Kitlers
zaterdag 18 juli 2015 om 10:41
zaterdag 18 juli 2015 om 10:55
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 10:41:
Zou dat ding dan toch maar op m'n kop zetten als ik jou was, misschien jaag je de buurman kotsend en wel de struiken in. Is in ieder geval de herrie afgelopen.
Hmpf.....net de badkamer gedweild, en nou kan ik mezelf opdweilen. Het zweet loopt met liters tegelijk m'n lijf uit, bah!
Ze zijn bij mij bezig. De dorpel is rot en het dubbelglas lek. Dus we hebben de centjes uit de trouw envelopjes in beun de haas geïnvesteerd. Gaat het toch weer over konijnen! Ik vind dat ons vervolgtopic een konijnen thema moeten geven.
O trouwens twee ramen zijn er nu uit waaronder die bij de vensterbank. Sletpoes liet Kitler schrikken die week uit en viel zo door dat open gat naar buien. Je had die tronie moeten zien "Huh hier zat toch een raam??"
Zou dat ding dan toch maar op m'n kop zetten als ik jou was, misschien jaag je de buurman kotsend en wel de struiken in. Is in ieder geval de herrie afgelopen.
Hmpf.....net de badkamer gedweild, en nou kan ik mezelf opdweilen. Het zweet loopt met liters tegelijk m'n lijf uit, bah!
Ze zijn bij mij bezig. De dorpel is rot en het dubbelglas lek. Dus we hebben de centjes uit de trouw envelopjes in beun de haas geïnvesteerd. Gaat het toch weer over konijnen! Ik vind dat ons vervolgtopic een konijnen thema moeten geven.
O trouwens twee ramen zijn er nu uit waaronder die bij de vensterbank. Sletpoes liet Kitler schrikken die week uit en viel zo door dat open gat naar buien. Je had die tronie moeten zien "Huh hier zat toch een raam??"
zaterdag 18 juli 2015 om 11:00
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 10:55:
[...]
[...]
zaterdag 18 juli 2015 om 11:18
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:11:
Meet Sletpoes a.k.a. bruine scheet a.k.a. aaipoessierotkat a.k.a. kleine draak
[afbeelding]
Mooi slettebakkie hoor. Is ze nou zwart met een bruine gloed of echt bruin?
Onze sluiper is zwart met 5 witte borstharen, maar in de zomer komt er een hele mooie bruine gloed over hem heen. Vooral in de zon zie je dat goed.
juist.....gewoon bruin dus, vaker zo als je bijnaam bruine scheet is Grob.
Meet Sletpoes a.k.a. bruine scheet a.k.a. aaipoessierotkat a.k.a. kleine draak
[afbeelding]
Onze sluiper is zwart met 5 witte borstharen, maar in de zomer komt er een hele mooie bruine gloed over hem heen. Vooral in de zon zie je dat goed.
juist.....gewoon bruin dus, vaker zo als je bijnaam bruine scheet is Grob.
zaterdag 18 juli 2015 om 11:21
zaterdag 18 juli 2015 om 11:28
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 11:18:
[...]
juist.....gewoon bruin dus, vaker zo als je bijnaam bruine scheet is Grob.Ik wou je net corrigeren maar ik zie dat je zelf al tot de conclusie bent gekomen. Een van de kinderen noemde haar laatst the N word maar dat heb ik maar ff afgeleerd enzo.
[...]
juist.....gewoon bruin dus, vaker zo als je bijnaam bruine scheet is Grob.Ik wou je net corrigeren maar ik zie dat je zelf al tot de conclusie bent gekomen. Een van de kinderen noemde haar laatst the N word maar dat heb ik maar ff afgeleerd enzo.
zaterdag 18 juli 2015 om 11:30
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 11:21:
[...]
Ik ben zo blij dat die van mij nooit klim in de broek omhoog hebben gespeeld!
Ook al zo'n leuke kat, waar haal je ze toch vandaan!
Die lelijkerds zijn Oosters Kortharen
https://www.google.nl/sea ... Ch3RQwR0&biw=1366&bih=657
(je krijgt ook een hoop kitlers, koetjes en siamezen zie ik maar de siamees en de oosterskorthaar zijn aan elkaar verwant. Zo is de vader van sletpoes een siam en de moeder een OKH)
[...]
Ik ben zo blij dat die van mij nooit klim in de broek omhoog hebben gespeeld!
Ook al zo'n leuke kat, waar haal je ze toch vandaan!
Die lelijkerds zijn Oosters Kortharen
https://www.google.nl/sea ... Ch3RQwR0&biw=1366&bih=657
(je krijgt ook een hoop kitlers, koetjes en siamezen zie ik maar de siamees en de oosterskorthaar zijn aan elkaar verwant. Zo is de vader van sletpoes een siam en de moeder een OKH)
zaterdag 18 juli 2015 om 11:35
quote:Enora schreef op 18 juli 2015 @ 11:32:
Hoi! Ik werd op een soort magnetische wijze aangetrokken door het aantal kattenplaatjes in dit topic . Grump, creatief mens! Wat kun je nog meer? Je trouwjurk was ook al zo mooi!
Op de bank zitten en netflix kijken in mijn joggingbroek.
En ik ben vaak een lopende IMDB als ik iemand zie in een film dan roep ik OOO ja die is die en die uit dat en dat.
Hoi! Ik werd op een soort magnetische wijze aangetrokken door het aantal kattenplaatjes in dit topic . Grump, creatief mens! Wat kun je nog meer? Je trouwjurk was ook al zo mooi!
Op de bank zitten en netflix kijken in mijn joggingbroek.
En ik ben vaak een lopende IMDB als ik iemand zie in een film dan roep ik OOO ja die is die en die uit dat en dat.
zaterdag 18 juli 2015 om 11:41
zaterdag 18 juli 2015 om 11:47