hoe heten die dingen?

11-11-2009 20:12 30 berichten
Ik ben op zoek naar die staafjes (armbanden zijn er ook van) van plastic die na buigen (breken) licht gaan geven. Het is alleen lastig googlen als ik niet weet hoe die dingen heten
Breukstaafjes volgens mij

Edit: Moet breekstaafjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
breekstaafjes!
70 cent bij de Action!!
deze dus
Xenos heeft ze ook!
Vorig jaar rond kerst ook bij de Xenos te vinden
glowsticks; te koop bij zo een beetje elke speelgoedwinkel (bart smit bij de scheetkussens, kleefspul en stuiterballen)

eigenlijk schaam ik me er voor dat ik dit weet..
Common sense is not so common.
Voltaire
heb ze ook bij de xenos gezien
Oja wat leuk! Zijn altijd erg gaaf. Ik krijg jaren '90 Frankrijk-vakantie-flashbacks
Life is life, la la la la la! En dan 10 franc voor zo'n blauw of groen bandje

Maar die waren dunner.
In de plaatselijke disco krijg je ze toch? Of was dat toen de dino's rond rondliepen?
Action en Xenos idd

Bij de action hadden ze laatst ook nog andere vormpjes dan staafjes, voor een ketting geloof ik.

En bij de hengelsportzaak verkopen ze ze ook (kleintjes voor op je hengeltop in het donker)
Wibra verkoopt ze ook
Glowsticks
Goed man hoe simpel kan het zijn. Ik had het bijna zelf kunnen verzinnen Ik heb een pakje van 100 stuks besteld (heb er maar 12 nodig) voor ons kinderfeestje. Ik heb zo'n idee dat we ook voldoende lol van die 88 overgebleven dingen hebben
En als ze niet meer glowen, dan even in de vriezer stoppen herinner ik me nog uit mijn houseperiode
Die hebben we bij mijn werk uitgedeeld op een evenement. En met de restanten liepen we vandaag rond met Sintemaarten. Lief man, alle kindjes met glimmerbandjes.

Bij partygoodies.nl (of com, wat was het) kun je als bedrijf ze bestellen voor 4 euro per 100.
quote:tilalia2 schreef op 11 november 2009 @ 20:35:

Die hebben we bij mijn werk uitgedeeld op een evenement. En met de restanten liepen we vandaag rond met Sintemaarten. Lief man, alle kindjes met glimmerbandjes.

Bij partygoodies.nl (of com, wat was het) kun je als bedrijf ze bestellen voor 4 euro per 100.he, woon je bij mij in de buurt? hier liepen ze ook met die dingen.
Whatever, I do what I want
quote:tilalia2 schreef op 11 november 2009 @ 20:35:

Bij partygoodies.nl (of com, wat was het) kun je als bedrijf ze bestellen voor 4 euro per 100.

Oh, nou ja. Ik heb een tientje meer betaald. Dus.

Ach, het is het enige wat we gaan uitgeven, het wordt geen dierentuin, binnenspeeltuin, karten of film, dus het kan eraf dit jaar

We gaan in de schemer een speurtocht doen en de vragen en opdrachten worden dus in het park verstopt en moeten te vinden zijn dmv een glow-armbandje aan een tak van een boom of struik. Leuk toch? Ik denk dat ze het wel spannend vinden.
Heel erg leuk!

Je kan ze ook tussen de veters van hun schoenen doen, of aan de knoopsgaten van hun jas hangen, of allemaal aan elkaar koppelen en er een ceintuur van maken, of in je haar (knot) steken.
quote:crini schreef op 11 november 2009 @ 20:39:

[...]

he, woon je bij mij in de buurt? hier liepen ze ook met die dingen.

Ja, hier ook. Maar we wonen niet bij elkaar in de buurt

Ik denk dat ze met lichtjesavond (kerstavond in het dorp) ook wel weer van pas komen in de lampion en het is natuurlijk gewoon gaaf, van die dingen. Die blijven vast wel even goed (op zijn 30e mag hij naar de disco en zo lang moeten ze het maar uithouden)
Heel leuk idee Whopper.
Ik heb ze vroeger bij de vissportwinkel gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven