Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 21:19:

[...]

Het zijn er (nog) maar 3 op een dag ibi, en ik drink nooit, en gebruik geen drugs, en sport 3 keer in de week, en snoep niet meer....

Ik moet iets hebben nou vooruit dan maar!
Alle reacties Link kopieren
12 nieuwsgierige bliksems, oi oi oi
Het zelfgemaakte kadootjes weggeeftopic misschien een idee? Of zal ik die hier gewoon opgooien? Misschien wel leuk voor verjaardagen, Sinterklaas Kerst?

(Ik maak als tijdverdrijf gekke bruikbare dingen van zo goed als kosteloos materiaal. Soort houd Fame van de straat project. Maar ja woon nu eenmaal in een hutje op de hei, dus waar laat ik het!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Joda en Rougelove, ik woon ook in jullie regio.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 21:03:

Trouwens ik maak vaak thema vensterbanken als iemand nog iets van bv:

- sneeuw/winter spullen om te versieren

- halloween

- oranje spul (wuppies en welpjes zeer welkom!)

- sinterklaas poppetjes ofzo

- paasspullen

heeft rond slingeren ik wordt daar erg blij van!Volgens mij heb ik nog wel wat herfstdingen, zal van de week eens de garage induiken. Sowieso geen gek idee, wie weet wat ik daar allemaal nog aantref!
12! Omg haha. Wij zijn erg ( jaja ik hoor ook bij die 12 haha)
Rara, moet ik de PS van de week even komen droppen of liever na de vakantie?

Vriend moet 'm nog los halen (hij zit met dubbelzijdig tape op de tv boven) en dan kan ie weg.

Ga hem dan nog even beneden inpluggen om te zien wat ie doet en dan komt ie jouw kant op.
668, the neighbour of the Beast
Ik zit ondertussen te fimo-en hoor, ik ben er dus half
668, the neighbour of the Beast
quote:rougelove schreef op 22 juli 2012 @ 21:22:

12 nieuwsgierige bliksems, oi oi oiEhm... Dertien?
Wat nou als 1 van de 12 nou het onderwerp van gesprek is

Fame, ik ben wel heel erg benieuwd naar wat je gemaakt hebt. Volgens mij kan dat gewoon hier hoor.
@ frizzy, echt rot he de ww.

Heb je al uitzicht op een baan?

Hier is het 3x niks. Kom uit de kinderopvang en heb onderwijassistent. Ben nu maar minder kritsch en ga nu ook reageren op andere banen. Werk is werk toch.
Wat jij wilt Marels! Ik ben zoooooooooooooooo flexibel!
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 21:22:

Joda en Rougelove, ik woon ook in jullie regio.a, das gezellig. Kunnen we mooi met Rougelove afspreken bij de het geitenweidje om alle in&outs van het undercover-topic te horen
Ik heb schoenen weg te geven ( http://nl.avanceshoes.com ... mp-zwart-10169050-00.html het is dit model maar dan met meer roesjes er aan en een bandje voor over de voet. Wel zwart. Maat 38. Ze zijn een beetje tuttig ) die ik misschien twee keer heb gedragen. Ze zijn mij te klein maar er zitten wel plakkertjes achterin omdat ik dacht dat ze te groot waren (ondanks dat ze te klein zijn schoot mijn voet er altijd uit. Vraag me niet hoe het kan, ik begrijp niets van hakken). Die plakdingen uit de winkel kunnen denk ik best goed verwijderd worden. Als er interesse is zal ik een foto plaatsen. Of mailen.
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 21:21:

Herkenbaar hoor, Frizzy.

Ik heb het ook niet breed, daarom is dit topic ook zo leuk! Want je hebt altijd wel iets dat je niet weggoooit omdat het zonde is, maar wat eigenlijk staat te verstoffen.

Ikzelf kan het elke maand net redden dus heb niets te klagen eigenlijk. Maar als ik dan zie dat vriendinnen dikke auto's onder hun kont hebben, mooie huizen, vaak dagjes weg of vakanties en vaak ook nog leuke mannen en kindjes, kan ik wel eens lichtelijke jaloerse gevoelens hebben!

Maar dan denk ik ook; voor mij (en waarschijnlijk voor jou ook) is dat ooit nog wel weggelegd! Even geduld aub! Tuuuuuurlijk! Onze tijd komt nog. Ik mis momenteel alleen een beetje geld en heb nog een kinderwens, dus ik had zo bedacht dat een rijke vruchtbare kerel dé oplossing is voor al mijn wensen. Heeft iemand er wellicht nog zo eentje in de kast liggen, of op zolder?
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 21:22:

Joda en Rougelove, ik woon ook in jullie regio.Waar dan? Ik steun mali, niet teveel posten! Ik heb een mail op te stellen! Als jullie reageren,druk dan op allen beantwoorden, want dan lezen we het allemaal even.
14
quote:rougelove schreef op 22 juli 2012 @ 21:22:

12 nieuwsgierige bliksems, oi oi oi schuldig!
hallo

Ben een meelezer maar wil toch even reageren.

Vind dat jullie een geweldig topic hebben. Super initiatief!!

Verder las ik van iemand dat ie een hele berg knuffels had. Misschien een idee om ze aan een tehuis met verstandelijk gehandicapten te geven. Daar zijn meestal wel bewoners die er heel erg blij mee zijn.
Ik heb trouwens nog een masagetafel aan te bieden. Kan licht beschadigd zijn. Had hem gekocht omdat Patrick enorm graag van massage's hield en ik een cursus was begonnen. Uiteindelijk nooit gebruikt maar in een schuur gestaan.

Is zeker niet op te sturen dus alleen op te halen in Rotterdam
polkadot, je hebt mail. Verder trek ik me ff terug, t gaat me nu te snel, en heb zo een baby te badderen/voeden en de rest vh avond/nachtritueel....
Veel mensen hier ook in de ww lees ik....hier nog ziektewet, maar als die is afgelopen ook WW.

Financieel is het k*t, maar zo'n topic als dit geeft wel echt een good-feeling!
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 21:21:

[...]

En dat dus.

Boeken, sieraden, weet ik het...??

Nee joh. Ik heb nog een stapeltje liggen dat ik nog wil lezen, en bovendien moet ik de komende weken álles inpakken en naar boven verhuizen omdat beneden verbouwd moet worden. Mijn

'hebbert-knopje' staat gewoon even uit.
rougelove: zie mijn mailadres.
Wie is RG?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven