Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 17:50:

[...]

Ik ken de mannen van Strawelte heel goed. En die hebben veel dingen samen met de Hûnekop gedaan. Zo ben ik er tussen gerold. En Emiel is ondertussen een hele goede vriend van mij geworden.

Ik ben nu wel benieuwd naar de roadie. Die moet ik dan ook wel kennen.1 hint...Camper
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 17:55:

[...]

1 hint...CamperNo shit. Ik weet genoeg.
Grappig want op die twee na (hem en zijn vriendin) ken ik dus niemand in Friesland. Klein wereldje!
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 17:58:

Grappig want op die twee na (hem en zijn vriendin) ken ik dus niemand in Friesland. Klein wereldje!

Toevallig dat ik dan ook net die 2 ook ken. Maar ik ben geboren en getogen in Friesland. En dat hele wereldje/scene is maar heel klein daar.

In Leeuwarden hebben we het vetste festivsl ever, Into The Grave. Ik kom daar al niet meer voor de bands, soms kan ik net even een band checken. Maar het is alleen maar socializen en knuffelen met mensen.
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 17:52:

[...]

Omdat het ook totally waar is. Wacht maar.. Als jij je ooit weer laat anonimiseren.. Dan stuur ik een bericht naar de mods dat ze de plakplaatjesrechten moeten verhogen naar 1000 berichten..
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 18:09:

[...]

Wacht maar.. Als jij je ooit weer laat anonimiseren.. Dan stuur ik een bericht naar de mods dat ze de plakplaatjesrechten moeten verhogen naar 1000 berichten..

En ons laten lijden?

1001 cavia feitjes
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 18:09:

[...]

Wacht maar.. Als jij je ooit weer laat anonimiseren.. Dan stuur ik een bericht naar de mods dat ze de plakplaatjesrechten moeten verhogen naar 1000 berichten..

Ik vind je lief.

quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 18:05:

[...]

Toevallig dat ik dan ook net die 2 ook ken. Maar ik ben geboren en getogen in Friesland. En dat hele wereldje/scene is maar heel klein daar.

In Leeuwarden hebben we het vetste festivsl ever, Into The Grave. Ik kom daar al niet meer voor de bands, soms kan ik net even een band checken. Maar het is alleen maar socializen en knuffelen met mensen. Into the grave was ik ook. En geinig die twee zijn echt heeel tof! Ik ken haar van een kattenforum
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 13:28:

Oh ja die baard. Ah well. Ik heb altijd liever dat iemand ff zegt dat het niet kan dan dat het gestaft word. Het was een tekeningetje en je zag niet echt wat. Maar goed over smaak valt niet te fisten. De plaatjes waar teksten over sluts en bitches in staan mogen wel. Het is gewoon soms lastig om aan de goede kant van het randje te blijven.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 18:18:

[...]

Into the grave was ik ook. En geinig die twee zijn echt heeel tof! Ik ken haar van een kattenforum Tering, we leven in hetzelfde wereldje.
Hooch wat een grappige verhalen weer ik denk dat je je levenslessen voor je kinderen moet plannen
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 18:21:

[...]

Tering, we leven in hetzelfde wereldje. Haha 😆 vind je dat erg? Ik bedoel ivm praaivessie enzo? Mijn man is laatst getagd in n bericht op haar FB met twee kittens op schoot :-D
Lol southpark aflevering over black friday op tv. Die is echt zo grappig.
Oh nee ik vind het helemaal niet erg! Juist heel erg leuk. Privacy mijn reet. Ik maak niet zo'n geheim van mezelf.

Ik heb haar niet op facebook dus ik kan niet kijken. Hem ook niet volgens mij. Maar ik ben nu wel erg nieuwschierig.

Ik ben meer verbaast dat we veel dingen in common hebben (weet het even niet in het Nederlands ) Op hetzelfde festival rondlopen, dezelfde mensen kennen enzo.
Ja vind ik ook apart maar wel leuk. Ik ben wel vaker verbaast. Dan voeg ik de vriend van mijn mans ex toe op fb en is die weer collega's van een oud poppodium collega en ex huisgenoot van mij etc.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 18:32:

Ja vind ik ook apart maar wel leuk. Ik ben wel vaker verbaast. Dan voeg ik de vriend van mijn mans ex toe op fb en is die weer collega's van een oud poppodium collega en ex huisgenoot van mij etc.

Ik maak het nog even enger. Ik heb in Poppodium Romein gewerkt.

Serieus, ben jij mijn vermiste tweeling ofzo?
Ik in Patronaat in Haarlem lekker biertjes tappen en lol trappen.
Ja ik kan plakken!!!

Hey Kia en Cor herkenbaar??
quote:lindybopophelia schreef op 12 oktober 2015 @ 18:42:

[afbeelding]HAHAHAHAAH
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 16:43:

[afbeelding]ik ben denk ik ook heel dom... snap em niet...?
Ik voel mij nu toch ook achtergesteld Corona... Ik heb ook nog geen sexy chickie gezien!
Behalve in de spiegel dan, he
Tar en Emi, kennen jullie elkaar niet stiekem? Maar dat jullie het nog niet helemaal door hebben? Of houden jullie ons voor de gek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven