Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Mi-jo naar aanleiding van wat jij zei: ik zit óók heel erg krap. En eigenlijk voel ik me schuldig dat ik bepaalde dingen wel zou kunnen weggeven hier, maar dat niet doe om de simpele reden dat ik het ook kan verkopen. En die centen heb ik helaas gewoon nodig. Ik geef hier dus slechts een enkele keer iets weg en dat is dan iets waar ik hopelijk wél iemand blij mee kan maken, maar amper of geen geld aan kan verdienen. Het is even niet anders.

Om die reden begrijp ik dus eigenlijk niet dat jij 20 cent terug vraagt, en wel van plan bent om binnenkort dure spullen hier weg te geven, zoals een was/droogcombinatie en een dure jas. Dat strookt toch niet met elkaar, of wel?

Mocht je die spullen echt weg gaan geven, ik kan een was/droogcombinatie zéér goed gebruiken. Just so you know.
@UCchick: De armband is voor IBI, het setje voor jou.

Mail me even op roden70 et g meel . com.
Het is echt waar! De afwas is klaar! Het heeft maar een uur geduurd, dat valt eigenlijk best mee.
@minime:

Ik heb interesse in het boek 50 zonnige recepten van allerhande! Kun je deze evt opsturen? Ik woon zelf in 023.

Ik heb evt nog dvd's in de aanbieding!
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 21:04:

[...]

En als jij mij dan weer meelt :D Vriend is inmiddels balend aan het roken: en geen VIVA vrouw die hem wil en Engeland verliest met cricket.Acherm
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:polkadot28 schreef op 20 juli 2012 @ 23:47:

Even in de herhaling en in 1 post:

Ik heb te geef:

een grote, ronde klok (glasplaat)

[afbeelding]

(hopen dat de link werkt...)

Deze wil ik niet opsturen, maar je mag hem zo ophalen.

Op 1 van de oogjes zit een heeeel klein krasje, die zie je eigenlijk amper.

Geïnteresseerden mogen mailen, het is in regio 030.

Oh ja, nog wat boeken ook in de geef maar weg show:

- Topmodel - Theresa Rebeck,

- Kus me Kate - Melissa Nathan,

- Kies voor Haar - Tony Parsons,

- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,

- The Summons - John Grisham,al vergeven

- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,

- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,

- Jig - Campbell Armstrong,

- Quantanamo Boy - Anna Perera,

- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,

- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell, al vergeven

- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,

- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.

polkadot punt viva apenstaart gmail punt comWederom even herhalen!
Flower en UCchick, jullie staan erbij!

Enehh, ik wil ook op de undercover mailinglist!
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:08:

Mi-jo naar aanleiding van wat jij zei: ik zit óók heel erg krap. En eigenlijk voel ik me schuldig dat ik bepaalde dingen wel zou kunnen weggeven hier, maar dat niet doe om de simpele reden dat ik het ook kan verkopen. En die centen heb ik helaas gewoon nodig. Ik geef hier dus slechts een enkele keer iets weg en dat is dan iets waar ik hopelijk wél iemand blij mee kan maken, maar amper of geen geld aan kan verdienen. Het is even niet anders.

Om die reden begrijp ik dus eigenlijk niet dat jij 20 cent terug vraagt, en wel van plan bent om binnenkort dure spullen hier weg te geven, zoals een was/droogcombinatie en een dure jas. Dat strookt toch niet met elkaar, of wel?

Mocht je die spullen echt weg gaan geven, ik kan een was/droogcombinatie zéér goed gebruiken. Just so you know.

Goeie post

Zijn er nog dingen die je hard nodig hebt? Kan ik ergens mee helpen?
668, the neighbour of the Beast
quote:rougelove schreef op 22 juli 2012 @ 21:03:

Ik heb jullie email niet allemaal? ;-p

Maar mail mij maar even poetsprinses@hotmail.nl

And I'll tell you..

Ik zal eerst even buiten koffie drinken met mijn vriend..

Hij smeekt me bijna of ik nog buiten kom vandaag, haha

Ik mail jullie zo

Hebben jullie mooi tijd om mij te mailen,Fuck, wordt lichtelijk verscheurt door een innerlijke strijd. Nieuwsgierig, negeren, nieuwsgierig, negeren......a what the fu*k, je hebt mail......en nu vertellen ook
Anyway, ik ben off, lees eventueel straks tussendoor mobiel nog ff bij of anders morgen weer!!! melen mag ook naar polkadot . viva @ gmail . com
quote:chocolover schreef op 22 juli 2012 @ 21:06:

Ik moet ff hier een linkie plaatsen! Net gegourmet, zitten nu uit te buiken en youtube liedjes aan het kijken/luisteren.

En deze! Deze kan ik jullie niet onthouden

Vanaf 0.50 begint het. Echt, wat een idioterie! De techniek is echt geweldig maar waarom? Waaaaarooooom? Zo is het niveau hier na de nodige alcohol. Dat je dít gaat zitten kijken Welluke link?
ververs...ververs...maar nog geen mail van poetsprinses, hahaha ik ben ook zooo nieuwsgierig!

(ook geen mail meer van new nick, laat je me nog weten of je de bbq wilt ophalen?)
Ooja en heb ook nog chocolade fundue in de aanbieding!
Ik ga ff roken, typen jullie niet teveel?
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 21:15:

Ik ga ff roken, typen jullie niet teveel? juist wel. Des te meer wij posten terwijl jij aan het raken bent des te eerder je ermee stopt omdat je dan te veel bij moet lezen
@Frizzy; of heb je dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar wel gewoon leuk vind om te hebben?!
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 21:10:

[...]

Goeie post

Zijn er nog dingen die je hard nodig hebt? Kan ik ergens mee helpen?

Nee joh gekkerd. Ik ben geen arm mens oid, heb het altijd goed gehad maar mijn ww is gewoon niet toereikend en mijn buffer begint echt op te raken. En ach ik kan gewoon lenen bij mijn ouders maar ik vind dat ik het zo lang mogelijk zelf moet doen en dus wil ik zo zuinig mogelijk leven en spullen die ik niet nodig heb verkopen, dan kan ik nog een maand of twee zonder steun.

Het enige wat ik écht nodig heb binnenkort is laminaat, maar ik ga ervan uit dat ik dat gewoon nieuw moet kopen, dus ik hou alle aanbiedingen in de gaten.

Als ik nou over een tijdje weer een beter inkomen heb kan ik gezellig meedoen hier op een gelijkwaardige manier, want dan heb ik zelf ook weer geld voor verzendkosten enzo.
mali,

Deze dus

http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 21:03:

Trouwens ik maak vaak thema vensterbanken als iemand nog iets van bv:

- sneeuw/winter spullen om te versieren

- halloween

- oranje spul (wuppies en welpjes zeer welkom!)

- sinterklaas poppetjes ofzo

- paasspullen

heeft rond slingeren ik wordt daar erg blij van!

Hééél misschien heb ik nog wel een zak met herfstige spullen ergens liggen. Maar dan moet ik even goed gaan zoeken (heb een jaar geleden heel veel naar de kelder gedaan omdat we aan het verbouwen waren. Weet dus niet waar alles is gebleven (boven, kelder of container).

Wanneer ik tijd heb ga ik even voor je zoeken...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 21:16:

[...]

juist wel. Des te meer wij posten terwijl jij aan het raken bent des te eerder je ermee stopt omdat je dan te veel bij moet lezen

Het zijn er (nog) maar 3 op een dag ibi, en ik drink nooit, en gebruik geen drugs, en sport 3 keer in de week, en snoep niet meer....

Ik moet iets hebben
Vierkeervier, je hebt mail!

De boeke die ik inmiddels paginas geleden postte gaan naar Bird, allemaal vergeven.

Resteert: twee babyslaapzakjes, drie zwangerschapsshirt maat m en een groene zwangerschapsworker, maat 38, en een zwart met bruine buikband.
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 21:16:

@Frizzy; of heb je dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar wel gewoon leuk vind om te hebben?!

Dacht het niet. Ik lees dan wel mee, maar met al in mijn hoofd dat ik niks zal aanschaffen. Dus ik let daar eigenlijk ook niet zo op, haha!

Oh, er is trouwens, nog één ding dat ik wel van mezelf mag aanschaffen, en dat is een nachtkastje. Ik heb de grote kast die naast mijn bed stond namelijk verkocht laatst. Maar ik was van plan hier de kringloop in de gaten te houden daarvoor, zoiets kan toch niet echt per post oid.
Herkenbaar hoor, Frizzy.

Ik heb het ook niet breed, daarom is dit topic ook zo leuk! Want je hebt altijd wel iets dat je niet weggoooit omdat het zonde is, maar wat eigenlijk staat te verstoffen.

Ikzelf kan het elke maand net redden dus heb niets te klagen eigenlijk. Maar als ik dan zie dat vriendinnen dikke auto's onder hun kont hebben, mooie huizen, vaak dagjes weg of vakanties en vaak ook nog leuke mannen en kindjes, kan ik wel eens lichtelijke jaloerse gevoelens hebben!

Maar dan denk ik ook; voor mij (en waarschijnlijk voor jou ook) is dat ooit nog wel weggelegd! Even geduld aub!
quote:Biebeltje schreef op 22 juli 2012 @ 21:19:

[...]

Hééél misschien heb ik nog wel een zak met herfstige spullen ergens liggen. Maar dan moet ik even goed gaan zoeken (heb een jaar geleden heel veel naar de kelder gedaan omdat we aan het verbouwen waren. Weet dus niet waar alles is gebleven (boven, kelder of container).

Wanneer ik tijd heb ga ik even voor je zoeken...graag doe maar rustig aan zo snel ben ik niet bezig met de herfst vensterbank
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 21:16:

En dat dus.

Boeken, sieraden, weet ik het...??
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven