Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 22 juli 2012 @ 21:17:

mali,

Deze dus

http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player

Ok.... dat is fout op zoooo veel verschillende fronten. (die pingpongballen Maar wel een catchy deuntje.

En zo'n grote waaiers hebben ze toch helemaal niet nodig?
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:16:

[...]

Het enige wat ik écht nodig heb binnenkort is laminaat, maar ik ga ervan uit dat ik dat gewoon nieuw moet kopen, dus ik hou alle aanbiedingen in de gaten.

Marktplaats heb je waarschijnlijk al ontdekt. Zitten bedrijven met aanbiedingen maar ook particulieren met restpartijen. Kan al vanaf gratis (particulier) / 3 euro per meter (bedrijf).
Waar blijft ie nou rouge???????????????
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 21:25:

Wat nou als 1 van de 12 nou het onderwerp van gesprek is

volgens mij is het deze:

Dat vind ik ook rara. Heel fijn gevoel.krijg ik van dit topic. Zit zelfs sinds begin deze maand in de ww daarvoor ziektewet.

Baal gewoon, kan ik eindelijk weer werken, is er geen werk.
weet je hoe lang het duurt om al die mailadressen bij elkaar te zoeken, man oh man..
Jaja, moet even moed verzamelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 21:25:

@ frizzy, echt rot he de ww.

Heb je al uitzicht op een baan?

Hier is het 3x niks. Kom uit de kinderopvang en heb onderwijassistent. Ben nu maar minder kritsch en ga nu ook reageren op andere banen. Werk is werk toch.Hier ook 3x niks. Ben (te) goed opgeleid, veel ervaring maar afwijzing na afwijzing. Zit in een sector vol bezuinigingen en vacaturestops. Reageer werkelijk op van alles, zonder resultaat. Had echt NOOIT verwacht dat ik niks zou kunnen vinden, toen ik een half jaar geleden in de ww kwam dacht ik dat ik binnen een paar weken weer aan de slag zou zijn.
Ik zat in de ww, nu ziektewet. Als de hernia's ooit opzouten heb ik nog 2 maand ww tegoed. En daarna? Waarschijnlijk op het sociaal minimum met de wia uitkering van man.

Ach, eerst maar eens beter worden.
Bij mij andersom ik ben van de WW in de ziektewet terecht gekomen. Enorm veel moeten bezuinigen maar heb nu wel rust. Liever financieel minder en psychisch rust dan andersom. Maar het blijft rot.
quote:watervrouw2 schreef op 22 juli 2012 @ 21:29:

[...]

Marktplaats heb je waarschijnlijk al ontdekt. Zitten bedrijven met aanbiedingen maar ook particulieren met restpartijen. Kan al vanaf gratis (particulier) / 3 euro per meter (bedrijf).Yes yes ik hou ze in de gaten. Ik heb het pas over 6 weken nodig dus ik hou mijn ogen goed open. Gelukkig heb ik maar 20 m2 nodig.
Dat te hoog opgeleid ken ik idd, terwijl ik gewoon mbo heb niks bijzonders. Ik werd gewijgerd voor lopende band werk want ze waren bang dat ik moj te snel ging vervelen en er dan snel mee op zou houden.
ik heb heel veel herfstspulletjes en paasspulletjes voor je!! mail even naar manoewela @gmail .com bij interesse!!
IBI werk je niet meer?
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 21:34:

Dat te hoog opgeleid ken ik idd, terwijl ik gewoon mbo heb niks bijzonders. Ik werd gewijgerd voor lopende band werk want ze waren bang dat ik moj te snel ging vervelen en er dan snel mee op zou houden.Ja mán met die reden ben ik al een paar keer afgewezen voor echt leuke (MBO) banen. Ik zit op senior-niveau met een HBO achtergrond, en daar zit momenteel niemand op te wachten...
Wat gaan jullie snel hier zeg. Ik heb gewoon geen tijd meer voor andere dingen.

Morgen heel de dag alleen thuis, dus kan heel de dag aandacht aan het forum geven, haha. Dus nu even rustig aan doen hier he.

En wat is er met een undercover mailinglist? Klinkt spannend allemaal hoor.

Nou ik ga maar eens lekker in bad met een kopje thee erbij.
Kom op Rouge.....zo lang hoeft het toch niet te duren???
quote:lolitaah schreef op 22 juli 2012 @ 21:34:

ik heb heel veel herfstspulletjes en paasspulletjes voor je!! mail even naar manoewela @gmail .com bij interesse!!wat leuk je hebt mail!
zzzzzzzz val bijna in slaap Rouge
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:34:

IBI werk je niet meer?nee ik ben in februari opgenomen geweest een paar weken en sindsdien zit ik in dagbehandeling. Wel heftig maar wel goed voor mij momenteel.
hee dames..

niemand interesse in mijn dvdtjes?

dvd's:

my sassy girl

burlesque

just my luck

you me & dupree

ps i love you

the crucible

intolerable cruelty

imagine me &you

carolina

because i said so

miss austin regrets

all about steve

the private lives of pippa lee

interesse, mail maar naar biba72 apestaartje live punt nl

ik weet.. ik nieuw hier op dit topic en meestal meelezer maar toch echt betrouwbaar.

jaren geleden veel op het ruiltopic geschreven..nooit klachten gehad
quote:rougelove schreef op 22 juli 2012 @ 21:31:

weet je hoe lang het duurt om al die mailadressen bij elkaar te zoeken, man oh man..klikkerdeklik Rouge
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Heavy zeg Ibi, gaat het nu goed met je nadat je bent opgenomen? Lijkt mij niet makkelijk voor je zeg.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 21:38:

[...]

nee ik ben in februari opgenomen geweest een paar weken en sindsdien zit ik in dagbehandeling. Wel heftig maar wel goed voor mij momenteel.Joh dat had ik helemaal gemist. Maar ik ben blij te lezen dat je er baat bij hebt. Hopelijk creëert dat weer een goede basis voor de toekomst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven