Iets geven aan iemand in de bijstand met kinderen?

23-11-2009 08:01 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam niet helemaal uit een pakkende titel maar ik geloof dat het zo de lading wel dekt.

Ik heb boven een racebaan staan waar de kinderen niets mee doen.In mijn omgeving is ook niemand die ik er gelukkig mee kan maken en weggooien vind ik zonde.

Ik kan hem natuurlijk naar de kringloopwinkel brengen maar ik geef hem liever aan iemand die echt geen cent te makken heeft (om het maar even plat te zeggen) Ik hoor namelijk steeds vaker dat mensen met een goed inkomen ook spullen halen bij de kringloop omdat het zo lekker goedkoop is en dat is niet helemaal wat ik in gedachte heb.

Mijn vraag is:" Zijn er hier meiden die het echt niet breed hebben en het ding willen hebben?

Of hoe kom ik anders aan een adres waarbij ik zeker weet dat hij goed terecht komt? Ik neem aan dat de voedselbank me geen adres gaat geven als ik daarom vraag.
Nou het mannetje op je avatar nog he Duschi.Die ziet er niet echt blij uit hahahah.
Ja maar dat komt omdat ie heul stout is geweest dit jaar (expres) maar hij is volgens de sint nog niet stout genoeg geweest om mee genomen te worden naar Spanje. Vandaar dat sippe gezichtje.
Je kan ook niet alles hebben in het leven he
Ach nee, maar dat hoeft ook niet!
Hulde
Ik kan toch zo blij worden van dit soort topics. Soms denk ik dat het niet meer bestaat; mensen die iets voor elkaar over hebben, zonder er iets voor terug te verwachten. Maar als ik dit dan lees denk ik, hè, gelukkig

Lief van je Pino, er zijn weer 2 mensen een stukje blijer dankzij jou.

Het leven kan soms zo simpel zijn.
Lief van je Pino!

En wat een enorm lieve zoon heb jij! Ik kan me voorstellen dat je enorm trots op hem bent!
Pino, je hebt me op een idee gebracht! Ik heb je toegevoegd als vriend, wil mijn idee met je delen.
ik heb je een uitnodiging gestuurd Jessy maar ik heb geen idee hoe het verder in zijn werk gaat.

Ik word door s0zey op de hoogte gehouden over het hoe en wat met het pakket.Voel me net sinterklaas hahahaha.
quote:pinolover2 schreef op 23 november 2009 @ 08:50:

De dichtsbijzijnde weggeef winkel zit in den haag en dat is niet echt naast de deur.Ken helaas niemand in de buurt die de baan goed zou kunnen gebruiken vandaar dat ik het via anderen moet doen.

Ik heb net aan de directrice van de basisschool van mijn kinderen gevraagd of ze misschien iemand weet.

Ik hoef niet te weten wie het is maar dan kan ik de baan op school afgeven en dan kunnen zij het weer doorgeven.

Ze zou haar gedachtes er over laten gaan dus dat wacht ik maar even af.

Mocht zij niemand weten dan kan ik altijd nog de voedselbank bellen denk ik zo.

@pinolover, wat een goed idee.

Waar zit die weggeef winkel in Den Haag? Ik breng nu altijd alles naar de kringloop of naar de stort, maar dit vind ik een veel betere bestemming.
Heb er een nieuwe verslaving bij hahahaha.

Track&trace.Kijk ieder kwartier denk ik.

Heb het pakje gisteren weggebracht naar TNT en hou het nu goed in de gaten.

De eerste aflevering is helaas mislukt, dus de verslaving duurt nog wel even voort.
Hoe is het afgelopen Pino?
Het pakje is twee keer aangeboden bij haar thuis en ligt nu te wachten tot ze het op komt halen.

Wel balen dat het allemaal zo anders gaat als ik gehoopt had.

Helaas reageert s0zey ook niet op mijn mailtjes dus ik heb geen flauw idee hoe het nu verder zal gaan.
He, da's jammer, hoop dat het nog wel goed komt. En zo niet, dan komt het retour. Toch? Nieuwe ronde, nieuwe kansen, of zulks.
Ik ga maandag even bellen over hoe en wat want ik heb geen afzender op het pakje gezet.

Ik vind het alleen zo raar dat ik maar niets terug hoor van s0ezy.

Ik heb haar meerdere malen een mail gestuurd en zie dat ze nog wel hier post dus haar computer doet het wel.Krijg er een beetje raar gevoel bij en dat wil ik niet.

S0ezy!! als je dit leest mail me dan even terug.
Ik kom even afscheid nemen.

Ik ben er helaas achter gekomen dat iemand me volgt via dit forum en hoewel ik daar op zich geen problemen mee heb neemt het helaas wel hele heftige vormen aan.

Het spijt me dat ik jullie niet op de hoogte kan houden over hoe het gaat met het pakje.

Mocht het niet op tijd opgehaald zijn dan laat ik het terug sturen en zoek ik een andere bestemming ervoor.

Dank voor jullie ideeen en ik zal er zeker wat aan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven