Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
maandag 12 oktober 2015 om 19:28
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 18:51:
Tar en Emi, kennen jullie elkaar niet stiekem? Maar dat jullie het nog niet helemaal door hebben? Of houden jullie ons voor de gek
Ja ik denk wel dat het zo'n beetje moet. Maar Tardar heeft hier ook wel fotos van haar gepost en heb wel gedacht 'Hey wat een bekende kop'. Maar niet dat ik het een plekje kan geven ofzo. Denk niet dat ik ooit met haar gesproken heb, anders zou ik het wel weten.
Zo heb ik ook jaren langs mijn vriend geleeft. Wij hebben heel veel dezelfde vrienden maar hadden elkaar nooit gesproken. En uiteindelijk op een festival stonden we toevallig bij dezelfde ploeg en van het een kwam het ander. We hebben hetzelfde werk, zelfde hobby's, zelfde denkwijze, gezamelijke vrienden. Toen we daar achter kwamen was dat bijna eng.
Tar en Emi, kennen jullie elkaar niet stiekem? Maar dat jullie het nog niet helemaal door hebben? Of houden jullie ons voor de gek
Ja ik denk wel dat het zo'n beetje moet. Maar Tardar heeft hier ook wel fotos van haar gepost en heb wel gedacht 'Hey wat een bekende kop'. Maar niet dat ik het een plekje kan geven ofzo. Denk niet dat ik ooit met haar gesproken heb, anders zou ik het wel weten.
Zo heb ik ook jaren langs mijn vriend geleeft. Wij hebben heel veel dezelfde vrienden maar hadden elkaar nooit gesproken. En uiteindelijk op een festival stonden we toevallig bij dezelfde ploeg en van het een kwam het ander. We hebben hetzelfde werk, zelfde hobby's, zelfde denkwijze, gezamelijke vrienden. Toen we daar achter kwamen was dat bijna eng.
maandag 12 oktober 2015 om 19:29
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 19:24:
Hoezo? Niks mis met laten doodbloeden.Heb haar al ontvolgd maar ze liket mijn meuk nog wel. Eigenlijk denk ik dus 'opzouten' maar ik weet nu al dat ze mijn uitleg niet gaat snappen dus ik laat het maar even zo. Is er zo een die mij altijd op haar verjaardag uitnodigt en zelf nooit op de mijne komt. En boos wordt als ik aangeef het zat te zijn om de poeplap te trekken. Het gaaaat me ook niet om dat kutgeld maar een beeetje blij zijn dat ik haar wat gun nope. Die was mee naar een festival op mijn kosten en heb haar welgeteld een halfuur gezien.
Hoezo? Niks mis met laten doodbloeden.Heb haar al ontvolgd maar ze liket mijn meuk nog wel. Eigenlijk denk ik dus 'opzouten' maar ik weet nu al dat ze mijn uitleg niet gaat snappen dus ik laat het maar even zo. Is er zo een die mij altijd op haar verjaardag uitnodigt en zelf nooit op de mijne komt. En boos wordt als ik aangeef het zat te zijn om de poeplap te trekken. Het gaaaat me ook niet om dat kutgeld maar een beeetje blij zijn dat ik haar wat gun nope. Die was mee naar een festival op mijn kosten en heb haar welgeteld een halfuur gezien.
maandag 12 oktober 2015 om 19:35
Dat is wel een hele zure ondankbare streek. Niemand hoeft mij dat te flikken.
1 keer gebeurd. Toen waren we in de 013 en ik was de bob. Was allemaal hartstikke gezellig maar in de zaal was ze meteen vertrokken en heb haar toen niet meer gezien. Heb haar toen een appje gestuurt dat ze naar buiten moest komen want ik wou graag naar huis. Ik moest nog even 5 minuutjes wachten want ze stond te kletsen met vrienden. Ja daaaag.
Komt er op neer dat ik zonder haar naar huis ben gereden. Ik heb me wel vermaakt, maar we gingen er samen heen. En dan blijf je ook bij elkaar vind ik. Even vrienden opzoeken vind ik echt geen probleem. Maar laat me niet de hele avond alleen staan.
En Tilburg - Leeuwarden is een kut einde. Geen idee hoe ze is thuis gekomen. Zal me worst wezen.
1 keer gebeurd. Toen waren we in de 013 en ik was de bob. Was allemaal hartstikke gezellig maar in de zaal was ze meteen vertrokken en heb haar toen niet meer gezien. Heb haar toen een appje gestuurt dat ze naar buiten moest komen want ik wou graag naar huis. Ik moest nog even 5 minuutjes wachten want ze stond te kletsen met vrienden. Ja daaaag.
Komt er op neer dat ik zonder haar naar huis ben gereden. Ik heb me wel vermaakt, maar we gingen er samen heen. En dan blijf je ook bij elkaar vind ik. Even vrienden opzoeken vind ik echt geen probleem. Maar laat me niet de hele avond alleen staan.
En Tilburg - Leeuwarden is een kut einde. Geen idee hoe ze is thuis gekomen. Zal me worst wezen.
maandag 12 oktober 2015 om 19:41
quote:neener-neener schreef op 12 oktober 2015 @ 19:38:
Hahahaha heeft ze het er nooit meer over gehad?
Niet tegen mij. Ze heeft mij nooit weer aangekeken. Tegen anderen natuurlijk wel.
Ik bobte altijd, geen probleem. Maar zij heeft ook gewoon een auto en een rijbewijs. Maar mijn auto was zuiniger en bla bla. Terwijl ik ook nooit benzinegeld heb gekregen, ook geen probleem. Als het maar leuk was, daar gaat het om.
Hahahaha heeft ze het er nooit meer over gehad?
Niet tegen mij. Ze heeft mij nooit weer aangekeken. Tegen anderen natuurlijk wel.
Ik bobte altijd, geen probleem. Maar zij heeft ook gewoon een auto en een rijbewijs. Maar mijn auto was zuiniger en bla bla. Terwijl ik ook nooit benzinegeld heb gekregen, ook geen probleem. Als het maar leuk was, daar gaat het om.