Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Vind ik ook weer zo lullig omdat het allemaal wel heel vriendelijke mensen zijn. Ze bedoelen het goed. Ik denk dat menigeen een patient niet aan de telefoon waarden door zou geven. Dat die waarden nog op volgt staan komt vanuit Rotterdam zo. Mag hopen dat ze morgen vóór de belafspraak wel eventjes met het Erasmus bellen om te checken of het écht niet al bekend is. Ik heb echt de neiging om het Erasmuslab gewoon te bellen. Maar dat krijg ik natuurlijk nooit voor elkaar met een 06-lijn ipv ziekenhuislijn.

Misschien ben ik ook wel een beetje boos om het simpele feit dat ik met deze BS moet dealen.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 14:05:

Helaas, ik heb maar 2 compensatiedagen en komende weekenden 1x zondag en 1x zaterdag dienst, dus 7 dagen achter elkaar. Heb dan in het middel wel echt een dagje nodig. Dus kan morgen geen vrij nemen. Dit is emotioneel zo slopend. Ik wil gewoon de resultaten. Ik wacht al 3 weken. En het is kut genoeg dat ik me hier op 25 jarige leeftijd mee bezig moet houden. Ik ga ff ergens in een hoekje liggen denk ik.

Kun je niet een meerdere van je bellen die even voor je gaat bellen? Soms helpt het als ze een arts aan de lijn hebben ipv de patiënt...

Trouwens belachelijk dat de gyn van dienst je niet even te woord kan staan. Dat is maar een paar minuutjes.
Een klachtenbrief is niet per se om mensen verrot te schelden en te zeggen dat ze hun werk niet goed doen, maar om aan te geven dat bepaalde dingen beter kunnen.

Mocht het je iets gerust stellen, een oudklasgenote van mij heeft ook in deze situatie gezeten en ik heb haar net even op Facebook opgezocht: leuke foto met haar kindje van een paar jaar oud. Maar ja, die kansen zul je zelf ook hebben bekeken. Je weet niets tot je het weet. En of je nu tot de tijd dat je het weet je rotpiekert over een doemscenario of niet, het verandert niks aan de uitslag die je zult krijgen. Probeer toch afleiding te zoeken.
Dat durf ik niet zo goed te vragen als co-assistent. Ik heb verder geen baan in het ziekenhuis. Misschien dat ik morgen de stoute schoenen aan trek en vanuit het ziekenhuis bel met: Daag, u spreekt met Enora, Co-assistent gyn van het blablaziekenhuis. Ik vroeg me af of... Ik heb geprobeerd dit zo goed als mogelijk los te laten, maar dat mislukt nu wel ff.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 14:14:

Ik heb geprobeerd dit zo goed als mogelijk los te laten, maar dat mislukt nu wel ff.Ja hallo, je bent ook maar een mens! Het is een kwestie van 'even' de tijd doorkomen.
Je hebt gelijk Ikea, ik moet ook afleiding gaan zoeken nu. Ik hoop dat bij mij alles gewoon normaal zal gaan, maar mijn echo was ook al niet helemaal je-van-het. Dus dit zou uitsluitsel moeten bieden. Ik voel me zo alleen hier in.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 14:15:

Je hebt gelijk Ikea, ik moet ook afleiding gaan zoeken nu. Ik hoop dat bij mij alles gewoon normaal zal gaan, maar mijn echo was ook al niet helemaal je-van-het. Dus dit zou uitsluitsel moeten bieden. Ik voel me zo alleen hier in.

Je bent niet alleen . Echt niet geloof me!

Je mag mij wel pb'en dan weet je dat je niet alleen ervoor staat!
Heb je wat aan gekke plaatjes hier als afleiding?
Kun je iemand bellen om af te spreken, (overdekt) terrasje doen ergens, even andere omgeving en afleiding?
Helaas is iedereen die ik nu om me heen wil ver weg of aan het werk. Maar jullie zijn een fijne afleiding. Sowieso heel fijn dat ik dit ergens kan vertellen direct na dat telefoongesprek. En plak maar raak !
http://filmpjevandedag.nl/ze-dachten-da ... usky-lilo/
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 14:23:

http://filmpjevandedag.nl/ze-dachten-da ... verwarmend
En anders gewoon honderd keer naar dat filmpje kijken waarin de siamees naar beneden dondert bij zijn poging tot springen.

Lilo en Rosie wat een mooi verhaal! Dat muziekje er ook bij . Weer in tranen... Zit het toch wel goed met die hor(ror)monen, lijkt het.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:48:

Maar goed geld is hier eigenlijk altijd wel een beetje een issue (allebei al eens gescheiden, ik in de grisis waardoor ik mijn ex de helft van de onderwaarde van ons huis moest betalen.... lang verhaal kort ik moet dingen echt plannen en festivals zijn meestal heel duur qua eten etc) dus ik serveer je niet meteen af maar of het erin zit moet nog blijken.als je maar weet dat je welkom bent

Van Eva Mouton!

And wiggle, wiggle, wiggle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven