Horoscoop

12-06-2019 19:13 34 berichten
Ben veel aan het lezen over sterrenbeelden en hun karaktereigenschappen. Vind het erg interessant en wil me er meer in verdiepen.
Lijkt me leuk om er meer van te leren. Zijn er mensen hier die er veel kennis over hebben?


Wat is jouw sterrenbeeld, herken je jezelf er in of vind je het totaal niet interessant?

Zelf ben ik een maagd, ook wel het sterrenbeeld dat alles in detail uitzoekt en geordend, een perfectionist.
Ik herken mezelf er redelijk in. Wil het huis altijd schoon hebben en mijn gedachte staat niet stil, al kan ik soms ook erg lui zijn :hyper:
Maar wat zegt Vissen over mij?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een konijn

Ambitieus, verfijnd, voorzichtig, tactvol, deugdzaam, vitaal

En natuurlijk klopt dat als een bus!
Orișa schreef:
12-06-2019 19:46
Maar wat zegt Vissen over mij?
Dat je graag de sarcast uithangt zo te zien
Ik ben weegschaal. Dat is kosmisch sarcasme denk ik, want ik ben te zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een weegschaal. Herken me wel in sommige eigenschappen van de weegschaal, maar ik geloof er verder niet zo in.
Heb laatst in het buitenland meegedaan met een excursie sterrenkijken en het blijkt dus dat je op je eigen verjaardag nooit je eigen sterrenbeeld kunt zien.
Nemty schreef:
12-06-2019 19:52
Dat je graag de sarcast uithangt zo te zien
Geen idee. Jij hebt je er in verdiept toch?
Betty_Slocombe schreef:
12-06-2019 20:15
Ik ben weegschaal. Dat is kosmisch sarcasme denk ik, want ik ben te zwaar.
:HA:
Ach, is toch lollig om dat even op te zoeken. Ik geloof er verder niet in maar ik heb even gegooglet. Ik ben waterman en herken mezelf er wel heel erg in!! Leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven