Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

03-10-2009 21:18 150 berichten
Ik heb net een nieuwe baan en moet nu om 6 uur opstaan, omdat mijn reistijd langer is. Dat is wel even wennen moet ik zeggen, zeker nu het 's ochtends weer langer donker is.

Daarom was ik benieuwd: hoe laat staan jullie op?
Alle reacties Link kopieren
Meestal rond 9 uur. Ik ben eigen baas en werk ook veel avonden. Daarom wil ik meestal niet al te vroeg beginnen, geen doen als je de dag ervoor pas om 1 uur thuis was.....
Ik sta om 05.45 op en ga om 06.40 de deur uit..
Theoretisch gezien om 7:00, maar in de praktijk meestal 7:30. Tenzij vroege dienst, dan is het rond 5:00.
1 dag per week sta ik om 7.40 op omdat ik dan om half 9 begin,1 dag begin ik om 9 uur en sta dan pas om 8.05/8.10 op,1 dag begin ik om half 10 en sta dan tegen half 9 op.

Maandagmorgen ben ik bijna altijd vrij maar sta dan om 9 uur op om te gaan sporten(tenminste als ik geen zwaar weekend heb gehad hahaha) moet soms wel op zaterdag werken maar dat is pas om half 11 en sta dan om 9 uur ongeveer op(uiterlijk 9.30 dan)
05:50 uur
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Om half 8 gilt er standaard een klein levend wezen om een flesje. Op mn werk moet ik er standaard om 05.15 uur uit... Maar zo'n dienst heb ik maar 1 a 2 keer in de week.
3 dagen per week om 6.50 uur eruit en om 7.45 uur de deur uit. 2 dagen per week om 7.45 uur eruit en om 8.30 de deur uit.

1e 3 dagen om te werken en de andere 2 omdat zoon naar school moet.
als ik overdag dienst heb (ongeveer 2 keer per week): om 8:45

als ik late dienst heb (de rest van de week): wanneer ik wakker word. dus ik zet maar heel weinig de wekker. heeeeeeerlijk
Door de week sta ik om 5.30u op, half 7 naar t station fietsen, 8.15u op t werk en rond 18.00u thuis. Weekend uitslapen is een ramp..zit in t ritme van door de week dat ik al om 7.00u wakker ben.
6.30 gaat de wekker,dan effe ontbijten,internetten,tv dan douchen en rond 7.40 de deur uit...tja is wel vroeg maar weet niet beter zo ondertussen.
6 uur gaat de wekker, moet om uiterlijk 6.50 uur weg om om 8 uur te kunnen beginnen.
Om 5 over 6.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik moet om 7uur beginnen en sta om half 6 op s'morgens.
Wekker gaat elke dag om ongeveer 6.30. Sta nooit meteen op, meestal pas na een half uur. Om 7.30 ga ik de deur uit, tenzij ik kind naar school breng (3 dagen in de week) dan ga ik om ongeveer 8.10 de deur uit.
Ik zet mijn wekker nooit.... Ik werk altijd late diensten , meestal pas om 14.0 of 15.00 beginnen. Ik kom er meestal rond een uurtje of 10 pas uit, ik heb ook echt minimaal 8 uur slaap nodig.
dagdienst 6u45, reistijd 40min. Ik begin om 8u. Late dienst sta ik meestal voor 9u30 op. Eerder ook echte vroege diensten gedraaid, moest ik er om 5u45 uit maar dan was ik de hele dag moe. Wel lekker vroeg thuis. Maar toch vind ik dit beter. Gr suuz
05.30

hiep hiep hoera, theo thea
Om kwart voor zeven om om vijf voor half acht te vertrekken. In die veertig minuten douche ik me en kleed ik me aan, kijk ik m'n e-mail na en dat is het. Als ik de wekker eerder zet, kom ik m'n bed toch niet uit. Slaap overwint het in de vroege ochtend van alles wat niet noodzakelijk is (ontbijt dus, zonder te douchen ga ik de deur dan weer niet uit). Meestal kom ik dan tegen negenen op het werk.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Toen ik nog werkte stond ik op wanneer ik wakker werd, ik zorgde er uiteraard altijd voor dat mijn agenda tot de middag leeg was.Niets is zo dringend dat het niet kan wachten totdat ik mijn wederopstanding voltooid heb, als je voordien al iets van me wil ben je gek of levensmoe.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
5.35 gaat de wekker. Ben er dan meestal al uit, als ik rond 5 uur wakker wordt kan ik maar beter direct opstaan, als ik blijf liggen en weer wegdoezel kan ik zo lastig opstaan van die rotwekker. Ga er wel ook altijd vroeg in, anders loop ik rond donderdag op mijn tandvlees.

toevoeging, reistijd 20 minuten op de fiets, 40 minuten met het OV en ik begin als het even kan om 7 uur. Dan kan ik om vier uur weer bij de oppas zijn om mijn dochter op te halen.
Om 7.30 uur. Ik begin om 8.30 uur, het is 3 minuten fietsen.
Ik sta om 6 uur op, 6.45 uur zit ik in de auto, om 8 uur begin ik met werken. Voordeel is dat ik maar 4 dagen in de week werk, en dan ook nog maar tot 13.00 uur, dus ik heb niks te klagen.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
TE vroeg, vind ik elke morgen weer

Om 6 uur loopt de wekker af. Rond 6.10 uur ga ik eruit (na het douchen kruip ik nog wel even weer tegen m'n man aan in bed)
Later is nu
6.45...onmenselijk!
Om 06:45...

Meestal heb ik het idee dat ik de enige ben die zo belachelijk vroeg moet opstaan, hahahaha. Nu het nog donker is 's morgens vind ik het helemaal een crime.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven