Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

03-10-2009 21:18 150 berichten
Ik heb net een nieuwe baan en moet nu om 6 uur opstaan, omdat mijn reistijd langer is. Dat is wel even wennen moet ik zeggen, zeker nu het 's ochtends weer langer donker is.

Daarom was ik benieuwd: hoe laat staan jullie op?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta om 06:30 op en stap om half 8 in de tram en ben rond 7:50 op het werk.
Wat moeten jullie er allemaal vroeg uit. Ik sta om 8.15 op en ga om 8.50 naar mijn werk. Mijn reistijd is maar 10 minuten gelukkig.
6.00 uur, vrijwillig, want ik heb geen baan buitenshuis. Ik vind het gewoon heerlijk om langzaam wakker te worden en dan bedoel ik echt heel langzaam, voordat om 7 uur, dochter 1 opstaat.
"Boring conversation anyway"
Ik sta om 6.15 op. Iets voor 7.00 fiets ik naar het station en dan ben ik om 8.15 op mijn werk. 's Avonds ben ik rond 18.00 weer thuis. Ik vind de reistijd veel te lang, mede daarom ben ik momenteel aan het solliciteren.
5.25 en dan 6.15 de deur uit. Gelukkig is dit niet iedere dag, 2 dagen per week werk ik thuis en kan ik dus flexibeler indelen. Maar dan sta ik nog meestal rond 6.00 op, zit dan gewoon lekker in mn ritme.

Begin dus vroeg en ben ook vroeg weer thuis en dat moet ook, want 's avonds geef ik les of studeer ik.

Ik wil 's ochtends echt douchen, koffie drinken en de met de honden lopen. Ontbijten doe ik op mn werk en de krant moet wachten tot 's avonds.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
05.45 uur... maar ik ben dan ook al weer rond 16.00 uur thuis. Het voordeel van vroeg beginnen is dat je nog een lange avond hebt...
om 06.30.
wekker gaat om 6.20 zodat ik lekker de tijd heb om op m'n gemakje te internetten en te ontbijten voor ik rond 7.30/7.45 in de auto stap

ik ben 'n ochtendmens dus geen probleem mee, in 't weekend word ik zonder wekker ook meestal wel voor 7 uur al wakker, al blijf ik dan heel soms wel 'ns tot 7.30 liggen
Op maandag om 05.30 en dan ben ik ook vroeg vrij.

Rest van de week om 06.00 en pas rond 18.30 weer thuis.
Shit happens
6 uur. Gáááp.... Zeker nu het weer donker wordt.
quote:JulieR schreef op 03 oktober 2009 @ 22:12:

05.45 uur... maar ik ben dan ook al weer rond 16.00 uur thuis. Het voordeel van vroeg beginnen is dat je nog een lange avond hebt...Het nadeel is dat je vroeg naar bed moet.
quote:Zamirah schreef op 03 oktober 2009 @ 22:36:

[...]

Het nadeel is dat je vroeg naar bed moet.Voordeel is dat ik maar weinig slaap :-) (vraag me ook wel eens af of dat zo gezond is, maar aangezien ik het al jaren prima doe op 5/6 uur per nacht zal t allemaal wel loslopen)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
6 uur gaat hier de wekker, al jaaaaaren

Vriend begint erg vroeg, ik 'pas' om 8 uur maar met een behoorlijke reistijd.

Tis vroeg ja!
Ik heb 8 uur nodig!!

Ik ga doordeweeks naar bed om 22.45 uur, en sta om 07.00 uur op.

Ik trek dat net.
Wow, wat vroeg allemaal. Ik sta om 7:30 (soms 8:00) op, dat klinkt dan wel erg laat vergeleken met anderen hier maar ik kom er met moeite uit (heb minimaal 8 a 9 uur slaap nodig). Werk

's avond door tot een uurtje of 19:00. Gelukkig hebben we flextijden.
Ik sta om 8 uur op. Behoorlijk laat zo te lezen
Voor m'n zwangerschapsverlof was het nog 6 uur, maar als ik over 2 weken weer begin wordt het toch half 6 ben ik bang...iiieeeekks.
Om 7 uur

Eerder vind ik ook onmenselijk. Ik moet sowieso elke dag 20 minuten douchen om wakker te worden en mijn hele lange haren te wassen

Pas dan kan ik aangesproken worden.

Gelukkig hebben we flextijden.
Wekker gaat om 06.15/06.30 uur, moet ma t/m do echt om half 8 de deur uit, als ik 10 minuten later vertrek dan kom ik gewoon te laat op mijn werk door die fijne files. Op vrijdag kan ik iets later weg, dan zijn de files 's morgens een stuk minder heftig. Begin overigens om half 9.

Werk tot 17.00 uur maar wordt vaak eerder half 6 dat ik eens weg ga. Ben meestal zo tussen 18.30 en 19.00 uur thuis.
Vroege dienst: om 5.45 op.
Uurtje of 10, 11. Afhankelijk van hoe veel ik heb gewerkt en hoever weg (ik werk s avonds en door heel NL) Vanavond toevallig vroeg thuis maar morgen vroege klus, dus moet er morgen om 9 uur uit en dat doe ik eigenlijk bijna nooit....
Werker gaat meestal om 5:45u. Ga dan rustig wakker worden en/of wat studeren. Om 7:45 vertrek in naar mijn werk.
Drie dagen om kwart over zeven, twee dagen zo laat als ik wil
quote:Linndaatje schreef op 03 oktober 2009 @ 22:58:

Werker gaat meestal om 5:45u. Ga dan rustig wakker worden en/of wat studeren. Om 7:45 vertrek in naar mijn werk.Jeetje!!! Je gaat er gewoon twee uur eerder uit voor je weg moet? Knap hoor, ik ga er echt hooguit drie kwartier eerder uit dan ik weg moet.
6.00 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven