Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 18:42:

Ik in Patronaat in Haarlem lekker biertjes tappen en lol trappen.Ik ken oud collega's van jou dan hahahaha
Oh nee in de war met De Kade. Oepsie.
Eigenlijk raar dat een cartoon wordt gestaft en een ouwe naakte tattoo-oma niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 18:56:

Eigenlijk raar dat een cartoon wordt gestaft en een ouwe naakte tattoo-oma niet...Misschien is die ook gestaft maar vonden ze die minder ongepast?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
hhhhhaah Kia wtf
Ah, zou ook kunnen.

\Raaarrrrr

Kijk dit moet irritant ventje nog even leren!
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 18:51:

Tar en Emi, kennen jullie elkaar niet stiekem? Maar dat jullie het nog niet helemaal door hebben? Of houden jullie ons voor de gek Ik weet het zeker. Ik denk gewoon dat het enorm toeval is. Maar dat gebeurt me wel vaker hoor.... daar ben ik dus via FB achter gekomen. Oud collega's die weer Castlefest maatjes van me kennen, nerds die me van het poppodium kennen en via een kattenforum en ja dan kom je erachter dat dit een klein landje is. Zo woonde ik in de buurt van Utrecht toen ik man leerde kennen en heb ik vriendin wonen in de kop van Noord-Holland waar mijn man dus elke dag met zijn vrachtwagen letterlijk langsreed. Hij at weer ijsjes in zijn pauze in dezelfde tent waar zij weleens een ijsje haalde tijdens het hond uitlaten. Dat soort maffe kleine dingetjes. Zo ook met die vriend van mans ex. Die reageerde vaak op mij op draadjes van mijn poppodium collega zonder dat wij wisten dat we dezelfde stiefkinderen bleken te hebben hahaha ik lig dan zwaar in een deuk. Op Into the Grave was ik niet met die Friese vriendin maar met mijn (momenteel in de ijskast staande) vriendin die ik weer ken via Secondlife en ga zo maar door. In de ijskast als in ik opper vaak hardop om het maar 'uit te maken' omdat ik haar sinds de dood van mijn pa niet meer heb gehoord of gezien, terwijl ze getuige was op mijn bruiloft. Geen kaartje helemaal niks. Ze is ook niet komen opdagen tijdens de uitvaart dus ik heb eigenlijk niet zo'n beretrek meer in dat figuur.
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 19:04:

hhhhhaah Kia wtf?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

En dit is voor mijn ex!
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 19:10:

[afbeelding]
Jouw leven toont aan dat toeval niet bestaat!

Jammer van die vriendin, zo heb je geen vijanden meer nodig
Ja Rumag kan goed zijn hè!

En Tardar, ik kan me voorstellen dat je in zo iemand geen trek meer in hebt. Contact kan verwateren, maar echte vrienden zijn er op dat soort vreselijke momenten meteen voor je.
Kuato!

Zij zit in de schuldsanering en heb daar meestal begrip voor behalve nu aangezien ik op FB zie dat ze de auto van haar ma ook kan lenen om dagjes weg te gaan. Ze heeft me een halfslachtige smiley met een hartje op fb gestuurd maar verders niks. Die had allang keer aan m'n deur kunnen staan. Ook weer leuke foto's gezien dat ze op een metal festival was. Het had een kleine moeite geweest om even te vragen of ik mijn zinnen kwam verzetten maar niks van dit alles. Ben alleen nog in dubio of ik het laat doodbloeden of dat ik haar zonder pardon van mijn faceboek kieper. Lafbek ben ik daarin ik weet het.
Wat een hoop raars op internet
Hoezo? Niks mis met laten doodbloeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven