Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 13:42:

[...]

Sims 4 vind ik stom, zwembaden maken zit niet eens bij het basisspel Waaaaat?! Hoe moet je ze dan vermoorden?!
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:45:

[...]

Waaaaat?! Hoe moet je ze dan vermoorden?!Door brand, honger, eenzaamheid, ...
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 13:43:

[...]

Je kunt best zwangert naar een festival, tot een weekje of 36 moet lukken.

[afbeelding]Whahahaha dat is grappig!
Maar goed geld is hier eigenlijk altijd wel een beetje een issue (allebei al eens gescheiden, ik in de grisis waardoor ik mijn ex de helft van de onderwaarde van ons huis moest betalen.... lang verhaal kort ik moet dingen echt plannen en festivals zijn meestal heel duur qua eten etc) dus ik serveer je niet meteen af maar of het erin zit moet nog blijken.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:45:

[...]

Waaaaat?! Hoe moet je ze dan vermoorden?!Er bestaat schijnbaar ook een killmod voor Sims4. https://www.youtube.com/watch?v=ine6MhkQ9PY
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:41:

[...]

Deed ik vroegah ook! Nu al 2 jaren niet meer want vent krijgt hoofdpijn van de stem van Fry Alsof dat kán!Oh daar komt die hoofdpijn vandaan . En ik maar denken dat het een andere oorzaak heeft.
Misschien stap ik over als nraas is aangepast aan 4 .
Hmmz het hele modgebeuren is nog beetje abacadabrasesamopenmeeasssseeeeyyyy
In welke regio wonen jullie eigenlijk ? Ik woon in zuidholland.
Noord-Holland (West-Friesland)
Ik woon in de mooist en meest chauvinistische stad van Nederland.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:48:

Maar goed geld is hier eigenlijk altijd wel een beetje een issue (allebei al eens gescheiden, ik in de grisis waardoor ik mijn ex de helft van de onderwaarde van ons huis moest betalen.... lang verhaal kort ik moet dingen echt plannen en festivals zijn meestal heel duur qua eten etc) dus ik serveer je niet meteen af maar of het erin zit moet nog blijken.Dat snap ik. Kost een hoop geld, vorig jaar iemand kaarten voor een concert laten bestellen . Dat doe ik nooit meer, wat een geld! Ruim over de 100 euro en dat was zonder de reis, hotel en eten. Ik was echt niet blij want het waren ook rot plekken (zaten achter een paal) en ik ging mee omdat er niemand mee wilde.
In het oosten des landes .

Plaatje gejat van het lelijkste hotelgebouw.
Ik ga elk jaar naar Castlefest dat is geen metal festival maar meer fantasy/folklore/middeleeuws maar gewoon hele toffe sfeer. Dat is de enige die ik echt niet wil missen al moet ik een zak vieze goedkope geplette bammetjes met kaas meenemen.
Vaak mag je op een festival niet je eigen eten en drinken meenemen maar betalen met festival munten. Een munt is minimaal 2 euro en een vullende maaltijd minimaal 4 munten.
Okay kut. Belde net even naar de poli voor hoe laat mijn afspraak was. Blijkt dat het niet is doorgekomen dat de afspraak was verplaatst naar vandaag. Ik heb dus morgen tussen 12-14 de belafspraak. Toen maar gewoon brutaal doorgevraagd naar of ze de waarde al kon zien. Blijken beide waarden nog op volgt te staan. Ik heb vandaag speciaal vrij genomen voor dit gesprek en de eventuele gevolgen ervan. Ik zit hier nu een potje keihard te janken. Ik wil niet meer wachten. Ik trek dit zó slecht.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:56:

Vaak mag je op een festival niet je eigen eten en drinken meenemen maar betalen met festival munten. Een munt is minimaal 2 euro en een vullende maaltijd minimaal 4 munten.Duur! Belachelijk.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:59:

Okay kut. Belde net even naar de poli voor hoe laat mijn afspraak was. Blijkt dat het niet is doorgekomen dat de afspraak was verplaatst naar vandaag. Ik heb dus morgen tussen 12-14 de belafspraak. Toen maar gewoon brutaal doorgevraagd naar of ze de waarde al kon zien. Blijken beide waarden nog op volgt te staan. Ik heb vandaag speciaal vrij genomen voor dit gesprek en de eventuele gevolgen ervan. Ik zit hier nu een potje keihard te janken. Ik wil niet meer wachten. Ik trek dit zó slecht.

Voor de tweede keer verplaatst? Wat een prutsers.

Is het mogelijk morgen ook vrij te nemen? Kan je volgens mij wel gebruiken nu.

Wat een druiloren en wat gaan ze nonchalant met je om terwijl jij er vrij voor neemt. Ik kan daar zo kwaad om worden!

Echt klote voor je! Fijn als ze dingen niet goed regelen. Gewoon een klacht indienen.
Helaas, ik heb maar 2 compensatiedagen en komende weekenden 1x zondag en 1x zaterdag dienst, dus 7 dagen achter elkaar. Heb dan in het middel wel echt een dagje nodig. Dus kan morgen geen vrij nemen. Dit is emotioneel zo slopend. Ik wil gewoon de resultaten. Ik wacht al 3 weken. En het is kut genoeg dat ik me hier op 25 jarige leeftijd mee bezig moet houden. Ik ga ff ergens in een hoekje liggen denk ik.

Niet te geloven wat een stelletje incompetente losers. Sterkte Enora
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 14:02:

[...]

Echt klote voor je! Fijn als ze dingen niet goed regelen. Gewoon een klacht indienen.Ja dat zou ik zeker doen. Zo ga je niet met mensen om
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Natuurlijk is dat slopend. Als ik het goed begrepen heb, werk je ook in dat veld? Anders zou ik zeggen: werk kan voor wat afleiding zorgen. Klacht indienen vind ik een goede tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven