Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
kan geen verbinding maken met hotmail, grrrr, kom op nou....
Heeft iemand interesse in een code voor gratis verzenden bij greetz.nl?

Ik heb ook nog een kortingskaartje van 5 euro voor boeken die bij de Linda zat.

Ik ben al een lijstje aan het maken van welke dingen ik hier kan neerzetten als ik terug kom van vakantie. Haha!

Marels. Wil je mij nog mailen over de fimoklei? liedjepiedje1@hotmail.nl
Ik dan ook maar?

In de aanbieding, de CD De mooiste selectie van Annie MG Schmidt, Dierenliedjes. Nog in het plastic.

http://www.bol.com/nl/p/m ... e-van-3/1000004001175223/

Die was snel weg, Joda was de eerste.

En een paar Nike-air heren squash schoenen (dus redelijk gladde zool). Maat 44, kleur wit met deels blauwe zool en blauwe 'veeg' (of hoe heet dat Nike-ding aan de zijkant).

Zien er nog prima uit, alleen zit er aan de binnen-hielkant van de linker schoen (snappen jullie het nog?) is de 'lak' wat beschadigd.

Maar voor bijvoorbeeld een pubert nog prima te dragen denk ik zo, mits die geen bezwaar heeft tegen een zool met weinig profiel (niet omdat ze veel gedragen zijn, maar omdat het squah schoenen zijn).

Ik kijk eerst maar of iemand interesse heeft voordat ik ga klooien met een account ergens aanmaken en dan de foto ergens uploaden en hem dan hier plaatsen. Ik ben een lui wijf

Vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ben door een ongeluk in de WAO terecht gekomen.

Krijg van UWV minder dan sociaal minimum, door alimentatie zit ik er net boven. Met man, 3 kinderen en mijzelf, niet veel.

Hoewel het bikkelen is, kan mijn man nu wel studeren, en heeft hij 90% kans op een baan waar hij nu zijn comaker (stage) doet.

Voor mijn gevoel, is het einde in zicht, nog een jaar.

Mijn oma, wijs mens zei altijd.

"Liever hartelijkheid tijdens het leven, dan tranen na de dood"

Wijze woorden, daar leef ik ook naar!

Liever niet quoten ivm herkenbaarheid!
Ik heb een boel Engelse pockets liggen trouwens. Mensen interesse in Engelse boeken? Kan morgenavond een lijstje posten.
heb trouwens ook nog klein voedselpakketje staan met dingen die ik niet meer eet.. gestart met grip op koolhydraten dus vandaag mn kast koolhydraatproof en suikervrij gemaakt..(pastas, afbakbroodjes, ranja, toostjes etc.)

gratis af te halen.. omg. 050

(loont denk ik niet om het om te sturen..maar wil ik ook wel doen hoor)
Even over die kaart natuurlijk kan die in de OP maar ik stel voor nog tot morgen te wachten zodat iedereen de kans heeft om te zeggen erop te willen anders blijven we bezig met veranderen.
Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken

Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.

Er staan echt hele schattige dingen in.
Mag ik trouwens ook op de weggeefkaart. Woon regio 010.

Is het trouwens niet handig om een korte uitleg hoe je foto's moet plakken in de openingspost te zetten?

Ik heb al zo vaak een uitleg gelezen hier!
quote:himalaya schreef op 22 juli 2012 @ 21:41:

Ik dan ook maar?

In de aanbieding, de CD De mooiste selectie van Annie MG Schmidt, Dierenliedjes. Nog in het plastic.

http://www.bol.com/nl/p/m ... e-van-3/1000004001175223/is dat een kindercd DIe is leuk himalaya! ik zou ik m graag willen!
Hoi Hiem. Ik zoek hier nog wat afleiding. Kon nog niet slapen.
in de aanbieding;

boeken

1 Elizabeth George------ In de ban van bedrog

2 Karin Wahlberg--------- De trooster

3 Ruth Rendell------------- Het bruidsmeisje

4 James Patterson------- Tweestrijd

5 James Patterson-------- Achtste verbintenis

6 Phillip Margolin-----------Kroongetuige

7 Lori Andrews-------------- Bloedproef

8 Suzanne Vermeer-------All-Inclusive

9 Ann-MArie MacDonald--- De kraaien zullen het zeggen

10 Stephen King------------- Dolores Claiborne

11 Christiane Heggan------ Vertrouw niemand

12 Roisin McAuley--------- Mijn Ierse dochter

13 Carry Slee------------- Moederkruid en Dochter van Eva.

De doos met speelgoed staat boven dus daar kijk ik morgen even in.
oef nieuwnick dat is ook zwaar maar idd. wel een goed toekomst perspectief nu nog door de zure appel heen bijten.

Italie en frizzy bedankt voor jullie reacties!
quote:Liedjepiedje schreef op 22 juli 2012 @ 21:44:

Mag ik trouwens ook op de weggeefkaart. Woon regio 010.

Is het trouwens niet handig om een korte uitleg hoe je foto's moet plakken in de openingspost te zetten?

Ik heb al zo vaak een uitleg gelezen hier!ow goed idee ik heb een link staan naar een topic in een plaatjes plak topic. Ik ga even op zoek!
@Biba; geloof je gelijk dat je btrouwbaar bent hoor! Maar ik heb geen dvd-tjes nodig
ow wacht dat is als het al op het internet staat. Ik kijk er later even naar ok?
Top! Dank je IBI!
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 21:25:

@ frizzy, echt rot he de ww.

Heb je al uitzicht op een baan?

Hier is het 3x niks. Kom uit de kinderopvang en heb onderwijassistent. Ben nu maar minder kritsch en ga nu ook reageren op andere banen. Werk is werk toch.Italiemeisje, wat toevallig, hier precies hetzelfde verhaal! Ik was mijn baan kwijt, maar gelukkig konden ze op het laatste moment nog iets voor me betekenen, maar een paar uurtjes maar toch iets!
Niemand interesse in jurkje? (maat S ) bruingrijs . Anders gaat ie morgen de kleding bak in
10 Stephen King------------- Dolores Claiborne

echt mensen sla je slag dit boek is echt zo goed!!!
Biba, zal familie vragen of 1 vd dvd's interessant is. Familie in 050, dus da's handig.

Him ik ga je mailen over dierendvd
quote:flower1822 schreef op 22 juli 2012 @ 21:48:

Niemand interesse in jurkje? (maat S ) bruingrijs . Anders gaat ie morgen de kleding bak inIk zou willen dat ik er in paste...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:26:

[...]

Tuuuuuurlijk! Onze tijd komt nog. Ik mis momenteel alleen een beetje geld en heb nog een kinderwens, dus ik had zo bedacht dat een rijke vruchtbare kerel dé oplossing is voor al mijn wensen. Heeft iemand er wellicht nog zo eentje in de kast liggen, of op zolder?Ja haha, voor mij ook zoeen alsjeblieft!
ik ga mn bedje opzoeken, morgen weer om 6 uur op

Kan ik heel de nacht al dromen over de mail van rougelove

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven