Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

zaterdag 3 oktober 2009 om 23:28
1 dag per week sta ik om 7.40 op omdat ik dan om half 9 begin,1 dag begin ik om 9 uur en sta dan pas om 8.05/8.10 op,1 dag begin ik om half 10 en sta dan tegen half 9 op.
Maandagmorgen ben ik bijna altijd vrij maar sta dan om 9 uur op om te gaan sporten(tenminste als ik geen zwaar weekend heb gehad hahaha) moet soms wel op zaterdag werken maar dat is pas om half 11 en sta dan om 9 uur ongeveer op(uiterlijk 9.30 dan)
Maandagmorgen ben ik bijna altijd vrij maar sta dan om 9 uur op om te gaan sporten(tenminste als ik geen zwaar weekend heb gehad hahaha) moet soms wel op zaterdag werken maar dat is pas om half 11 en sta dan om 9 uur ongeveer op(uiterlijk 9.30 dan)

zondag 4 oktober 2009 om 00:32
zondag 4 oktober 2009 om 00:55
Om kwart voor zeven om om vijf voor half acht te vertrekken. In die veertig minuten douche ik me en kleed ik me aan, kijk ik m'n e-mail na en dat is het. Als ik de wekker eerder zet, kom ik m'n bed toch niet uit. Slaap overwint het in de vroege ochtend van alles wat niet noodzakelijk is (ontbijt dus, zonder te douchen ga ik de deur dan weer niet uit). Meestal kom ik dan tegen negenen op het werk.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zondag 4 oktober 2009 om 03:20
Toen ik nog werkte stond ik op wanneer ik wakker werd, ik zorgde er uiteraard altijd voor dat mijn agenda tot de middag leeg was.Niets is zo dringend dat het niet kan wachten totdat ik mijn wederopstanding voltooid heb, als je voordien al iets van me wil ben je gek of levensmoe.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
zondag 4 oktober 2009 om 06:16
5.35 gaat de wekker. Ben er dan meestal al uit, als ik rond 5 uur wakker wordt kan ik maar beter direct opstaan, als ik blijf liggen en weer wegdoezel kan ik zo lastig opstaan van die rotwekker. Ga er wel ook altijd vroeg in, anders loop ik rond donderdag op mijn tandvlees.
toevoeging, reistijd 20 minuten op de fiets, 40 minuten met het OV en ik begin als het even kan om 7 uur. Dan kan ik om vier uur weer bij de oppas zijn om mijn dochter op te halen.
toevoeging, reistijd 20 minuten op de fiets, 40 minuten met het OV en ik begin als het even kan om 7 uur. Dan kan ik om vier uur weer bij de oppas zijn om mijn dochter op te halen.