hoe heten die dingen?

11-11-2009 20:12 30 berichten
Ik ben op zoek naar die staafjes (armbanden zijn er ook van) van plastic die na buigen (breken) licht gaan geven. Het is alleen lastig googlen als ik niet weet hoe die dingen heten
quote:crini schreef op 11 november 2009 @ 20:39:

[...]

he, woon je bij mij in de buurt? hier liepen ze ook met die dingen.Kweenie. Waar woon jij? Dan kan ik zeggen of ik daar wel of niet in de buurt woon
quote:whopper schreef op 11 november 2009 @ 20:41:

[...]

Ja, hier ook. Maar we wonen niet bij elkaar in de buurt

Ik denk dat ze met lichtjesavond (kerstavond in het dorp) ook wel weer van pas komen in de lampion en het is natuurlijk gewoon gaaf, van die dingen. Die blijven vast wel even goed (op zijn 30e mag hij naar de disco en zo lang moeten ze het maar uithouden)

Vrienden van ons hadden ook een nvoorraadje. En die vond hun dochtertje toen. En die heeft alle staafjes getest of ze het wel deden

ze was toen 3 en de hele gang lag vol met glimmers
Ja, ik kwam ook wat vissportsites tegen, maar die hadden geen mogelijkheid ze ergens aan te hangen. deze hebben een armband koppelstuk erbij zodat ik ze makkelijk in een struik of om een tak kan vouwen en dicht kan doen. Na de speurtocht gaan we fik maken in de tuin en marshmallows roosteren boven het zelfgebouwde vuurtje ( netjes in de vuurkorf met emmers water ernaast hoor) en dan lekker warm binnen frietjes eten.

Het moet een monsterfeestje worden en na de taart gaan we dus monstermaskers maken en met die maskers op gaan ze in de schemer de straat op om de speurtocht te doen. We hebben er bijna zin in gekregen
Alle reacties Link kopieren
Als je er 3 aan elkaar maakt (cirkeltje), en twee kruislings als + in het midden voor de stevigheid eraan taped heb je een geweldige glow-in-the-dark frisbee
Bij de Action heb je inderdaad die staafjes.. zitten er een stuk of 30 in een kokertje.. in verschillende kleuren, ook te gebruiken als armband of ketting ..

Toen we dit jaar naar een weeshuis in Uganda zijn geweest om daar te helpen, hadden we onze koffer volgestouwd met spullen van de Action, waaronder die staafjes.. kinderen waren er wild op.. .. "It's a kind of magic"..
anoniem_6491ce2e8aba3 wijzigde dit bericht op 18-11-2009 00:17
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven