Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

03-10-2009 21:18 150 berichten
Ik heb net een nieuwe baan en moet nu om 6 uur opstaan, omdat mijn reistijd langer is. Dat is wel even wennen moet ik zeggen, zeker nu het 's ochtends weer langer donker is.

Daarom was ik benieuwd: hoe laat staan jullie op?
Alle reacties Link kopieren
7.45 uur.

Ik heb een uur nodig voor douchen, aankleden en ontbijten en ga om 8.45 weg. Mijn werk is op 10 minuutjes rijden en ben dus mooi op tijd om om 9 uur te beginnen.
6.30

Ga om 8.15 de deur uit om dochter naar school te brengen en vervolgens te gaan werken, maar ben niet te genieten als ik niet van tevoren twee lattes drink, de krant scan en vrij uitgebreid douche en tut.
6.40u

wekker

7.00

nieuws luisteren, uit bed

wassen, aankleden, tanden poetsen, opmaken (vriend smeert ondertussen mn broodjes )

7.25u

de deur uit

7.55u

Aankomst werk, ontbijten
6.45 en ik ga om 7.45/8.00 de deur uit.

Een jaar geleden moest ik ook dagelijks om 6 uur opstaan. Vre-se-lijk. Ik kon er niet aan wennen. Ik moest ook echt op tijd naar bed gaan 's avonds.

Wat wel hielp was een wake-up-light-wekker. Zeker in de winter als het echt nog pikkedonker is om 6 uur 's ochtends.
wekker gaat om 6.45 en moet om 7.40 in de auto zitten. Maar als het moet kan ik nog om 7.25 uit bed komen, douchen en toch om 7.40 in de auto zitten. Maar dan moet ik wel heeeeeel snel. (neem dan ontbijt mee)
Om 7.10 vertrekt man naar werk, en maakt eerst mij en kinderen wakker.

7.15 er uit

om 08.30 vertrek naar school,

om 08.45 vertrek vanaf de school naar werk

0900 op werk.

Ik ga ongeveer 23.30 naar bed s'avonds, bijna 8 uur slaap dus, opstaan kost meer moeite naar gelang het donkerder en kouder wordt :-)
5.45 uur... Heb veel tijd nodig 's ochtends. Kom altijd moeilijk op gang. Ga om 7.15 uur de deur uit.

Enne.... sorry, maar wat mij betreft went het nooit, zo vroeg eruit !
6.00 gaat de wekker, moet om 7.45 de deur uit. Ik mag beginnen tussen 7.00 en 10.00, maar ik begin graag zo vroeg mogelijk.
Ik ben een verschrikkelijke luiaard zie ik wel...

Ik plan zelf mijn werktijden in en begin dus vaak rond 9 uur (ik ben totaaaaal geen ochtendmens...) en dan gaat de wekker om 7.30, na een keer of 3 á 4 op snooze te meppen kom ik er dan rond 7.40 uit en heb echt een uur nodig om wakker te worden.
05.00 uur!!
Ik om 5.30, moet om 7 uur beginnen. Soms heb ik avonddienst dan kan ik uitslapen, en soms heb ik nachtdienst dan slaap ik helemaal niet .... ( Ja van 8 tot 12 maar heb nog al gehorige buren)
Wekker van man gaat om 5 uur. Als hij klaar is maakt hij mij wakker en gaat ontbijt maken. Zitten zo rond 5.30 aan het ontbijt. Man vertrekt om 5.50 en ik maak tussen 7 en 7.30 de kinderen wakker.
Ik ga er altijd rond 8.00 uur uit.

Gelijk douchen en dan een kop thee met een peuk.

Dan vertrek ik rond 8.45 uur naar mijn werk.
Om 6:20 uur begint mijn wekker af te gaan hierna zet ik hem enkele malen in de stand by

om 6:25 uur probeert mijn wekker het weer

om 6:30 uur, om 6:35 uur en om 6:40 uur doei ik dagelijks een poging om uit bed te rollen.

eerst aankleden, tanden poetsen, haartjes kamen en daarna ontbijt zoeken, met ontbijt in de hand laat ik me in mijn auto vallen. Daarna kwartiertje na het werk rijden en om 7:30 uur zit ik met koffie achter mijn bureau....
quote:elninjoo schreef op 03 oktober 2009 @ 22:26:

wekker gaat om 6.20 zodat ik lekker de tijd heb om op m'n gemakje te internetten en te ontbijten voor ik rond 7.30/7.45 in de auto stapJeetje, zo laat gaat mijn wekker ook en ik moet ook om die tijd de deur uit maar no-way dat ik tijd heb om op mijn gemakje te internetten en te ontbijten.

Mijn bed uit, douchen, zoon wakker maken en aansporen om aan te kleden terwijl ik me aankleed en opmaak, dan snel ontbijten en lunchpakketjes maken en zorgen dat zoonlief klaar is zodat hij een half uur na mij de deur uitkan om naar school te gaan. (kan hij nog even tv kijken) en dan moet ik me vaak genoeg nog haasten om op tijd om op mijn werk te komen.
Ik heb niet echt een vaste tijd. Ik sta meestal rond 6.15 op dan is de jongste wakker. Die plant ik dan in bed voor de tv en ga zelf douchen. De oudste wordt dan vaak ook al wakker en kruipt dan bij de jongste in ons bed. Na douchen opmaken, kleding met de kinderen uitzoeken. De jongste aankleden en dan naar beneden. Ontbijt maken voor 3 personen en dan naar gelang de tijd naar kdv/bso of direct naar school. Dan zit ik tussen 8.00 en 9.00 op kantoor.

Het komt gelukkig niet zo precies allemaal behalve het tijdstip waarop de oudste op school moet zijn. Vind dat altijd heel relaxt. Op de dag dat man thuis is bij de kinderen begin ik meestal om 7.00 op het werk.
Op normale werkdagen om 05:45...
Ik werk momenteel op een project dat 5 miuten fietsen van mijn huis af is, luxe!

Om 7 uur sta ik op en om kwart over 8 ga ik de deur uit.
3 dagen sta ik 6:15 uur naast mijn bed om rond 7:00-7:05 uur op mijn werk te zijn.

De andere 2 dagen ga ik er meestal rond 7:30-8:00 uur uit.
quote:elleinspe schreef op 04 oktober 2009 @ 16:38:

05.00 uur!!

Iedere dag???

Pfoeh, dan vind ik 6 uur al vroeg...
Wekker van man gaat om 5 uur. Als hij klaar is maakt hij mij wakker en gaat ontbijt maken. Zitten zo rond 5.30 aan het ontbijt. Man vertrekt om 5.50 en ik maak tussen 7 en 7.30 de kinderen wakker.

Jeetje sunemom wat doe jij dan tussen 6 en 7? Waarom sta je zo vroeg op?
07.00 uur maakt mijn man mij wakker en hij heeft dan de kinderen ook al wakker gemaakt. Dan douchen/wassen, aankleden en ontbijten. Ik ga gelijk met de kinderen om 08.20 uur de deur uit.
Tussen 6.00 en 6.15 uur. GAAAAAP
Ik laat om 7 uur de wekker aflopen, maar sla 'm minstens 3x uit voordat ik uit mijn warme bedje kom.

Om 8 uur ben ik de deur uit.....
Elke dag van de week tussen 4-5. En soms vroeger, later komt helaas niet voor. Mijn zoon wordt helaas zo vroeg wakker. Dus ik heb alle tijd om wakker te worden achter mijn laptop met een kop koffie. Jammer genoeg eindigt het altijd weer in chaos om op tijd de door uit te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven