Hoe laat is het? Deel XI

03-09-2010 21:13 3005 berichten
Tijd die komt en gaat

Tijd is verstreken.

Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.

Tijd die niet terugkomt.

Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd

Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.

Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.

Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.

Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.

Stel je vast hieruit.

Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.

Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.

Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.

Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

21.13
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens zelfs een beetje bruin geworden vandaag.
Ik kan haar zelfs via fb niet meer bereiken

Maar het licht enzo dus lekker slapen allemaal.

01.09
I don\'t need an excuse for being what I am.
Ik liig in bed. Wat mij betreft verdient de uitvinder van de elektrische deken een medaille.

Weltrusten allemaal!
Trusten lieve meiden!

1.14

(Ik ben ook een beetje bruin geworden, Frizz )
Is er nog iemand wakker?
ja. Al zou ik heel graag willen slapen

Alles ok?

2.30
Nee... Ik heb het Gesprek gehad en de uitkomst is KUT.
Waarom kun je niet slapen?
oh

Hoe dat zo opeens? Via de telefoon? En heb je kunnen zeggen wat je wilde zeggen?
Ja ik hij belde en ik zei dat we echt moeten praten en van het een kwam het ander. Ik heb wel echt ALLES gezegd, ineens lukte het wel. Ook uit een soort van boosheid denk ik. Dus ja hij weet nu alles. We hebben ook wel heel lang gepraat.
Zijn boodschap: Ik ben gek op je maar ik kan het niet. En ik ga het niet proberen want dan ga ik je alleen maar pijn doen, dat weet ik zeker. We gaan ruzie krijgen, en elkaar haten, en je bent een lief meisje dus dat wil ik niet. Ik kan het nu niet, en misschien nog wel 1 of 2 jaar niet, en ik wil niet dat je je tijd met mij verdoet. En ik zie ook geen andere oplossing.

Sterker nog, hij vond bijna dat ik blij moest zijn. Want liever nu op deze manier, dan dat we het helemaal stuk laten lopen en ook geen vrienden kunnen zijn.
En dan ging ie ook nog schetsen dat ik er over 3 maanden wel om zou kunnen lachen, en dat ik blij zou zijn als ik in de toekomst zou zien hoe hij relaties zou verpesten, blij omdat wij dat voorkomen hebben en er nu gewoon voor kiezen om vrienden te zijn.
nou wel goed dat het je nu is gelukt om alles te zeggen. Knap van je.

Maar hij wil nog steeds tijd voor zichzelf om zijn eigen probemen op te lossen?
oh mijn reactie was bedoeld op je eerste post
Hij wil geen tijd meer van me vragen. Hij wil dat ik doorga met mijn leven, mijn tijd niet hem verdoe. Ik verdien beter. Hij heeft wel 100x gezegd: "Dit is de beste oplossing".

En ik heb gezegd dat de beste oplossing is dat ie gewoon de knop omzet en dat we ervoor gaan, maar volgens hem is dat onmogelijk.
Poe frizz, dat klinkt wel heel erg duidelijk

Fijn die opmerking dat je er over 3 maanden om kunt lachen (not)
Ik werd er boos om dat ie maar bleef zeggen dat dit echt de beste oplossing is, en dat ie het juist doet ómdat ie gek op me is, en dat we vrienden kunnen blijven.

Ik heb em gezegd dat ik het liefst hem de huid vol zou schelden met z'n 'vrienden' en 'beste oplossing'. En ik wilde het telefoongesprek niet beeindigen want dan was het ineens echt over!
Ja hij was echt heel duidelijk. Hij bleef ook maar vragen of ik het begreep, en ik bleef maar zeggen dat ik het niet wíl begrijpen. Ik wil het gewoon niet!
En hij was ook nog heel lief, en geduldig, en begripvol, dus ik kon niet eens ruziemaken!
ik kan me voorstellen dat je daar boos om wordt.

Dat is volgens mij ook het laatste wat je op zo'n moment wilt horen...
jammer zeg, dat je dan niet even kwaad kan worden.

Oh meid ik vind het echt heel rot voor je.

ergens wel goed om wat dingen duidelijk te hebben, ook al is de uitkomst niet zoals je wilt.

Dat ik kringetjes blijven draaien kun je ook niet eeuwig volhouden.
Maar ja, wat wil je wél horen op zo'n moment? Hij zei voor het ophangen: "Ga nou maar gewoon lekker slapen", maar ik zei dat een borrel of een joint me passender leek voor de situatie. Maar nee, ik moest gewoon gaan slapen en dan zou ie me morgen bellen. Ik dacht nog: "En dan? Voor wat in godsnaam!?", maar toen vroeg ie ook nog: "Of mag ik je nu niet meer bellen?". Moet ie me met rust laten?

What the fuck moet je dan zeggen? Ik wilde zeggen dat ik hem NOOIT meer wilde spreken, maar ik wilde ook zeggen dat ie NU naar me toe moest komen om te zeggen dat het maar een grapje was.
Oh ja, dat zei die ook nog, dat ie beter in zijn eentje kringetjes kan draaien. Dat wil ie mij niet aandoen.
jeetje wat klinkt hij correct en aardig zeg.

Lijkt me makkelijker als hij stom doet en je even flink op hem kunt schelden.
Ja mán. Hij was echt onwijs correct. Ik zei ook tegen em: "Wat wil je nou? Dat ik juichend over straat ga rennen ofzo?".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven