Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

zaterdag 3 oktober 2009 om 22:05
5.25 en dan 6.15 de deur uit. Gelukkig is dit niet iedere dag, 2 dagen per week werk ik thuis en kan ik dus flexibeler indelen. Maar dan sta ik nog meestal rond 6.00 op, zit dan gewoon lekker in mn ritme.
Begin dus vroeg en ben ook vroeg weer thuis en dat moet ook, want 's avonds geef ik les of studeer ik.
Ik wil 's ochtends echt douchen, koffie drinken en de met de honden lopen. Ontbijten doe ik op mn werk en de krant moet wachten tot 's avonds.
Begin dus vroeg en ben ook vroeg weer thuis en dat moet ook, want 's avonds geef ik les of studeer ik.
Ik wil 's ochtends echt douchen, koffie drinken en de met de honden lopen. Ontbijten doe ik op mn werk en de krant moet wachten tot 's avonds.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

zaterdag 3 oktober 2009 om 22:26
wekker gaat om 6.20 zodat ik lekker de tijd heb om op m'n gemakje te internetten en te ontbijten voor ik rond 7.30/7.45 in de auto stap
ik ben 'n ochtendmens dus geen probleem mee, in 't weekend word ik zonder wekker ook meestal wel voor 7 uur al wakker, al blijf ik dan heel soms wel 'ns tot 7.30 liggen
ik ben 'n ochtendmens dus geen probleem mee, in 't weekend word ik zonder wekker ook meestal wel voor 7 uur al wakker, al blijf ik dan heel soms wel 'ns tot 7.30 liggen
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:37
quote:Zamirah schreef op 03 oktober 2009 @ 22:36:
[...]
Het nadeel is dat je vroeg naar bed moet.Voordeel is dat ik maar weinig slaap
(vraag me ook wel eens af of dat zo gezond is, maar aangezien ik het al jaren prima doe op 5/6 uur per nacht zal t allemaal wel loslopen)
[...]
Het nadeel is dat je vroeg naar bed moet.Voordeel is dat ik maar weinig slaap

I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:43
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:49
Wekker gaat om 06.15/06.30 uur, moet ma t/m do echt om half 8 de deur uit, als ik 10 minuten later vertrek dan kom ik gewoon te laat op mijn werk door die fijne files. Op vrijdag kan ik iets later weg, dan zijn de files 's morgens een stuk minder heftig. Begin overigens om half 9.
Werk tot 17.00 uur maar wordt vaak eerder half 6 dat ik eens weg ga. Ben meestal zo tussen 18.30 en 19.00 uur thuis.
Werk tot 17.00 uur maar wordt vaak eerder half 6 dat ik eens weg ga. Ben meestal zo tussen 18.30 en 19.00 uur thuis.
zaterdag 3 oktober 2009 om 23:20
quote:Linndaatje schreef op 03 oktober 2009 @ 22:58:
Werker gaat meestal om 5:45u. Ga dan rustig wakker worden en/of wat studeren. Om 7:45 vertrek in naar mijn werk.Jeetje!!! Je gaat er gewoon twee uur eerder uit voor je weg moet? Knap hoor, ik ga er echt hooguit drie kwartier eerder uit dan ik weg moet.
Werker gaat meestal om 5:45u. Ga dan rustig wakker worden en/of wat studeren. Om 7:45 vertrek in naar mijn werk.Jeetje!!! Je gaat er gewoon twee uur eerder uit voor je weg moet? Knap hoor, ik ga er echt hooguit drie kwartier eerder uit dan ik weg moet.