Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

zaterdag 3 oktober 2009 om 21:24
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:36
Bij vroege diensten om 05.20, daar staat tegenover de vele uitslaapochtenden (en die vind ik zaaaalig).
Vind het in de zomer wel een stuk makkelijker dan in de winter. Nu is het nog donker en dat geeft me een heel ander gevoel. Mijn voorkeur gaat uit naar avonddiensten, dat mag duidelijk zijn.
Vind het in de zomer wel een stuk makkelijker dan in de winter. Nu is het nog donker en dat geeft me een heel ander gevoel. Mijn voorkeur gaat uit naar avonddiensten, dat mag duidelijk zijn.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:42
6.50 uur gaat de wekker en vertrek om 7.10.
Werk tot 16.30 en ben om 17.00 thuis.
Heb gelukkig weinig tijd nodig 's morgens:).
Vorige baan moest ik om 5.50 opstaan en 6.10 weg. Werkte tot 16.15 en pas tegen 18/18.15 thuis. Dat was wel
zwaar....vooral in de herfst/winter als je de hele dag geen licht ziet.
Werk tot 16.30 en ben om 17.00 thuis.
Heb gelukkig weinig tijd nodig 's morgens:).
Vorige baan moest ik om 5.50 opstaan en 6.10 weg. Werkte tot 16.15 en pas tegen 18/18.15 thuis. Dat was wel
zwaar....vooral in de herfst/winter als je de hele dag geen licht ziet.

zaterdag 3 oktober 2009 om 21:45
Ik sta om 6 uur op, aankleden (soms heel snel douchen) brood smeren, haren doen, make-up en dan om 6.40 op de fiets naar het station, en dan ben ik om half 8 op mijn werkplek.
Ik blijf het te vroeg vinden. Nadeel is ook dat ik op vrijdagavond helemaal naar de klote ben en vaak om half 12 al op bed lig. En er om 8 uur, half 9 er al weer uit.
Ik blijf het te vroeg vinden. Nadeel is ook dat ik op vrijdagavond helemaal naar de klote ben en vaak om half 12 al op bed lig. En er om 8 uur, half 9 er al weer uit.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:51
Ik moet om 7 uur in de auto zitten, om 8 uur begin ik, maar ik moet nog parkeren omkleden ed, dus ik ben er 10 minuten van te voren wel.
Ik sta meestal om 6.15 op, soms later als ik kleding ed al klaargelegd heb. Ik moet wel altijd douchen om wakker te worden. Wat wel vervelend is dat ik altijd zachtjes moet doen voor mijn vriend, die staat een half uur later op maar die nachtrust wil hij graag behouden.... Terwijl ik graag de radio aanzet en zing onder de douche als ik in mijn eentje ben.
Ik sta meestal om 6.15 op, soms later als ik kleding ed al klaargelegd heb. Ik moet wel altijd douchen om wakker te worden. Wat wel vervelend is dat ik altijd zachtjes moet doen voor mijn vriend, die staat een half uur later op maar die nachtrust wil hij graag behouden.... Terwijl ik graag de radio aanzet en zing onder de douche als ik in mijn eentje ben.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross