Zal het maar gewoon met het grofvuil meegeven denk ik.
Of kan iemand er toevallig toch nog iets mee?
zondag 22 juli 2012 om 17:39
Asiels. Goed idee, dat ik daar niet aan dacht. Er zitten er twee aan beide aan de uiteinden van de stad.
Ik houd de dekens en kussens dan nog even, ga morgen eens bellen of zij ze kunnen gebruiken.
Bedankt voor de tip.
Ik ben nog weer wat tegen.gekomen:
- rokje edc by ersprit, strakke spijkerrok met kleine split voorin. Maat 36. Gekregen van ex, paste er gepropt net in dus uit beleefdheid 2x aangehad.
- kledingophangrek met twee stangen die je op hoogte kan verstellen. Er zitten ook wieltjes onder.
- babyroze pet van newyork.
Ik heb foto's maar forum nu mobiel dus ze komen morgen.
Mijn email: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik houd de dekens en kussens dan nog even, ga morgen eens bellen of zij ze kunnen gebruiken.
Bedankt voor de tip.
Ik ben nog weer wat tegen.gekomen:
- rokje edc by ersprit, strakke spijkerrok met kleine split voorin. Maat 36. Gekregen van ex, paste er gepropt net in dus uit beleefdheid 2x aangehad.
- kledingophangrek met twee stangen die je op hoogte kan verstellen. Er zitten ook wieltjes onder.
- babyroze pet van newyork.
Ik heb foto's maar forum nu mobiel dus ze komen morgen.
Mijn email: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
zondag 22 juli 2012 om 17:42
quote:tatlitatli schreef op 22 juli 2012 @ 17:35:
@Flower, ik zou op zich wel interesse hebben in de roze laptoptas (lekker professioneel, haha) en de oranje rugzak. Oja en mijn blikopener is kapot en de muis van mijn mans laptop ook.
weggeven1@gmail.comJe hebt mail
weggeven1@gmail.comJe hebt mail
zondag 22 juli 2012 om 17:44
Ik heb in de aanbieding
DVD Prince & Me
Blauw Gilet maat L
Ga zo nog even kijken of ik nog meer heb, flink aan het opruimen hier maar een deel is al naar de kringloop
@ Biebeltje, ik zou erg blij zijn met de blauwe Westminster portemonnee! Kun je me mailen op lucy89@gmail.com ?
DVD Prince & Me
Blauw Gilet maat L
Ga zo nog even kijken of ik nog meer heb, flink aan het opruimen hier maar een deel is al naar de kringloop
@ Biebeltje, ik zou erg blij zijn met de blauwe Westminster portemonnee! Kun je me mailen op lucy89@gmail.com ?
zondag 22 juli 2012 om 17:48
Ik weet niet of iemand hier blij van wordt maar gooi het er toch maar even in; Ik heb hier nog 2 gebruikte naviegatie's liggen.
Een Tomtom zonder aansluiting, puur en alleen dat ding dus.
En een Mio met alles erop en aan. De Mio kan alleen met aansluiter gebruikt worden omdat de batterij stuk is maar doet het volgens mij nog prima (is wel al een tijd geleden dat ik hem gebruikt heb dus geen garanties ).
Het zijn dus wel al wat oudere dingen met dus ook oudere kaarten.
Een Tomtom zonder aansluiting, puur en alleen dat ding dus.
En een Mio met alles erop en aan. De Mio kan alleen met aansluiter gebruikt worden omdat de batterij stuk is maar doet het volgens mij nog prima (is wel al een tijd geleden dat ik hem gebruikt heb dus geen garanties ).
Het zijn dus wel al wat oudere dingen met dus ook oudere kaarten.