Hoe laat is het? Deel XI

03-09-2010 21:13 3005 berichten
Tijd die komt en gaat

Tijd is verstreken.

Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.

Tijd die niet terugkomt.

Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd

Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.

Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.

Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.

Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.

Stel je vast hieruit.

Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.

Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.

Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.

Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

21.13
Alle reacties Link kopieren
Ja jee. We hadden een heel volwassen gesprek, op wat opmerkingen en gesnotter van mij na.
Ja die gedachte kwam ook bij mij op, dat je van hem blij moet zijn omdat hij zo een wijze beslissing neemt.

Zucht.
ok dus je hebt wel gehuild?

Dat is wel goed toch, dan merkt hij misschien dat zijn o zo volwassen houding en wijze beslissing best wel een beetje zeer doet.
Ja. Zo was het inderdaad.

En ik zou er heus wel weer bovenop komen, en ik zie er goed uit, en mannen staan voor me in de rij.

Eeeuuuhhh... Dus?!

Nou ja, hij dacht ook wel dat ik binnenkort iets voor iemand anders zou voelen. Heb em gauw gevraagd zich niet te bemoeien met wat ik wel en niet wanneer zal voelen. Lekker makkelijk van hem zeg...

Ja ja alles komt goed.
Oh ja dat heeft ie zeker gemerkt. Zoals ik al zei, ik heb alles gezegd. Zelfs dat ik van hem hou. En dat ik het allemaal wél voor me kan zien, dat huisje boompje beestje.

En dat ik dacht dat ik een goede vrouw voor hem zou zijn. Nou, hij vindt ook dat ik een goede vrouw ben voor een man. Maar hij is geen goede man. En hij mag niet alleen maar nemen en niet geven.
Oh en soms kon ik ook niet praten omdat ik onwijs zat te huilen (stilletjes, dat wel). Maar hij bleef heel rustig. Ik vroeg em of ie blij was ofzo.

Nee, voor zichzelf was ie niet blij. Maar voor mij wel. Want als we langer door zouden gaan zou het allemaal veel erger aflopen.
En oh ja, dat wilde hij me ook niet aandoen omdat ik al genoeg ellende had gehad met mijn ex. Ging ie dat ook nog even allemaal opnoemen. En bedankt.
Maar Djips, waarom ben je nou eigenlijk wakker?Heb je nog helemaal niet geslapen?
oh wat zou ik kwaad worden als iemand zoiets tegen mij zou zeggen. Alsof je nu bezig bent met andere mannen.

Ergens is het wel goed om duidelijkheid te hebben nu, maar de uitkomst is wel heel vervelend.
Jawel ik heb wel geslapen maar ik ben weer wakker geworden.

Ik wil eigenlijk zo proberen om nog even verder te slapen.

Mijn telefoon ligt naast mijn bed dus als je niet kunt slapen en je wilt even bellen kan dat.
Tja. Andere mannen. Oh ja, zo begon ie over mijn ex! Ik zei dat het na mijn ex 6 jaar had geduurd voordat ik weer gek kon worden op iemand, maar dat was logisch omdat die me ook had mishandeld en gestalkt enzo.

Nu viel het allemaal wel mee dus kon ik ook sneller mijn hart weer voor iemand openen. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.
Nee ik ga ook slapen. Denk dat het wel lukt. Ik wás al kapot, maar nu ben ik het helemaal. Leeg.

Dankje dat je er even was voor me. Slaap lekker lieve Djips.
pff hij weet het voor zichzelf wel goed te praten zeg.

Wat een plaat voor z'n kop.

Slaap lekker!

En ik heb helemaal geen zin om de komende tijd door zo'n fucking kutperiode te moeten gaan. Ik wil fast forwarden! Bah!

Maar nu eerst slapen. Zucht. Trusten.
Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen frizz.

Moet je vandaag werken?

Verana kun je moon niet even bellen? Haar nummer staat op de hyves.

Ik vond het echt supergezellig gisteren, had eigenlijk ook niet anders verwacht

Oh no, ik heb gisteravond nog van jouw pannenkoekentaart gegeten, echt lekker zeg!

7.53
Frizzy,ik wil even kort reageren.

moet gaan werken.

Fijn dat Gyps er was voor je vannacht.

Ik vind het echt heel jammer dat het zo gelopen is met Lastigerd..

Dikke en een hele dikke van mij.

En nu moet ik echt weg.

8.39
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Sterkte Frizzy

---

Ik moet er ook vandoor.

8.46
GE, succes vandaag!
Owww Lieve Frizzz, bah war een anticlimax van een leuke dag :(

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen??

Hoe voel je je nu?

8.57
Ik heb nog niet terug gelezen maar begrijp dat Friz wel een knuffel kan gebruiken..
Bijgelezen. Friz, wat rot voor je Wel fijn dat er duidelijkheid is, maar ja, je had natuurlijk liever op een andere manier duidelijkheid gehad..

Meike, hoe voel je je nu? Beetje bijgekomen van alle imdrukken van gisteren?
Ah Frizz, da's akelig

10.10
Da's niet wat je graag wilde horen he.. Balen!

't is wel duidelijk nu, dat is waar..
Goedemorgen trouwens!
Morning!

Ik heb zojuist de makelaar gebeld dus mijn nuttige taken zitten erop voor vandaag

Ik geloof dat ik hier weer wat bij te lezen heb. Het wordt niks met dat minderen, ik ben een echte Heintje!

10.15

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven